تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805536378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منابع بانك ها


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: منابع بانك ها
پاسخگوي طرح هاي زودبازده نيست

برنا؛ در حالي كه وزير كار و امور اجتماعي مدعي است قفل شدن منابع عامل افزايش بيكاري است، مديرعامل بانك تجارت گفت؛ منابع كنوني بانك ها كفاف تامين مالي تمامي طرح هاي زودبازده، غيرزودبازده و نيمه تمام را نمي دهد. «مجيدرضا داوري» با اشاره به هماهنگي وزارت اقتصاد و بانك مركزي براي حل مشكل نقدينگي بانك ها تاكيد كرد؛ بانك ها عمده تلاش خود را در جهت بهبود روند تسهيلات از طريق اعطاي خط اعتباري به سرمايه در گردش واحدهايي كه از بازگشت سرمايه برخوردار هستند، مي كنند. مديرعامل بانك تجارت با بيان اينكه تمام سعي خود را به كار مي بريم تا كليه طرح هاي نيمه توليدي را به توليد برسانيم، اظهاركرد؛ با اجراي اين سياست علاوه بر افزايش اشتغال، شاهد رشد توليد و درآمد ملي كشور خواهيم بود. داوري با بيان اينكه بانك ها طي هفت ماه اخير تلاش خود را براي پرداخت وام به كار برده اند، گفت؛ اينكه گفته مي شود بانك ها وامي به مردم نمي دهند را قبول ندارم، چرا كه اضافه برداشت 130 هزار ميليارد ريالي حاكي از وام دهي بانك ها بيش از توان شان است. داوري با قبول كمبود نقدينگي در بانك ها افزود؛ بايد پذيرفت بانك ها به دليل نداشتن نقدينگي ناگزير از اضافه برداشت بانك مركزي شدند.

فاز هاي2 و 3 فرودگاه امام اجرا نمي شود

برنا؛ مديرعامل شركت فرودگاه هاي كشور با بيان اينكه وزير راه قول مساعد براي دريافت فرودگاه امام داده است، گفت؛ طرح هاي فرودگاه امام در جهت تكميل فاز يك است. احمد مومني رخ گفت؛ هنوز تصميمي براي اجراي فاز هاي2 و 3 فرودگاه امام نگرفته ايم. او همچنين از نهايي شدن طرح جامع فرودگاه امام تا دو ماه ديگر خبر داد اظهاركرد؛ نظر نهايي شركت مشاور طرح جامع فرودگاه امام طي دو ماه آينده ارائه خواهد شد؛ اما مقدماتي كه شركت مشاور فرانسوي داده در وزارت راه در دست بررسي است.

پيدا و پنهان

? آمار دولتي ها از بازتاب نامه احمدي نژاد؛ يكي از خبرگزاري هاي نزديك به دولت در ستون «شنيده ها»ي خود اعلام كرد؛«نامه احمدي نژاد به باراك حسين اوباما در بيش از 10ميليون سايت بازتاب داشته و بيش از 600 هزار يادداشت طي هفته اخير در سايت ها و روزنامه هاي جهان در اين خصوص به چاپ رسيده است. احمدي نژاد يكي از اولين روساي جمهوري بود كه پيروزي رئيس جمهور منتخب امريكا را تبريك گفت.

? مسابقه «جعل خبر» عليه خاتمي؛ يكي از خبرگزاري ها به نقل از يك منبع آگاه ادعا كرد؛«ميرحسين موسوي با فرستادن پيامي به سيدمحمد خاتمي اعلام كرده است خاتمي بررسي هاي خود را نهايي كرده و در صورتي كه در انتخابات حضور نمي يابد، اعلام كند تا مهندس موسوي وارد ميدان شود.»اشاعه اخباري «جعلي» مبني بر حضور يا عدم حضور خاتمي در انتخابات از چندي پيش از سوي خبرگزاري هاي نزديك به دولت و منتسب به اصولگرايان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. «ايرنا» خبرگزاري رسمي دولت، «فارس» يكي از خبرگزاري نزديك به دولت و «وطن امروز» روزنامه مهرداد بذرپاش بارها با جعل اخبار درصدد تحت تاثير قرار دادن حضور خاتمي در انتخابات هستند. در همين راستا «بولتن نيوز» ديروز مدعي شد «خاتمي به بنياد باران دستور داده تمامي سخنان احمدي نژاد را طي اين زمان جمع آوري كنند و وعده هاي وي را با عملكردش مقايسه كنند.»

? باز هم ما نبوديم؛ مجتبي ثمره هاشمي مشاور ارشد محمود احمدي نژاد با ابراز بي اطلاعي از موضع گيري علي اكبر جوانفكر ديگر مشاور احمدي نژاد درباره استيضاح كردان گفت؛ اگر هم مطالبي از سوي آقاي جوانفكر در وبلاگ وي منتشر شده باشد موضع شخصي او است.جوانفكر مشاور احمدي نژاد در امور مطبوعاتي شامگاه سه شنبه با انتشار يادداشتي در وبلاگش با انتقاد از عملكرد مجلس هشتم در استيضاح كردان انتقاداتي عليه رئيس مجلس و نمايندگان مطرح و اعلام كرد لاريجاني صلاحيت تصدي مسووليت هاي حساس را ندارد. ثمره هاشمي اما اظهارنظر جوانفكر را موضع شخصي وي ارزيابي كرد و گفت؛ مواضع دولت صرفاً از جانب رئيس جمهوري يا سخنگوي دولت ابراز مي شود.

توصيه استاندار بر ذخيره سازي سوخت براي زمستان؛ استاندار مازندران به مردم اين استان هشدار داد با ذخيره كردن انرژي در صورت قطع گاز، مانع از ايجاد مشكل در زمستان براي خودشان شوند. سيدمحمد كريمي در گفت وگو با ايلنا درباره تمهيدات استانداري براي فصل زمستان و جلوگيري از وقايع سال گذشته مبني بر قطع گاز با بيان اينكه احتمال تكرار سرماي سال گذشته وجود دارد، گفت؛ به مردم استان گفتيم كه خود را براي بروز چنين حوادثي آماده كنند به همين منظور از آنها خواستيم كه از هم اكنون ذخيره سازي انرژي را انجام دهند.

? مزرعه به جاي روزنامه ؛ معاون سياسي استاندار فارس با انتقاد از عملكرد مطبوعات گفت؛ برخي از اهالي قلم در مطبوعات بايد بروند مزرعه و نشا بكارند. به گزارش خبرنامه اميركبير رضي حدائق افزود؛ روزنامه ها بايد براي اجراي دين خود از ارزش هاي انقلاب دفاع كنند اما متاسفانه برخي از مطبوعات در روزهايي كه به نام مناسبت هاي انقلاب است حاضر نيستند حتي يك ستون به آن اختصاص دهند.

? تاكيد تسخيري بر تلاش براي زيبايي ظاهري جوانان؛ دبيركل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي در مراسم تجليل از چند چهره قرآني تاكيد كرد؛ اسلام دين زيبايي ها است كه بايد به درستي شناخته و درك شود.به گزارش مهر آيت الله محمدعلي تسخيري در مراسم تجليل از «ابوالعينين شعيشع» رئيس اتحاديه قاريان و حافظان قرآن مصر، اسلام را دين زيبايي معرفي كرد و گفت؛ بسياري از مفسران درباره مساله انسجام بين زيبايي ظاهري و باطني بر سوره هاي قصص و يوسف تمركز دارند. وي با يادآوري زيبايي هاي جوانان افزود؛ جوانان بايد از اين فرصت استفاده كرده و زيبايي ظاهري را به وجود آورند.

? راه اندازي تلويزيون فارسي در تركيه؛ يك شبكه تلويزيوني تركيه راه اندازي تلويزيون سه زبانه را در دستور كار خود قرار داده است.به گزارش البرز TRT8 تركيه قصد دارد به زودي شبكه تلويزيوني را راه اندازي كند كه برنامه هاي آن به زبان فارسي پخش خواهد شد.

? ديدار خصوصي لاريجاني با آيت الله مكارم شيرازي ؛ علي لاريجاني رئيس مجلس به صورت خصوصي با آيت الله مكارم شيرازي در قم ديدار و گفت وگو كرد.به گزارش رسا لاريجاني با حضور در دفتر حضرت آيت الله مكارم با وي به صورت محرمانه ديدار و گفت وگو كرد. اين ديدار كه ساعت 8 صبح 23 آبان ماه انجام شد، به مدت يك ساعت طول كشيد و هيچ خبرنگاري هم در اين ديدار حضور نداشت.

? واكنش دفتر آيت الله منتظري به خبر دستگيري مجتبي لطفي ؛ در پي درج خبري به نقل از دادستان ويژه روحانيت قم در خصوص بازداشت مجتبي لطفي از كاركنان دفتر آيت الله منتظري از مراجع عظام تقليد، دفتر ايشان جوابيه يي را براي «اعتماد» ارسال داشته اند كه در پي مي آيد. 1- حجت الاسلام آقاي مجتبي لطفي از طلاب فاضل حوزه علميه قم و جانباز شيميايي جنگ تحميلي است كه در تاريخ 17/8/87 توسط دادگاه ويژه روحانيت دستگير و اكنون بيش از يك ماه است كه در زندان انفرادي به سر مي برد. ايشان از اعضاي رسمي دفتر حضرت آيت الله العظمي منتظري مي باشد و مسووليت ايشان تنظيم اخبار و اطلاع رساني دفتر معظم له بوده است؛ لذا كليه مصاحبه ها و سخنراني ها و اطلاعيه هاي آيت الله منتظري و دفتر ايشان را به خبرگزاري ها منعكس مي نموده، بديهي است مسووليت آن سخنان و نوشته ها به عهده شخص آيت الله منتظري يا دفتر معظم له مي باشد و آقاي مجتبي لطفي صرفاً اطلاع رساني نموده كه اين مساله نيز در راستاي وظيفه كاري ايشان بوده است.2- در مورد تهيه و توزيع جزوات و مقالات لازم به ذكر است با كمال تاسف در ساليان اخير اتهامات زيادي عليه حضرت آيت الله منتظري در روزنامه ها و مجلات رسمي كشور منتشر شده و مي شود كه اخيراً در نشريه يي به نام «اطلاع» كه متعلق به دفتر معظم له است به تعدادي از اين اتهامات و اهانت ها پاسخ داده شده (از جمله پاسخ به مطالب مجله 15 خرداد آقاي سيدحميد روحاني يا نقد آقاي اسدالله بادامچيان در رابطه با كتاب خاطرات). بديهي است مسووليت اين نشريه نيز بر عهده اين دفتر مي باشد.3- در مورد ادعاي نگهداري سي دي هاي خلاف اخلاق و تجهيزات دريافت از ماهواره توسط آقاي عبداللهي دادستان دادگاه ويژه قم نيز لازم به ذكر است خانواده آقاي لطفي اين مساله را كذب محض مي دانند.4- طبق اصل 39 قانون اساسي «هتك حرمت و حيثيث كسي كه به حكم قانون دستگير، بازداشت، زنداني يا تبعيد شده به هر صورت كه باشد، ممنوع و موجب مجازات است.» از نظر دين مبين اسلام نيز هتك حرمت مومن حرام است و هتك كننده، از عدالت ساقط است.موارد مذكور مصداق بارز هتك حرمت و حيثيت دفتر آيت الله منتظري و آقاي مجتبي لطفي است كه در آن روزنامه چاپ گرديده است. لذا طبق قانون مطبوعات نسبت به درج اين جوابيه اقدام فرماييد. با تشكر.لازم به يادآوري است سه روز قبل دادستان ويژه روحانيت قم در گفت وگو با خبرگزاري مهر اتهامات مجتبي لطفي از كاركنان دفتر آقاي منتظري در قم را فعاليت در شركت هاي هرمي، تهيه و توزيع جزوات و مقالات بدون داشتن مجوز قانوني و همچنين نشر اكاذيب عنوان كرده بود. عبداللهي درخصوص اخبار برخي رسانه ها مثل «راديو فردا» و ادعاي ارتباط دستگيري وي با سخنان آقاي منتظري در خطبه هاي نماز عيد فطر گفت؛ «طرح اين موضوع به قصد فرافكني و انحراف از اصل پرونده است و هيچ ارتباطي با سخنان مورد اشاره ندارد.»

جوابيه

با توجه به درج مطلبي در روزنامه با اين عنوان كه «مخزن گاز سراجه قم به زمستان نمي رسد» ،شركت ذخيره سازي گاز طبيعي جوابيه يي را به شرح ذيل به دفتر روزنامه ارسال كرد. احتراماً به استحضار مي رساند خبري تحت عنوان «مخزن گاز سراجه قم به زمستان نمي رسد» در 18/8/87 چاپ و منتشر شده است كه با واقعيت منطبق نيست چرا كه اصولاً چنين مصاحبه يي از طريق خبرنگاران محترم آن نشريه وزين با هيچ يك از پيمانكاران رسمي و طرف قرارداد اين شركت انجام نشده است. اين در حالي است كه مجموعه كاركنان شركت ذخيره سازي گاز طبيعي، راه اندازي پروژه مذكور و بهره برداري از آن در سال جاري را در دستور كار خود قرار داده اند و تمامي تلاش خود را به عمل مي آورند.
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن