تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815459589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استالونه «ازدست دادني‌ها» را با همكاري دو شركت مستقل سينمايي مي‌سازد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استالونه «ازدست دادني‌ها» را با همكاري دو شركت مستقل سينمايي مي‌سازد
خبرگزاري فارس: «سيلوستر استالونه» سرمايه توليد فيلم تازه‌اش «ازدست دادني‌ها» را پيدا كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس، اين فيلم با هزينه‌اي 35 ميليون دلاري تهيه مي‌شود و دو شركت مستقل و كوچك فيلمسازي پرداخت هزينه توليد آن را قبول كرده‌اند.
بنا بر اين گزارش، فيلم‌نامه فيلم را خود استالونه نوشته و آن را كارگرداني هم خواهد كرد.
وي در كنار جان‌استاتام، ‌جت‌لي و فارست ويتاكر در نقش‌هاي اصلي «‌از دست دادني‌ها» ظاهر خواهند شد.
فيلم به‌گونه‌اي ساخته مي‌شود كه نوجوانان بالاي 13 سال هم بتوانند به تماشاي آن بنشيند و به همين دليل صحنه‌هاي خشن و خونريزي كمي خواهد داشت.
اين بازيگر ضمن تشكر از تهيه‌كنندگان فيلم به شوخي مي‌گويد:‌سي‌و پنج ميليون دلار رقم كمي نيست و بايد فيلم را طوري بسازيم كه عموم تماشاگران بتوانند به ديدن آن بيايند تا تهيه‌كنندگان فيلم ضرر نكنند. من از آنها متشكرم كه اين رقم را براي توليد فيلم در اختيارم قرار دادند.
فيلم‌برداري اين اكشن ماجراجويانه سال آينده ميلادي در منطقه لوئيزياناي آمريكا و كشور كاستاريكا شروع مي‌شود.
استالونه، استاتام و لي در فيلم نقش يك گروه ماموريت را دارند كه راهي يك مأموريت مخفي در يكي از كشورهاي آمريكاي لاتين مي‌شوند تا اقداماتي عليه ديكتاتور حاكم بر آن انجام دهند.
ويتاكر (كه سال قبل اسكار بهترين بازيگر مرد را براي بازي در نقش ايدي امين ديكتاتور آفريقايي در «آخرين پادشاه اسكاتلندي» گرفت) در اين فيلم در نقش يك مشاور با سابقه سياسي ظاهر مي‌شود كه ناخواسته درگير اين مأموريت و پرونده مي‌شود.
استالونه در توصيف قصه فيلمش مي‌گويد: در مجموعه فيلم كمدي اكشن «ياران اوشن» با بازي جرج كلوني، تماشاگران سينما با گروهي از آدم‌هاي خوب و خوش‌تيپ روبرو بوده‌اند، ولي در فيلم‌ ما آنها با گروهي از آدم‌هاي زشت و خشن طرف خواهند بود.
تهيه‌كنندگان فيلم گفته‌اند در صورت رضايت از كار استالونه، روي فيلم بعدي او (قسمت تازه‌اي از مجموعه فيلم «رامبو») هم سرمايه‌گذاري خواهند كرد.
قسمت آخر اين مجموعه فيلم سال قبل 155 ميليون دلار در سطح بين‌المللي فروش كرد.
استالونه كه در دهه هشتاد يكي از گران‌ترين بازيگران سينما بود،‌ در دهه نود كم كار شد و نتوانست موقعيت خوب گذشته‌اش را تكرار كند، در سال‌هاي اخير، در چند فيلم كم‌اهميت بازي كرد.
سال قبل وي، قسمت تازه‌اي از مجموعه فيلم «راكي» را بازي و كارگرداني كرد كه ضمن فروش متوسط، مورد توجه منتقدين سينمايي هم قرار گرفت.
اين فيلم جمع وجور و كم خرج، نقطه پاياني بر ماجراهاي راكي بالبوا، مشت زن سرشناس نيويوركي بود و استالونه گفت: اين مجموعه، فيلم ديگري را به دنبال نخواهد داشت.
انتهاي پيام/ا
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن