تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816402216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چيتگر گزينه احتمالي ميزباني نمايشگاه كتاب


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به افتتاح رسمي بيست.وچهارمين نمايشگاه بين.المللي كتاب تهران با حضور رييس.جمهوري، خبر داد كه محمود احمدي.نژاد روز گذشته دستور تغيير محل نمايشگاه كتاب را صادر كرده است.


به گزارش ايرنا، سيد محمد حسيني روز چهارشنبه در پايان جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران، با بيان اينكه روز جاري نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين زمينه تقديم رييس.جمهوري شده است، افزود: ان.شاءالله بيست.وپنجمين نمايشگاه بين.المللي كتاب تهران در محل مصلي برگزار نخواهد شد.
اين عضو كابينه درباره ميزبان احتمالي نمايشگاه كتاب اظهار داشت: مكاني در اطراف تهران در اين زمينه در نظر گرفته خواهد شد و با توجه به اينكه برپايي نمايشگاه حداقل به 50 هكتار زمين نياز دارد، منطقه چيتگر يكي از گزينه.هاي ميزباني اين نمايشگاه است.
وي از فراهم بودن شرايط ايجاد پاركينگ و حمل.ونقل مناسب مردم از جمله دسترسي به مترو به عنوان ويژگي منطقه چيتگر نام برد.
حسيني با بيان اينكه در نمايشگاه كتاب سال جاري حدود چهار هزار ناشر داخلي و خارجي حضور يافته.اند، گفت: از اين تعداد، 2400 ناشر از داخل كشور هستند و ما حداقل دو برابر اين تعداد ناشر در كشور داريم كه متقاضي حضور در نمايشگاه هستند.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به تاكيد رييس.جمهوري در زمينه تعيين محلي براي ايجاد نمايشگاه دايمي فرهنگي خاطرنشان كرد: همه ساله اين وزارتخانه نمايشگاه.هاي بين.المللي كتاب، قرآن، بازيهاي رايانه.اي، مطبوعات و... را در دستور كار خود دارد و از اين رو نياز است فضاي مستقلي در اين زمينه در اختيار داشته باشد.
** ويژگي متمايز جشنواره بيست.وچهارم
حسيني درباره ويژگي متمايز بيست.وچهارمين جشنواره كتاب تهران نيز به ايجاد سالن "ياس" به منظور نمايش كتاب.هاي برگزيده نويسندگان و ناشران كشور اشاره كرد و اظهار داشت: در اين سالن كتاب.هايي كه در مسابقات سال.هاي گذشته مقام.هاي اول تا سوم را احراز كرده.اند، در معرض ديد اهالي فرهنگ و انديشه قرار مي.گيرد.
وي درباره ابعاد بين.المللي نمايشگاه امسال نيز گفت: با وجود آنكه فضاي نمايشگاه چندان توسعه نيافته است، امسال تعداد ناشران داخلي و خارجي با افزايش همراه بوده و ميهمانان متعددي از كشورهاي خارجي از جمله هياتي 100 نفره از كشور عراق و همچنين هيات.هايي از كشورهاي مصر، تونس و ساير كشورهاي اسلامي در نمايشگاه امسال حاضر هستند.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين از برگزاري مجمع همكاري.هاي آسيايي با حضور نمايندگان 31 كشور در هفته آينده خبر داد و گفت: غالب اين هيات.ها در سطح معاون وزير فرهنگ كشورها از جمله كشور چين در تهران حضور خواهند يافت تا در زمينه بين.المللي نيز نمايشگاه بيش از سال گذشته بازتاب جهاني داشته باشد.
حسيني در پاسخ به سوالي درباره تلاش برخي براي سياسي كردن جشنواره فيلم كيش نيز اظهار داشت: به.طور معمول درباره هر جشنواره.اي بحث.هايي مطرح است ولي مي.توان گفت جشنواره فيلم كيش جزو جشنواره.هاي كم.حاشيه و يا حتي بي.حاشيه بود و غالب اهالي سينما از برگزاري اين جشنواره تشكر و قدرداني كردند.
وي در پاسخ به سوالي درباره ميزان بودجه برگزاري اين نمايشگاه نيز هزينه.هاي انجام شده در اين زمينه را خيلي معمولي خواند و از مشاركت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان مناطق آزاد از جمله مناطقه آزاد كيش و نهاد رياست جمهوري در اين زمينه خبر داد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن