تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816532417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگیری عاملان حمله مسلحانه به ماموران انتظامی


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: اعضای یك باند شرارت كه با حمله مسلحانه به خودروی گشت انتظامی در شهرستان شادگان با شلیك ۱۵۰ گلوله، ۳ مامور پلیس را به شهادت رسانده بودند، در عملیات ویژه پلیس آگاهی استان خوزستان دستگیر شدند.
سرهنگ محسنی، رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در ارتباط با این حادثه و عملیات پلیس آگاهی برای دستگیری اشرار مسلح به «جام جم» گفت: ساعت ۲ بامداد ۲۷ فروردین، ۲ خودروی گشت انتظامی در مسیر كمربندی به سمت پل ارتش در حال گشتزنی بودند كه یكباره چند ناشناس با ۶ دستگاه موتورسیكلت به سوی خودروی ماموران انتظامی شلیك كردند و ۳ نفر از ماموران پلیس به نام های استوار مهدی صفدری، استوار یدالله موسوی و سرباز وظیفه رضا محبی نژاد را هدف اصابت گلوله قرار داده و به شهادت رساندند و ۲ مامور پلیس را نیز بشدت مجروح كردند.


پیگیری ویژه
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان افزود: دقایقی بعد از این جنایت هولناك، با درخواست یكی از مجروحان برای اعزام نیروی كمكی، ماموران كلانتری ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند.
با گزارش حادثه به مقام قضایی و انتقال اجساد به پزشكی قانونی، پرونده برای پیگیری و شناسایی عاملان حادثه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
محسنی افزود: با حضور تیم های اطلاعاتی و عملیاتی و آغاز تحقیقات، ابتدا فرضیه های مختلفی در ارتباط با حادثه بررسی و با استفاده از اطلاعات مردمی مشخص شد چند روز پیش از حادثه ماموران كلانتری ۱۱ با اطلاع از وقوع درگیری بر سر اختلاف ملكی، پس از حضور در محل، وقتی فردی مسلح را می بینند و می خواهند او را دستگیر كنند، این فرد به سوی ماموران تیراندازی می كند كه در پی این اقدام تبهكارانه، وی هدف اصابت گلوله پلیس قرار گرفته و كشته می شود.


انتقام
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان تصریح كرد: با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران با تحقیقات میدانی متوجه شدند در حمله مسلحانه به ماموران پلیس، ۸ نفر مشاركت داشته اند.
با جمع بندی این اطلاعات، ماموران با هماهنگی قضایی روز گذشته در عملیاتی هماهنگ موفق شدند با محاصره مخفیگاه اعضای این باند تبهكاری، ۳ نفر از عاملان این جنایت را دستگیر كنند.
سرهنگ محسنی افزود: در تحقیق از متهمان مشخص شد آنها پس از به هلاكت رسیدن یكی از بستگان خود در درگیری مسلحانه با ماموران كلانتری، تصمیم به انتقام از پلیس گرفته و پس از كمین در محل حادثه و مشاهده ۲ خودروی گشت انتظامی به سوی آنها تیراندازی كرده اند.
با اعتراف متهمان و صدور دستور قضایی، تلاش برای دستگیری ۵ شرور متواری ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان تاكید كرد: برخورد با عوامل ناامنی در اولویت های برنامه پلیس آگاهی قرار دارد و ماموران با جدیت در جستجوی تبهكاران متواری هستند.
وی افزود: تعامل دستگاه قضایی با پلیس آگاهی در برخورد با جرایم خشن، از مولفه های بسیار مهم در استان خوزستان است و عزم پلیس و دستگاه قضایی، برخورد با تبهكارانی است كه می خواهند از مردم سلب آسایش كنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن