تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 19 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

صنعت نواز

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799759387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف در مسجد شاه آبادي منطقه 3 مطرح كرد:تلاش براي ارتقاي كيفيت زندگي شهروندان


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: قاليباف در مسجد شاه آبادي منطقه 3 مطرح كرد:تلاش براي ارتقاي كيفيت زندگي شهروندان
عكس: حميد جاني‌پورشهردار تهران با بيان اينكه وظيفه داريم تا كيفيت زندگي شهروندان را در ابعاد مختلف ارتقا دهيم‌، گفت: بايد تلاش كنيم تا با همكاري شهروندان در شهر تهران ثروت‌، قدرت‌، منزلت و معرفت توليد شود.


به گزارش خبرگزاري سما‌، دكتر محمد باقر قاليباف در جمع نمازگزاران مسجد شاه آبادي در منطقه 3 تهران با بيان اين مطلب افزود‌: در حوزه مديريت شهر تهران كار را در سه سطح محله اي‌، منطقه‌اي و شهري و فرا شهري تقسيم كرده‌ايم و همانطور كه رسيدگي به يك آبراه در محله را مدنظر داريم‌، توجه به پروژه‌هاي مهمي چون برج ميلاد‌، تونل توحيد و بازيافت را هم فراموش نكرده‌ايم.
قاليباف در ادامه گفت‌: از ابتداي حضور در شهرداري تصميم گرفتيم تا زماني كه پروژه‌هاي نيمه تمام را به اتمام نرسانديم پروژه‌هاي جديد را آغاز نكنيم‌. اين در حالي است كه علاوه بر فعال كردن و اتمام پروژه‌هاي متوقف و عقب‌مانده حداقل بيش از 400 پروژه جديد در شهر تهران آغاز شده است.
وي ادامه داد: در كنار اين كار و ديگر كارهايي كه در حوزه‌هاي خدمات شهري و عمراني انجام داديم به مسائل فرهنگي و اجتماعي هم توجه ويژه شده به طوري كه با تفكر مسجدي و محوريت مساجد كارها را پيش برده‌ايم.
به گفته وي همانطور كه شهر تهران نيازمند سينما‌، تئاتر و مجموعه‌هاي فرهنگي است‌، با اولويت بيشتر نيازمند مسجد و خانه‌هاي قرآن و فرهنگ و‌... هم است.
قاليباف در بخش ديگري از سخنانش گفت‌: در بحث گرمخانه و رسيدگي به افراد بي سرپناه در سال گذشته اقدامات خوبي انجام داديم كه منجر به اين شد كه خوشبختانه هيچ بي‌خانماني جان خود را در سرماي بي‌سابقه سال گذشته از دست نداد‌.شهردار پايتخت توجه به حوزه‌هاي اجتماعي و آسيب‌ها را مهم‌تر از توجه به پروژه‌هاي عمراني دانست و خاطرنشان كرد: در اين حوزه نيز شهرداري تهران اقدامات گسترده و مناسبي را انجام داده كه از مهم‌ترين آنان مي‌توان به رسيدگي به زنان سرپرست خانوار اشاره كرد.
وي با بيان اينكه در مباحثي همچون اصلاح اداري و اصلاح ساختار امروز در شهرداري تهران كارهاي خوبي صورت گرفته، گفت‌: در حوزه شهرسازي و معماري هم در شهرداري قدم هاي مناسبي برداشته شده و سعي داريم كارها را به سمت سرعت‌، دقت و صحت پيش بريم كه در اين راستا پس از 30 ماه كه توانستيم 4‌ميليون پرونده شهرسازي را اسكن كرده و وارد سيستم كنيم همچنين توانستيم دفاتر خدمات الكترونيك را راه اندازي كنيم تا شهروندان راحت تر براي حل مسائل مربوط به شهرسازي خود اقدام كنند.شهردار تهران در ادامه با اشاره برخي مسائل و مشكلات در حوزه شهرسازي شهر تهران گفت‌: شهروندان مطلع باشند كه نماي ساختمانشان حق شهر است و اين درست نيست كه با بي توجهي به حقوق شهر با هر سليقه اي كه مي‌خواهند نماي ساختمانشان را طراحي كنند‌.
وي با تاكيد بر اينكه شهرداران مناطق در روزهاي دوشنبه پاسخگوي مشكلات و درخواست هاي شهروندان خواهند بود‌، گفت: هر هفته در روزهاي دوشنبه شهرداران مناطق بايد پذيراي شهروندان باشند و مشكلات آنان را حل كنند‌. اين در حالي است كه هر هفته در همين روز يكي از معاونان با تمامي مديران حوزه خود براي حل مشكلات و پاسخ درخواست‌هاي شهروندان در مركز 1888 حضور خواهد داشت.
وي با بيان اينكه به هيچ چيزي جز توجه و خدمت به شهروندان فكر نمي‌كنيم‌، تصريح كرد: امروز هم با همان روحيه دوران دفاع مقدس در صحنه حاضريم و تمام تلاش خود را براي كارآمدي و مديريت خوب و در خور شان شهروندان تهراني به كار مي‌گيرد.
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن