تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819960978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفی حافظه.ی فلش جاسازی شده.ی جدید با تکنولوژی 24نانومتر


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:





به گزارش خبرگزاری الکترونیوز و به نقل از فیزورگ، شرکت توشیبا به تازگی افزایش کیفیت فلش مموری.های NAND خود را با معرفی نسل جدید خانواده.ی 24نانومتری با نام "NAND هوشمند" که مدیریت خطا را در داخل بسته.ی NAND مجتمع.سازی می.کند، اعلام کرده است. تراشه.های جدید، با پشتیبانی طراحی ساده.ی Host-side، درخواست نسل پیشرفته.ی فرآیند NAND را در محصولات پرکاربردی مانند پخش.کننده.های صوتی دیجیتال، رایانه.های تبلت، تجهیزات اطلاعاتی، تلویزیون.های دیجیتال و سایر کاربردهایی که به حافظه.های با چگالی بالا و غیرفرار نیاز دارند تأمین می.کند.
نمونه.هایی از این محصول جدید از اواسط آوریل امسال در دسترس بوده و تولید انبوه آن هم تا ماه ژوئن آغاز خواهد شد.
در سری بسته..های NAND هوشمند، تکنولوژی NAND Flash 24نانومتري، با یک تراشه.ی کنترل.کننده که کد تصحیح خطا (ECC) را پشتیبانی می.کند، مجتمع.سازی شده است. در آخرین رده.بندی پنج نوع از اين تراشه.ها در ظرفیت.های 4 تا 64 گیگابایت قرار گرفته.اند و مخصوصا با هدف برداشتن بار ECC (تصحیح خطا) از روی پردازنده.ی مرکزی، البته با كمترين تغييرات در پروتكل طراحی شده.اند. کاربرد NANDهای هوشمند در دستگاه.های همراه چند رسانه.ای، رایانه.های همراه تبلت و سایر محصولات مصرفي دیجیتالی خواهد بود.
این محصول 24 نانومتری جدید در آینده در صف جایگزینی با موارد 32نانومتری قرار خواهد گرفت و پردازش پیشرفته.ی آن به همراه کنترل.کننده.ها و ارتباطات داخلی سریع.تر، باعث انجام سریع.تر عملیات خواندن و نوشتن خواهد شد و عملکرد کلی را بهبود خواهد داد. NANDهای هوشمند همچنین گستره.ی بالایی از سرعت خواندن و نوشتن را بسته به مقصد مورد نظر برای داشتن سرعت بهينه جهت رسيدن به طراحی مناسب پشتیبانی می.کنند. به علاوه چهار وجه کاری برای خواندن و دو وجه کاری برای نوشتن در دسترس خواهد بود.
این محصول جدید شامل ویژگی.های جدیدی است که برای کاربردهای با کارایی و ظرفیت بالا مناسب است. در محصولات دیجیتالي، مدیریت خطای بیت برای رسيدن به سطح قابل قبولی از کارایی و ضریب اطمینان، یک مسأله.ی اساسي است. نصب بخش مديريت خطا با به.كارگيري ابزارهاي NAND در یک بسته.ي منفرد، به کاربران محصولات توشیبا اجازه مي.دهد در كنار استفاده از مزایای ظرفیت بالا، مدیریت خطای خوبی هم داشته باشند.
تقاضا برای تراشه.های با چگالی زياد که کیفیت بالای تصویر و قدرت ذخیره.ی بالا را پشتيبانی مي.كنند، رو به افزایش است؛ به ویژه برای حافظه.های جاسازی شده با یک تابع کنترل.کننده که ملزومات توسعه را به حداقل می.رساند و مجتمع.سازی را در طراحی سيستم ساده می.کند. توشیبا با عملكرد خود، خود را به عنوان یک پیشگام در این مقوله.ی كليدی معرفی کرده است و در حال تقویت قدرت راهبردی خود به وسیله.ی بهبود بیشتر NANDهای هوشمند است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن