تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799127158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قرارداد یک میلیارد تومانی یک بازیگر/ زیبایی و پول ؛ معیار ورود به بازیگری


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: یک بازیگر و تهیه کننده سینما معتقد است بازیگر باید خوش.تیپ باشد و یا خودش پولدار باشد و در فیلم سرمایه گذاری کند و یا اینکه فامیل تهیه کننده باشد تا بتواند به عرصه سینما و بازیگری ورود کند. به گزارش خبرنگار مهر، جمعه شب دوم اردیبهشت.ماه برنامه زنده تلویزیونی "هفت" با حضور فریدون جیرانی مجری، داود رشیدی رئیس انجمن بازیگران خانه سینما و بیژن امکانیان بازیگر به بررسی دستمزد بازیگران سینما پرداخت.
در ابتدای این برنامه که به صورت زنده از شبکه سوم پخش شد، فریدون جیرانی مجری و تهیه.کننده "هفت" از انعقاد قرار داد بیش از یک میلیارد تومانی یک بازیگر سینما برای بازی در دو فیلم سینمایی و بخش پایانی یک سریال خبر داد.
بنابر این گزارش، داود رشیدی که ریاست انجمن بازیگران خانه سینما را به عهده دارد درباره دستمزدهای سرسام آور بازیگران سینما گفت: این مشکل در ابتدا متوجه تهیه.کننده.هاست که چنین قراردادهای سنگینی می بندند و بازیگران در این زمینه خیلی مقصر نیستند.
رشیدی در ادامه افزود: در هالیوود بازیگران موظف هستند که وارد صنف بازیگران شوند و پس از آن وارد عرصه سینما شوند مسئله.ای که در ایران اتفاق نمی.افتد. در ایران حتی برخی سوپراستارها هم عضو صنف نیستند.
در ادامه این برنامه بیژن امکانیان خطاب به جیرانی گفت: چندین قسمت برنامه "هفت" به این موضوع پرداخته است که این خود باعث حساسیت می شود.وی در ادامه و در پاسخ به این سئوال جیرانی که تناسب این دستمزدها با سینمای ایران چیست؟ کدام قسمت سینما با یکدیگر تناسب دارد که این قسمت داشته باشد. در ایران 300 تا 400 کارگردان بیکار داریم که چند سال یک بار هم نوبت فیلمسازی به آنها نمی رسد.
بازیگر "سناتور" ادامه داد: به نظر من در این زمینه کارگردان نقش اصلی را دارد. چون بازیگر خوب با کارگردان ضعیف کار نمی کند و سایرین هم برای بازی در فیلم او دستمزدهای بالا مطالبه می کنند.
تهیه کننده "قلقلک" در ادامه و در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر سازوکار ورود بازیگر به عرصه سینما چیست گفت:بازیگر باید خوشگل و خوش.تیپ باشد و یا خودش پولدار باشد و در فیلم سرمایه گذاری کند و یا اینکه فامیل تهیه کننده باشد. حتی در برخی موارد دیده شده که صدای این نابازیگرها دوبله هم می شود.
بازیگر فیلم سینمایی "دبیرستان" در ادامه گفت: من مخالف بازیگران جدیدالورود نیستم اما برخی از این افراد کار را شوخی می.گیرند. دیرتر از بقیه سر صحنه می آیند، چرخش غلط می کنند، با عینک آفتابی برای ژست گرفتن و بدون در نظر گرفتن کاراکتر جلوی دوربین ظاهر می شوند و کارگردان هم جرات حرف زدن ندارد.
در ادامه این برنامه گفتگوی "هفت" با امیر جعفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پخش شد که وی در زمینه بازیگری گفت: بازیگری در ایران شغل بی ارزشی شده است.
بازیگر سریال "زیر هشت" ادامه داد: وقتی با علاقمندان بازیگری صحبت می کنیم همگی در ابتدا می گویند ما از بچگی عاشق این کار بودیم، ما در مدرسه تئاتر بازی می کردیم و یا در فامیل ادای بازیگران را در می آوریم. این غلط است. من یک سئوال دارم.آیا وزارت ارشاد به من اجازه می دهد که معاون مطبوعاتی آن وزارتخانه شوم. اما به هر کسی اجازه می دهد که بازیگر شود! برخی از من می پرسند بدون رفتن به دانشگاه چگونه می توانم بازیگر شوم؟ این بزرگترین توهین به مکتب بازیگری است.
بازیگر فیلم سینمایی "نفوذی" در ادامه گفت: کسی جای مرا تنگ نکرده است، ولی بیایید ببینیم پرستویی چگونه پرستویی شد. انتظامی چگونه انتظامی شد. چرا کارگردان.ها بازیگر خود را از میان اهالی تئاتر انتخاب نمی.کنند؟ این بچه.ها علم این کار را دارند چرا کارگردان.ها بازیگر خود را از میان اهالی تئاتر انتخاب نمی.کنند؟
بازیگر فیلم سینمایی "لج و لجبازی" در پایان گفت: متاسفانه معیار انتخاب بازیگران روی جلد مجله رفتن است و یا رابطه داشتن با فلانی و فلانی.
برنامه زنده "هفت" با هدف بررسی مسائل سینمای ایران جمعه.ها از شبکه سه پخش می.شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن