تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816683367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنان بی.سابقه بازیگر مختار در برنامه زنده.تلویزیونی


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:


این بازیگر سرشناس کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره تلویحی به ماجرای به دستمزد هنگفت محمدرضا گلزار و ورود وزارت ارشاد به این غائله، گفت: این نابازیگر نابلد خود خواسته....
عرب نیا: منظور رهبر انقلاب از "شرایط فعلی مطلقاً راضی کننده نیست" چه بود؟/مدیریت فعلی کشور، "فاسد" و "گندیده" است/ کنایه سنگین بازیگر مختار به گلزار، شریفی نیا، گلشیفته و ضرغامی
بامداد شنبه، فریبرز عرب نیا بازیگر سریال مختار با حضور در برنامه تلویزیونی "7" سخنانی به زبان آورد که مخاطب را میخکوب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بامداد شنبه، فریبرز عرب نیا بازیگر سریال مختار با حضور در برنامه تلویزیونی "7" سخنانی به زبان آورد که مخاطب را میخکوب کرد.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، او در این برنامه ی کم سابقه در تلویزیون به شدت به مدیریت فرهنگی کشور حمله کرد و آن را "فاسد" خواند، البته فسادی که به زعم وی به زشتی و فحشا معنا نمی شود، بلکه اشاره ی او به "بی تحرکی"مدیریت کشور بود. چیزی که عرب نیا از آن به عنوان "مدیریت گندیده" یاد کرد.
عرب نیا در ابتدای سخنانش به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند"شرایط فعلی مطلقا راضی کننده نیست" مانند بسیاری سخنانشان، اهمیتش بعدها روشن می شود. هر چند به دلیل اهمیت این سخنان و زمان مهمترش، بایستی بدان توجه جدی شود.اشاره ی ایشان به مدیریت سی سال آزمون خطایی است که باید بالاخره تمام شود.
عرب نیا با فرستادن درود به روح بنیاگذار جمهوری اسلامی و اشاره به این سخنام امام (ره) که "تزکیه نفس" از اوجب واجبات است، بازیگر و بازگیری فعلی کشور را فاقد این عنصر مهم خواند و به شدت از سینما و مدیریت فرهنگی کشور انتقاد کرد.
این بازیگر سرشناس کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره تلویحی به ماجرای به دستمزد هنگفت محمدرضا گلزار و ورود وزارت ارشاد به این غائله، گفت: این نابازیگر نابلد خود خواسته با وارد کردن یک اسپانسر و گرفتن دستمزدی نجومی خود را در سینما دوباره مطرح کند تا نابود نشود. و ضمنا نباید وزارت ارشاد با آن عظمت وارد شده و شان خود را لکه دار کند. باید بگذارد و رهایش کند.
عرب نیا در ادامه ، خبر دستمزد میلیاردی محمد رضا گلزار را یک نوع شانتاژ رسانه از طرف خود گلزار دانست
وی البته به دستمرد خود اشاره کرد و گفت: من در طول 5 سال، ماهیانه 10 میلیون دریافت کردم که جمعاً 600 تومان می شود یعنی پول یک سال مربی فوتبال با این فرق که دو بار در آستانه مرگ رفتم و حضرت مرگ را دیدم.
عرب نیا در ادامه انتقاداتش از نحوه مدیریت فرهنگی کشور گفت: چه دلیلی باعث شد که گلشیفته فراهانی از کشور برود؟ ایا او الان موفق است؟ نه، این بازیگر سوخت.
وی با اشاره به اینکه در سینمای امروز، هر از راه رسیده ای وارد سینما می شود و بازی می کند ، این بار تلویحاً به محمرضا شریفی نیا اشاره کرد و گفت: بگذارید صریح باشم. چرا آن اقا که در این برنامه آمده بود از بازیگران خوبی که وارد سینما می کرد دفاع می کرد، در حالی که من می دانم بعضی از بازیگرانی که این آقا وارد سینما کرده واقعا بازیگر نیستد و از خیلی از این افراد در کوچه و خیابان پول گرفته است.
عرب نیا در این برنامه به برگزاری "سمینار طنز" در تلویزیون با حضور ضرغامی اشاره کرده و گفت: جالب است که کسانی دعوت می شوند در این جلسه و پست تریبون رفتند که خود با ارائه ضعیف ترین آثار، سلیقه ی تماشاچی را تخریب کرده اند. آنها خود عامل این فضا هستند که البته من آنها را هم مقصر نمی دانم.
وی افزود: من کلیت مدیریت کشور را مقصر می دانم. مدیریتی که همواره برای بقای خود از متخصصین و نیروهای جوان دوری می کند و آشناهای خاص عموما مخرب خود را به صحنه می آورد.
این باریگر سرشناس با اشاره به سخن حکیمانه ای از حضرت علی (ع) که "ترس عامل همه گناهان است" گفت: ترس از فرار قدرت، ترس از رو شدن کاستی ها و حقایق و.....عامل ضعف مدیریت است.
عرب نیا در این سخنان بارها اعلام کرد که منظور وی از مدیریت کشور، شرایط امروز کشور نیست، بلکه شرایطی است که ایران، از پیش از انقلاب از آن رنج می برد. وی افزود: از دوستان می خواهم واقعا سلیقه ای و شخصی به صحبت های من نگاه نکنند
متن کامل سخنان وی به زودی در "انتخاب" منتشر می شود.
عرب نیا، هفته ی اینده نیز در برنامه هفت حضور میابد









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن