تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815726142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خودروی نفت.سوز در اردبیل به راه افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: پس از ماه.ها تلاش و کوشش مهندسان و متخصصان اردبیل استارت اولیه خودروهای بنزین به وسیله نفت سفید به ثمر نشست.
فارس: مجری طرح نفت.سوز کردن خودروها در کشور گفت: برای نخستین بار در ایران خودروی نفت.سوز با هدف کاهش سوخت بنزین در اردبیل به راه افتاد.
فرید اکبرزاده پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از اولین خودروی نفت.سوز در اردبیل اظهار داشت: پس از ماه.ها تلاش و کوشش مهندسان و متخصصان اردبیل استارت اولیه خودروهای بنزین به وسیله نفت سفید به ثمر نشست.
وی تصریح کرد: تحقیقات مهندسان و متخصصان در زمینه ارتقای سیستم.های apk ادامه داشت که چند روز پیش این شرکت با نصب آخرین سیستم ارتقا یافته امکان استارت خودروهای پایه بنزین.سوز را با نفت سفید فراهم کرد.
اکبرزاده افزود: با نصب سیستم ارتقا یافته apk دیگر نیازی به مخزن مجزای بنزین برای استارت اولیه وجود نداشته و خودروهای بنزینی با نصب این سیستم از قابلیت استارت اولیه با نفت سفید برخوردار خواهند بود.
مجری طرح نفت.سوز کردن خودروها با اشاره به تغییر پایه سوختی اتوبوس.های شهری پایه گاز.سوز استان قزوین توسط شرکت اتوبوسرانی این شهر، اظهار داشت: برابر هماهنگی.های انجام یافته توسط شرکت رسا صنعت ابتکار در ستاد حمل و نقل و سوخت کشو با همکاری سازمان اتوبوسرانی قزوین کلیه اتوبوس.های شهری پایه گاز.سوز آن استان که به دلیل صرفه نداشتن اقتصادی زمین.گیر شده بودند توسط متخصصان و مهندسان شرکت رسا صنعت ابتکار به پایه سوختی نفت گاز تغییر پیدا می.کنند.
اکبرزاده افزود: این شرکت اولین شرکت مادر تخصصی کشور است که در زمینه صنعتی.سازی اختراعات نخبگان علمی کشور فعالیت می.کند و در حال حاضر نزدیک به شش اختراع در حال صنعتی شدن است که تولید سیستم دوگانه سوز کردن خودروها به نفت سفید و بنزین تنها یکی از طرح.های صنعتی شده است.
مجری طرح نفت.سوز کردن خودروها گفت: سرمایه.گذاری در صنعتی.سازی چنین طرح.هایی فرصت خوبی برای اشتغال ایجاد می.کند به طوری که ما در برنامه.ریزی.های خود پیش.بینی کردیم با حمایت مسئولان کشوری بتوانیم فرصت اشتغال 8 هزار نفری را در قالب طرح.ها و پروژه.های مختلف صنعتی.سازی در کشور ایجاد کنیم.
اکبرزاده تولید اولین میکرو.کار ایرانی، احداث پروژه پتروشیمی با تولید محصولات مدرن و همچنین سرمایه.گذاری در چند طرح صنعتی.سازی و چندین ایده علمی را از برنامه.های اولویت.دار این مجموعه اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قائم مقام شرکت apkنیز در این جلسه از برگزاری اولین دوره پیشرفته آموزشی مدیریت جنگ نرم برای مدیران ارشد استان اردبیل سخن گفت و خاطرنشان کرد: با ابتکار شرکت apk اولین دوره پیشرفته آموزشی مدیریت جنگ نرم برای استفاده مدیران ارشد استانی در اردبیل برگزار می.شود.
سعید سهرابی افزود: این شرکت با درک صحیح از موقعیت جهانی ایران اسلامی در عرصه سیاسی و عناد کشورهای استکباری دنیا که به جنگ نرم با ایران روی آورده.اند دوره.های پیشرفته آموزشی مدیریت جنگ نرم را برای استفاده مدیران ارشد استانی برگزار می.کند.
وی اظهار داشت: با استقبال استاندار ولایی اردبیل اولین دوره آموزشی پیشرفته مدیریت جنگ نرم توسط شرکت رسا صنعت ابتکار با حضور جمعی از اساتید برجسته دانشگاه.ها هشتم اردیبهشت ماه در مجتمع فدک اردبیل و به مدت یک روز برگزار می.شود.
سهرابی افزود: این دوره.ها به ترتیب در تمامی استان.های کشور با هماهنگی استانداران برگزار می.شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شرکت نیمه دولتی apk به عنوان یک شرکت فعال در عرصه صنعتی سازی اختراعات نخبگان به صورت نیمه دولتی فعالیت می.کند و از مخترعان و مبتکران در حوزه تولیدات صنعتی حمایت می.کند.
apk اولین شرکتی است که طرح دوگانه سوز کردن خودروها به نفت سفید و بنزین را در سطح کشور اجرا می.کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن