تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820708393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش تمرين امروز آبي پوشان/شايد برزيلي هاي استقلال نيايند / درخواست هواداران از قلعه نويي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش تمرين امروز آبي پوشان/شايد برزيلي هاي استقلال نيايند / درخواست هواداران از قلعه نويي
در حالي كه مسئولان باشگاه استقلال اعلام كرده بودند بازيكنان برزيلي مورد نظر كادر فني از امروز در تمرينات اين تيم شركت خواهند كرد اما اين اتفاق روي نداد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرين عصر امروز استقلال در ورزشگاه شهيد دستگردي با صحبت هاي اميرقلعه نويي آغاز شد. وي در صحبت هاي خود خطاب به بازيكنان از آنها خواست با جدي گرفتن تمرينات تمام توان و فكرشان را روي پيروزي برابر فولاد متمركز كنند.

همچنين تماشاگران طرفدار استقلال كه در محل تمرين حضور داشتند به محض ورود امير قلعه نويي به ورزشگاه خواستار پيروزي اين تيم برابر فولاد خوزستان شدند و از قلعه نويي خواستند در اين ديدار هم سه امتياز را كسب كنند.

در حالي كه از هفته ها پيش از سوي مسئولان باشگاه استقلال وعده حضور دو بازيكن برزيلي در تمرينات اين تيم داده شده بود اما امروز هم خبري از اين برزيلي ها نشد تا زمزمه هايي بر منتفي شدن حضور آنها در استقلال به گوش برسد. برخي از هواداران استقلال نيز كه از تاخير اين برزيلي ها نگران بودند عنوان مي كردند به احتمال فراوان اين دو برزيلي به تهران سفر نخواهند كرد.

* اشكان نامداري كه هفته ها مصدوم بود امروز پس از مدتها به همراه ساير بازيكنان تمرين كرد.

* بيژن كوشكي نيز كه پس از چند روز مصدوميت از امروز در تمرينات گروهي شركت كرده بود به دليل تغيير مدل موهايش براي دقايقي سوژه بازيكنان استقلال شده بود.

* علي نظري جويباري سرپرست آبي پوشان دقايقي با امير قلعه نويي به صورت خصوصي صحبت كرد.

* امين نوروزي فيزيوتراپ باشگاه استقلال نيز دقايقي با قلعه نويي و جويباري به گفتگو پرداخت.

* طالب لو ، قرباني و منتظري به علت حضور در اردوي تيم ملي و مجتبي جباري به دليل مصدوميت همچنان غايبان اين روزهاي تمرين استقلال هستند.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن