تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815400442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سهام عدالت هنوز قابل نقل و انتقال نيست تاكنون 22 ميليون نفر سهام عدالت دريافت كرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سهام عدالت هنوز قابل نقل و انتقال نيست تاكنون 22 ميليون نفر سهام عدالت دريافت كرده اند
مدير عامل كارگزاري سهام عدالت گفت : مبلغ هزار و 800 ميليارد تومان سود طبق مصوبات مجامع شركت هاي سرمايه پذير بايد به كارگزاران سهام عدالت پرداخت شود تا بين مشمولان سهام عدالت توزيع شود.
به گزارش شبكه خبر؛ محمدجواد شيخ مدير عامل كارگزاري سهام عدالت در گفتگوي اختصاصي با سايت اين شبكه گفت : كاركنان دولت و بازنشستگان در حال ثبت نام و دريافت سهام عدالت هستند و كار واگذاري سهام به آنها آنها نهايي شده است .

وي افزود : دستورالعمل نام نويسي از خبرنگاران براي دريافت سهام عدالت نيز مشخص شده است و به زودي نام نويسي از آنها نيز شروع مي شود .

شيخ با بيان اين كه تاكنون 22 ميليون نفر سهام عدالت دريافت كرده اند گفت: اين گروه ها شامل افراد تحت پوشش سازمان بهزيستي ؛ كميته امداد و بسيجيان فاقد شغل و درآمد، روستائيان و عشاير و همه كاركنان دولت، بازنشستگان و نيروهاي مسلح و بازنشستگان آنها بوده اند .

وي در خصوص تعلل بعضي از شركت ها در پرداخت سهام عدالت در تهران افزود : در تمامي استانها به غير از تهران كارها انجام شده است و در تهران كه به دليل تعداد زياد كاركنان دولت و بازنشستگان اجتماعي و خدمات درماني و نيروهاي مسلح، قابل مقايسه با ساير استانها نيست ، مرحله سوم كاري، پرداخت سهام عدالت به نيروهاي مسلح و بازنشستگان مدت زمان طولاني را به خود اختصاص داده است .

شيخ گفت : هزار و 800 ميليارد تومان سود طبق مصوبات مجامع شركت هاي سرمايه پذير بايد به كارگزاري سهام عدالت پرداخت شود و مطابق آن كارگزاران سهام عدالت به مشمولين سه مرحله پرداخت مي كند كه از اين مبلغ تا به حال 200 ميليارد تومان بيشتر پرداخت نشده و هزار و 600 ميليارد تومان آن را شركت ها پرداخت نكردند.

مدير عامل كارگزاري سهام عدالت ادامه داد : سودي كه بين مشمولين توزيع مي شود سالي يك بار است و منبع اين سود سودي است كه شركت هاي سرمايه پذير يعني شركت هايي كه دولت به كارگزاري سهام عدالت واگذار كرده پرداخت مي شود.

وي افزود : اين مبلغ طبق يك جدول زمان بندي دريافت مي شود كه طبق جدول زمان بندي نيز به مردم پرداخت مي شود.

شيخ ادامه داد : در حال حاضر سهام عدالت قابليت نقل و انتقال را ندارد و نقل و انتقال آن قانوني نيست ولي با پذيرش شركت هاي تعاوني در فرابورس در واقع بستر هاي نقل و انتقال را ايجاد مي كنيم كه در آن زمان نيز كساني كه تخفيف گرفته اند يا بخشي از بدهي را پرداخت كرده اند ؛ مقدار تخفيف و يا بدهي آنها قابليت معامله در فرابورس را خواهد داشت .

وي گفت : طبق اصل 44 سهام عدالت قابليت عرضه و نقل و انتقال را دارد ولي مكانيزم آن را بايد فراهم كنيم تا بتوانيم در اين طرح قرار دهيم.

شيخ درمورد پرداخت سهام عدالت به جاي پاداش و حقوق بازنشستگي به بازنشستگان كشوري و لشگري گفت : سهام عدالت به بازنشستگان در خصوص حق بازنشستگي آنها پرداخت نمي شود بلكه سهام تعدادي شركت هاي دولتي است كه به آنها اعطا مي شود و يا به صندوق بازنشستگي آنها پرداخت خواهد شد كه صندوق در ازاي آن ؛ وجه نقد به آنها پرداخت مي كند.
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن