تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814688696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره فيلم مراكش امروز آغازمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: جشنواره فيلم مراكش امروز آغازمي‌شود
جام جم آنلاين: هشتمين جشنواره بين‌المللي فيلم مراكش از امروز جمعه آغاز مي‌شود و تقدير از سيگورني ويور و ميشل يوه از برنامه‌هاي اين دوره است.


خبرگزاري فرانسه اعلام كرد: سيگورني ويور سال 1979 با فيلم افسانه‌اي علمي "بيگانه" ساخته ريدلي اسكات به شهرت رسيد و يوه براي بازي "فردا هرگز نمي‌ميرد" از مجموعه جيمز باند و "ببر خيز برداشته، اژدهاي پنهان" آنگ لي شناخته مي‌شود.

15 فيلم از جمله "رود يخزده" كورتني هانت و "شاهزاده برادوي" شان بيكر براي دريافت جايزه اصلي جشنواره رقابت مي‌كنند كه شامل آثاري از چين، هند، دانمارك، ايرلند و فيليپين است.

رياست هيئت داوران جشنواره مراكش امسال را بري لوينسن به عهده دارد كه سازنده فيلم‌هاي "صبح بخير ويتنام" با بازي رابين ويليامز، "رين من" با حضور تام كروز و داستين هافمن و "باگزي" با بازي وارن بيتي است.

حدود 40 فيلم بريتانيايي در اين دوره جشنواره مراكش به نمايش درمي‌آيد كه شامل "بادي كه بر مرغزارها مي‌وزد" كن لوچ و برنده جايزه نخل طلا جشنواره فيلم كن است.

اداي احترام به يوسف شاهين فيلمساز فقيد مصري، آندري كنچالوفسكي كارگردان روس و بررسي 50 سال سينماي مراكش از ديگر بخش‌هاي هشتمين جشنواره فيلم مراكش است.

هشتمين جشنواره بين‌المللي فيلم مراكش 22 نوامبر به پايان مي رسد. پارسال "ضيافت پاييز" به كارگرداني ويكو اونپو از استوني جايزه بهترين فيلم جشنواره را برد.

مهر
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن