تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813108741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار خوزستان از دستگاه‌هاي اجرايي خواست: براي مشكلات كمبود آب و برق در تابستان آينده از امروز برنامه‌ريزي كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار خوزستان از دستگاه‌هاي اجرايي خواست: براي مشكلات كمبود آب و برق در تابستان آينده از امروز برنامه‌ريزي كنيد
خبرگزاري فارس: استاندار خوزستان از مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان خواست تا با برنامه‌ريزي صحيح، مصرف بهينه و ادامه روند صرفه‌جويي‌ها براي مشكلات احتمالي در زمينه كمبود آب و برق در تابستان سال آينده آماده شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، سيد‌جعفر حجازي شنبه شب در جلسه ستاد خشكسالي استان خوزستان گفت: به‌رغم بارش خوبي كه در پاييز امسال داشتيم به‌دليل خشك بودن زمين، آورد مناسبي وارد رودخانه‌ها نشد و اين احتمال وجود دارد كه در تابستان آينده همانند امسال با مشكل كمبود آب و برق روبرو شويم.
وي افزود: در جلسات يك‌ماه اخير ميزان نياز آب سازما‌ن‌ها و صنايع مختلف بررسي شد كه به‌نظر مي‌رسد آب موجود تنها پاسخگوي 40 تا 50 درصد نيازهاي اعلام شده باشد.
حجازي استفاده از الگوي كشت، تلفيق آب‌ رودخانه‌ها با آب‌هاي زيرزميني شيرين و ادامه صرفه‌جويي را از راهكارهايي دانست كه مي‌تواند به وارد شدن كمترين تنش به كشاورزان در كشت امسال كمك كند.
نماينده عالي دولت در استان خوزستان گفت: با كاهش آب مخازن سدها كه براي رفع نياز كشاورزي مجبور به استفاده از آن هستيم، در توليد برق نيز در تابستان آينده دچار مشكل خواهيم شد كه باتوجه به مشكلات ساير استان‌ها و خسارت‌هايي كه به صنايع آنها وارد شد، ديگر نمي‌توان از آنها انتظار كمك داشت.
حجازي افزود: با وارد شدن نيروگاه خرمشهر به سيستم توليد برق و توسعه نيروگاه زرگان توليد برق استان افزوده مي‌شود اما اين افزايش توليد جوابگوي نياز برق استان نيست و براي عبور از اين بحران نياز به مديريت صحيح و تغيير الگوي مصرف در ادارات و منازل است.
وي تصريح‌كرد: مشكلات موجود به دولت منعكس شده است كه اميدواريم در تامين خسارت كشاورزان و بيمه آنها مشكلي نداشته باشيم.
انتهاي پيام/ب20
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن