تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813097232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش بالای تلویزیون.های led


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: بازار تلویزیون.های ال سی دی راکد است و بسیاری از خریداران تلویزیون.های led را به lcd .هاي ارزان قیمت.تر ترجیح می.دهند

- بازار تلویزیون مملو از مدل و برندهای مختلفی است که هرکدام بسته به تکنولوژی به کار رفته در آن، قابلیت.های فنی و مهم.تر از همه قیمت کالا، مخاطبان خاص خود را دارند. مخاطبانی که سلیقه خرید آنها هر از چند گاهی تحت تاثیر ورود تکنولوژی.هاي مدرن تر تغییر کرده و به این ترتیب بر پرفروش و کم فروش شدن کالاها در بازار تاثیر می.گذارند.تا همین یکسال پیش، یعنی قبل از عرضه گسترده نمونه.هاي سه بعدی تلویزیون به بازار، این lcdها بودند که به رغم عرضه نمونه.هاي led، بازار را در اختیار داشتند. البته برخی از فعالان بازار معتقدند تلویزیون.های lcd همچنان رکورددار فروش در بازار هستند، ولی نظر اکثر فعالان بازار، کارشناسان و واردکنندگان و تولیدکنندگان تلویزیون این است که در حال حاضر بازار در اختیار نمونه.هاي led است.

یکی دیگر از تغییر و تحولاتی که در ذائقه و سلیقه خرید مصرف.کنندگان ایجاد شده است، تغییر گرایش آنها از تلویزیون.هایی با سایز 37 اینچ به نمونه.هایی با سایزهای 42 تا 47 اینچ است.به گفته فعالان بازار، در حال حاضر led.هاي 42 تا 47 اینچ از پرفروش.ترین.هاي بازار هستند و اکثر خریداران دست روی این نمونه از تلویزیون.ها می.گذارند.در این گزارش ما برخی از تلویزیون.های پرفروش led را در بازار معرفی مي.کنیم.
Lg:
اگرچه این برند در رقابت با سایر عرضه.کنندگان تلویزیون، سعی در ارائه سریع.تر تکنولوژی.هاي جدید و مدرن.تر دارد، ولی برای پاسخگويی به نیاز مصرف.کنندگان، بخش بزرگی از توان خود را در عرضه و خدمات.دهی به محصولات پرفروش بازار یعنی ledها گذاشته است.براساس اعلام بنیامین دارمی، مدیر بازاریابی صوتی و تصویری شرکت گلدیران، اگر چه تکنولوژی.هاي جدیدتر به سرعت وارد بازار مي.شوند ولی این یک حقیقت است که در حال حاضر نمونه.هاي led،با سایزهای 42 اینچ در بازار فروش بیشتری نسبت به سایر نمونه.ها و همچنین سایزها دارند.

وي از اين خانواده مدل.های 42led4600،42led 5400 و 42led5600 را از تلویزیون.هاي led پرفروش این برند در بازار معرفی کرد که به ترتیب با قیمت یک میلیون و 250 هزار تومان، یک میلیون و 190 هزار تومان و یک میلیون و 350 هزار تومان به بازار عرضه شده.اند.این تلویزیون.ها کیفیت تصویر full hd با وضوح تصویر 1920×1080 نقطه در اینچ داشته و قابلیت پخش صدای دالبی دیجیتال، قابلیت پخش فرمت hd divx و... را داشته و به ورودی.هاي hdmi،usb و... مجهزند.

Sony
اگرچه این برند به عرضه.کننده تلویزیون.هاي گران قیمت معروف است، ولی طی مدت اخیر با تغییراتی که در روند قیمت.هاي خود اعمال کرده رقابت شدیدتری را با سایر رقبا آغاز کرده است.به گفته خان محمدی، مسوول فروش فروشگاه سونی مرکزی در خیابان جمهوری، طی مدت اخیر تقاضا برای تلویزیون.هاي lcd کاهش یافته است و در مقابل این نمونه.هاي led هستند که در بازار پرفروش شده.اند.به گفته وی میزان تقاضا برای نمونه.هاي led در حدی بوده است که در حال حاضر با کاهش موجودی در این زمینه مواجه شده.اند و مدل.های جدید از تلویزیون.های led این برند در راه بازار است.وی ضمن معرفی مدل جدید تلویزیون led سونی که با سایز 40 اینچ وارد بازار می.شود، گفت: این مدل 40 ex520 است که طی روزهای آینده میهمان بازار داخلی می.شود.

وی همچنین مدل kdl-46ex700 را از تلویزیون.هاي پرفروش این برند در بازار داخلی معرفی کرد که دارای ویژگی.هایی چون، تجهیز به حسگر تشخیص حضور بیننده، سازگاری با wifi، فناوری صرفه.جويی در مصرف برق و... است. این تلویزیون led با سایز 46 اینچ با قیمت دو میلیون و 300 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

همچنین مدل kdl-46ex520 از تلویزیون.های led سونی با سایز 46 اینچ است که در بازار فروش بالایی دارد.
کیفیت پخش تصاویر وسط این تلویزیون full hd است و با قیمت دو میلیون و 280 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

Panasonic
از خانواده پاناسونیک هم مدل 37d25 كه با قیمت یك میلیون و 477 هزار تومان و مدل 42d25 كه با قیمت یك میلیون و 797 هزار تومان به فروش می.رسند، جزو پرفروش این برند
هستند.

از خانواده پلاسما نیز مدل. 42v20 جزو پرفروش.های بازار است. این تلویزیون با قیمت یک میلیون و 800 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.

به گفته پاشا، مسوول فروش نمایندگی مرکزی شریعتی، اگر چه در مور برندهایی نظیر ال جی و سامسونگ تقاضا برای نمونه.هاي led زیاد است. ولی برای برند پاناسونیک، نمونه.هاي پلاسما مخاطبان زیادی دارند. ولی این موضوع باعث نمی.شود که این شرکت روی تکنولوژی.هاي led و سه بعدی سرمایه.گذاری نکند.

Jvc
اگرچه بسیاری از فعالان بازار و کارشناسان از محبوبیت نمونه.هاي led طی ماه.های اخیر خبر می.دهند، ولی برخی از برندها همچنان بر ارجحیت lcd بر led اصرار دارند.

جی وی سی یکی از برندهایی است که همچنان روی نمونه.هاي lcd تمرکز دارد و خالق نخستین نمونه.هاي فوق باریک در بازار است.

به گفته محبتی، مسوول فروش یکی از نمایندگی.هاي شرکت مهوار الکترونیک، اگر چه نظر بسیاری بر این است که نمونه.هاي led از لحاظ کیفی مطلوب تر هستند تا نمونه.هاي lcd. ولی طبق بررسی.هاي انجام شده مشخص شده است که نمونه.هاي led تنها در میزان انرژی مصرفی بر lcd.ها ارجحیت دارند .وی در مورد سایزهای پرفروش تلویزیون نیز گفت، در حال حاضر سایزهای 37 که تا پیش از این در بازار بسیار پرفروش بودند کم فروش شده.اند و در مقابل نمونه.هاي 42 تا 47 اینچ فروش بالایی دارند.

وی مدل.های lt 42 e10،lt 42z10، 42 wx70 و 47dv1 را از نمونه.هاي پرفروش lcd این برند در بازار معرفی کرد که به ترتیب با قیمت یک میليون و 270 هزار تومان، دو میلیون و 420 هزار تومان، يك میلیون و 410 هزار تومان و سه میلیون و 270 هزار تومان به فروش مي.رسند.

Samsung
اخوان، مسوول فروش شرکت حافظ پخش هم با تایید این مورد که امسال سال فروش خوب برای نمونه.هاي led است، گفت: برخلاف سال گذشته که سایزهای 37 پرفروش بودند امسال سایزهای 40 و 46 اینچ فروش خوبی دارند.

وی همچنین مدل.های 406960، 406260 را از نمونه.هاي led پرفروش با سایز 40 اینچ در بازار معرفی کرد که به ترتیب با قیمت یک میلیون و 719 هزار تومان و یک میلیون و 619 هزار تومان به بازار عرضه شده.اند. مدل.های 46-6960 و 46-6260 نیز از تلویزیون.های 46 اینچ led در بازار هستند که فروش بالایی دارند. این تلويزيون.ها نیز به ترتیب با قیمت دو میلیون و 439 هزار تومان و دو میلیون و 239 هزار تومان به بازار عرضه شده.اند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3092]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن