تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815367400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
پيام تسليت خاتمي براي مرحوم مدرسي

مردم سالاري: سيد محمد خاتمي در پي رحلت حجت الاسلام حاج سيدجواد مدرسي، پيام تسليتي خطاب به فرزند وي صادر كرد.
در پيام خاتمي آمده است: رحلت عالم پرهيزگار و زاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمين آقاي حاج سيد جواد مدرسي رضوان الله عليه را به جنابعالي; مردم شريف و مومن يزد و به همه دوست داران آن بزرگوار تسليت مي گويم و از خداوند قادر متعال براي آن فقيد سعيد علو درجات و حشر با اجداد طاهرينش و براي بازماندگان معزز صبر و اجر و اخوان محترم سلامتي و سعادت و خير مسئلت دارم.

اعلام كانديداتوري ائتلاف ها تا 20 آذر

فارس: سخنگوي اعتمادملي گفت: دبيركل حزب اعتماد ملي هيچ گونه حساسيتي بر روي افراد و تركيب شوراي حكميت ندارد و تنها معيارهايي را اعلام كرده است.
اسماعيل گرامي مقدم سخنگوي حزب اعتمادملي در خصوص تعيين زمان براي اعلام كانديداتوري داوطلبان سمت رياست جمهوري از سوي گروههاي اصلاح طلب نيز گفت:طبق يكي از بندهاي منشور ائتلاف همه نامزدهاي اصلاح طلبي كه قصد كانديداتوري دارند بايد تا 20 آذرماه كانديداتوري خود را به ائتلاف اعلام كنند تا موضوع كانديداتوري آنها در شوراي حكميت مورد بررسي قرار گيرد.

نامه انصراف خاتمي هم تكذيب شد

مهر: عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز وجود نامه اي موسوم به نامه انصراف سيد محمد خاتمي از رياست جمهوري را رد كرد .حجت الاسلام عبدالواحد موسوي لاري در پاسخ به سوالي مبني بر اخبار منتشر شده در نشريات اصلاح طلبان كه از نگارش نامه اي از سوي سيد محمد خاتمي مبني بر اعلام انصراف از حضور در انتخابات رياست جمهوري حكايت دارد ، تاكيد كرد: اين نامه اساسا وجود خارجي ندارد و آقاي خاتمي بعدا تصميم نهايي خود را اعلام خواهد كرد اما چنين نامه اي در ميان نيست. موسوي لاري همچنين در خصوص اينكه جبهه اصلاحات از سيد حسن خميني براي شركت درانتخابات رياست جمهوري دعوت كرده باشد ابراز بي اطلاعي كرد.

3 روز عزاي عمومي در استان يزد

فارس: استاندار يزد به مناسبت درگذشت آيت الله حاج سيدجواد مدرسي امروز را در اين استان تعطيل و سه روز عزاي عمومي اعلام كرد. محمدرضا فلاح زاده در اين پيام ضمن تسليت ارتحال اين عالم بزرگوار، از مقام علمي وي تجليل كرد. آيت الله مرحوم مدرسي از علماي ديني برجسته استان يزد است كه در سن 80 سالگي به دليل بيماري در بيمارستان "سيدالشهدا (ع)" شهر يزد دارفاني را وداع گفت. مراسم تشييع پيكر پاك اين روحاني وارسته، امروز از ساعت 30:9 صبح از مدرسه مصلا آغاز و تا امامزاده جعفر شهر يزد (محل دفن) ادامه مي يابد.

تكذيب خبرحذف امامت از مرامنامه سازمان مجاهدين

ايلنا: سخنگوي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي، خبر حذف "امامت" از مرامنامه اين تشكل سياسي را تكذيب و انتشار اين گونه اخبار را در جهت عمليات رواني عليه تشكل متبوعش ارزيابي كرد. محسن آرمين با اشاره به نحوه تغيير مرامنامه احزاب، گفت:"اگر حزبي بخواهد مرامنامه خود را تغيير دهد بايد دركنگره اين عمل صورت گيرد و در صورت تغيير نيز بايد به تصويب كميسيون ماده 10 احزاب برسد."وي افزود: "اظهارنظر يك راه يافته مجلس هشتم در خصوص اين موضوع نشانه بي اطلاعي ايشان از بديهي ترين موضوعات مربوط به كاركردهاي حزبي و باعث تاسف است. اين عضو ارشد سازمان مجاهدين انقلاب تاكيد كرد:"انتشار اين گونه اخبار در جهت عمليات رواني عليه سازمان تلقي مي شود و نشان از ارتباط انتشاردهندگان اين اخبار به برخي محافل خاص دارد. آرمين در پايان تصريح كرد:"سازمان مجاهدين انقلاب بارها پايبندي خود را به امامت نشان داده است و دنبال كنندگان جنگ رواني عليه سازمان راه به جايي نخواهند برد."

انتقاد امام جمعه موقت قم از نامه احمدي نژاد به اوباما

مهر:امام جمعه موقت قم گفت: رئيس جمهور در نوشتن نامه به رئيس جمهور جديد آمريكا عجولانه تصميم گرفت. آيت الله رضا استادي در خطبه هاي نماز جمعه قم با اشاره به انتخاب رئيس جمهور جديد آمريكا گفت: اوباما و بوش هيچ فرقي با يكديگر ندارند و سياست آنها با جابه جايي يك نفر تغيير نمي كند. وي اظهارداشت: با انتخاب اوباما برخي ها در رسانه ها نظراتي را ارائه كردند و خوشحال شدند ولي تا حرف هاي او را شنيدند پشيمان شدند.
وي تصريح كرد: برخي ديگر نيز از باب نصيحت وارد شدند و نامه اي به او دادند كه از اين جمله مي توان به نامه رئيس جمهور اشاره كرد.
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن