تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816182720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاتمي كيا:آدم با دوتا فيلم اينقدر جيغ و داد نمي كند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حاتمي كيا:آدم با دوتا فيلم اينقدر جيغ و داد نمي كند
مهر: پاسخ ابراهيم حاتمي‌كيا به منيژه حكمت، واكنش به مجيد مجيدي، انتقاد به انتقاد، حاشيه‌هاي "كنعان"، شكايت بهرام رادان و... مهمترين ترش و شيرين فرهنگ و هنر در هفته گذشته بودند.

در پي انتقادهاي حكمت از رعايت نشدن عدالت در اكران فيلم‌ها حاتمي‌كيا در مقام پاسخگويي برآمد و در پاسخ به منتقداني كه او را دولتي مي‌خوانند گفت: خانم حكمت حالا حالاها بايد راه بيايند، آدم با دو تا فيلم اينقدر جيغ و داد راه نمي‌اندازد. من هم بايد بگويم فيلمسازي كه فيلمش قبل از ايران در 40 جشنواره خارجي اكران مي‌شود، از همان‌ها حمايت بخواهد!

* مشاور هنري رئيس جمهوري در واكنش به حرف‌هاي اخير مجيدي او را تحت تأثير جريان سياسي در تقابل با دولت دانست. جواد شمقدري گفت: به تازگي آقاي مجيدي در خصوص سينما و دولت سخناني ابراز كرده كه نشان از مخالفت و تقابل ايشان با دولت دارد. البته اين سخنان چندان تازگي ندارد و ايشان پيشتر هم اظهارات تند ديگري نسبت به سينما و دولت ابراز كرده است.

* در پي انتقاد كانون كارگردانان از فارابي و حمايت شوراي عالي تهيه‌كنندگان و اتحاديه تهيه‌كنندگان از آن، ابوالقاسم طالبي و حبيب كاوش به اين انتقادها معترض شدند. طالبي به اين نكته اشاره كرد كه اگر مدير عامل فارابي پول‌ها را به اين عده مي‌داد عليه او بيانيه صادر نمي‌كردند. كاوش نيز با دوگانه خواندن برخي رفتارها از بيانيه انتقادي تهيه‌كنندگان عليه فارابي انتقاد كرد.

* حدف نام ترانه عليدوستي از تيزر تلويزيون فيلم سينمايي "كنعان" هفته گذشته حاشيه‌هايي ايجاد كرد كه نتيجه‌بخش بود. او با اعتراض به اين كار گفت: نمي‌دانم چه قانوني باعث مي‌شود دو هفته پيش پخش اسم من در تيزر "كنعان" اشكالي نداشته باشد و امروز براي اين امر منع قانوني به وجود بيايد.

ماني حقيقي نيز معتقد است دلايل اين تصميم‌گيري بايد براي سازندگان فيلم و مردم شفاف اعلام شود. هر چند گفته مي‌شود اين حذف پيامد يكي از مصاحبه‌هاي اخير عليدوستي و انتقاد از سياست‌هاي تلويزيون بوده اما به هر حال اين اعتراض‌ها كه واكنش تهيه‌كننده و پخش‌كننده فيلم را نيز به دنبال داشت، ختم به خير و پخش تيزرهاي "كنعان" با ذكر نام عليدوستي از سر گرفته شد.

* در پي انتشار يك بلوتوث دروغين در ارتباط با بهرام رادان واكنش‌هاي اين بازيگر گسترش پيدا كرد. وي در ملاقات با رئيس پليس امنيت اخلاقي تهران از عامل انتشار اين بلوتوث‌ها شكايت كرد. چندي پيش يكسري تصوير ويدئويي با نام رادان از طريق بلوتوث در گوشي‌هاي تلفن همراه پخش شده و واكنش‌ها به اين ماجرا همچنان از سوي افراد مختلف ادامه دارد.

* كارگردان مجموعه تلويزيوني "گل‌هاي گرمسيري" با انتقاد از حذف دو سكانس مجموعه اين كار را دور از اخلاق و منش حرفه‌اي دانست. محمدمهدي عسگرپور گفت: حذف برخي جمله‌ها و سكانس‌ها در تلويزيون جديد نيست چون بخشي از وظايف مديريتي دوستان ما در تلويزيون است. آنچه خيلي بد است اينكه سكانس‌ها را بدون اطلاع سازنده بخواهند قطع كنند.

* عزت‌الله ضرغامي "يوسف پيامبر" را بر اساس اجماع نظر و سنديت نظريه‌هاي قرآني، تاريخي و روايي دانست و بر رضايت مردم از آن تأكيد كرد. بازيگر نقش يوسف نيز درباره انتخاب خود گفت: كانديداهاي ديگر هم براي اين نقش بودند كه چهره‌هاي بسيار زيبا داشتند. اما آن انرژي دروني مد نظر كارگردان را نه. من خودم را از نظر زيبايي در حد آدم‌هاي معمولي مي‌بينم.

* معاون فرهنگي سازمان عقيدتي سياسي ارتش با انتقاد از مستند دفاع مقدس پافشاري صدا و سيما بر ناديده گرفتن نقش ارتش در جنگ را قابل قبول ندانست. حجت‌الاسلام سيدمحمدرضا واحدي افزود: اينكه در اين مستند در حق ارتش اجحاف شد، تنها حرف ما نيست بلكه كساني كه در ارتش و در دوران جنگ نبوده و در اين باره تحقيق كرده‌اند نيز به اين مسائل اذعان دارند.

* مدير روابط عمومي راديو جوان پخش صداي خواننده زن از برنامه "جواني ايراني سلام" را تكذيب كرد. سيدحسين حسيني گفت: اين مسئله سابقه سه تا چهار ماهه دارد و برخي با دسترسي به فرستنده‌هاي FM موفق مي‌شوند روي امواج برخي شبكه‌ها برنامه پخش كنند. ما اين مسئله را در قالب گزارش به اداره كل فرستنده‌هاي تلويزيوني اعلام كرده‌ايم و منتظر پيگيري هستيم.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن