تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816436127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي فتح الله زاده :زريبافان مي خواست همفكران سياسي اش را بياورد/ زمان من كسي قهر نمي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: علي فتح الله زاده :زريبافان مي خواست همفكران سياسي اش را بياورد/ زمان من كسي قهر نمي كرد
مديرعامل پيشين باشگاه استقلال با سياسي خواندن دلايل بركناري اش از اين سمت گفت: تصور مي كنم آقايان مي خواستند همفكران سياسي شان را به استقلال بياورند.

به گزارش خبرگزاري مهر، علي فتح الله زاده در گفتگو با صداي آلمان ضمن بيان اين مطلب افزود: زماني كه من باشگاه استقلال را به مديرعامل جديد تحويل دادم، اين باشگاه هيچ مشكلي نداشت، چرا كه در سال گذشته باشگاه ما همه مشكلات را تجربه كرده بود.

وي ادامه داد: يك سال و نيم پيش كه من باشگاه استقلال را تحويل گرفتم در بدو فعاليتم در اين باشگاه 18 بازيكن از جمع ما جدا شدند. طبق قوانين فدراسيون فوتبال هر باشگاه ايراني در فصل نقل و انتقالات فقط مي تواند پنج بازيكن از دسته برتر جذب كند، بنابراين ما ناچار بوديم كمبود 18 بازيكن جدا شده از باشگاه استقلال را فقط با جذب پنج بازيكن جبران كنيم. اين كمبود در نهايت افتي محسوس را براي تيم فوتبال استقلال به دنبال داشت كه عملكرد تيم را تحت تاثير قرار داد.

عضو پيشين هيئت مديره باشگاه استقلال با بيان اينكه در استاندارد جهاني اگر يك باشگاه پنج بازيكن خود را تعويض كند، براي جبران اين نقيصه به يك تا دو سال زمان نياز دارد، افزود: با اين وجود گرچه در ليگ برتر سيزدهم شديم اما در مسابقات جام حذفي در حضور تيم‌هاي قدرتمندي چون سپاهان كه نايب قهرمان آسيا بود و پرسپوليسي كه شرايطي به مراتب بهتر از گذشته داشت، بر سكوي قهرماني ايستاديم.

فتح الله زاده يادآور شد: پس از قهرماني استقلال در مسابقات جام حذفي باشگاه‌هاي كشور بلافاصله كار آماده‌سازي تيم براي حضور در مسابقات فصل جديد آغاز شد. در اين مدت علاوه بر جذب بازيكنان جديد، تيم به اردوي تركيه فرستاد شد و با پشت سرگذاشتن دوران آماده‌سازي مناسب وارد مسابقات ليگ شديم اما با گذشت چهار هفته از آغاز اين مسابقات دوستان راي به بركناري من دادند. فكر مي كنم آنها براي اخذ اين تصميم عجله به خرج دادند.

وي با بيان اينكه بركناريش از سمت مديرعاملي باشگاه استقلال جنبه سياسي داشته است، افزود: من با توجه به علاقه‌اي كه نسبت به باشگاه استقلال داشتم، زماني كه از سمت مديرعاملي باشگاه بركنار شدم، چيزي نگفتم و امروز هم چيزي نمي گويم و مانند همه استقلالي‌ها از اين تيم حمايت مي كنم. بدون شك اگر استقلال قوي باشد ما هم شاديم و فرق نمي كند سكان هدايت باشگاه دست چه كسي باشد.

مديرعامل پيشين باشگاه استقلال در ادامه گفتگوي خود با صداي آلمان با بيان اينكه در زمان مديريتش در اين باشگاه هيچ كدام از بازيكنان به دليل مسائل مالي قهر نكرده بودند، افزود: من در فصل جاري فقط چهار هفته مديرعامل باشگاه استقلال بودم. در اين مدت اندك طبيعي بود كه اتفاقي رخ ندهد اما زماني كه من از باشگاه استقلال رفتم ظاهرا طالب لو و جباري به خاطر مسائل مالي در تمرينات تيم شركت نكرده‌اند.

فتح الله زاده با تاكيد بر اينكه در زمان مديريت خود در باشگاه استقلال حدود يك سوم از رقم قرارداد بازيكنان در فصل جديد را پرداخت كرده است، خاطرنشان كرد: زماني كه من مديرعامل باشگاه استقلال بودم براي فصل جديد حدود يك ميليارد و 700 ميليون تومان به بازيكنان پرداخت شد. در همين مدت مذاكراتي هم با شهرداري داشتيم و قرار بود از حمايت مالي يكي از موسسات زير مجموعه آن بهره‌مند شويم اما با توجه به جدايي من از باشگاه استقلال شهرداري حاضر به همكاري با اين باشگاه نشد. شايد اگر 2 روز ديگر در استقلال بيشتر مي ماندم از بابت قرارداد با شهرداري مبلغ دو ميليارد تومان به باشگاه تزريق مي شد و مي توانستيم تمامي حق و حقوق بازيكنان را پرداخت كنيم.

وي در پاسخ به اينكه چرا بركناري خود از سمت مديرعاملي باشگاه استقلال را مرتبط به مسائل سياسي مي داند، اظهار داشت: من يك آدم ورزشي هستم كه در سياست دخالت نمي كنم. به عقيده من از ورزش مي توان براي سياست استفاده كرد اما نمي شود ورزش را سياسي كرد. فكر مي كنم آقاي زريبافان، رئيس مجمع باشگاه استقلال براي اينكه همفكران سياسي خود را به باشگاه استقلال بياورد، تصميم به تغيير و تحول در رده مديريتي اين باشگاه گرفت.

مديرعامل پيشين باشگاه استقلال با بيان اينكه حضور افراد جديد در بدنه مديريتي باشگاه استقلال، حضوري معقول نبوده است، افزود: در ورزش كه به اصول مردي و جوانمردي تكيه مي شود، اين گونه رفتارها شايسته نيست. من زماني كه استقلال قهرمان جام حذفي شد و فصل به اتمام رسيده بود از سمت خود در اين باشگاه استعفا دادم، چه بهتر بود اگر دوستان تصميم به تغيير و جابجايي در باشگاه داشتند همان موقع استعفاي مرا مي پذيرفتند.

وي در ادامه براي كادر مديريتي و فني باشگاه استقلال آرزوي موفقيت كرد و گفت: اميدوارم استقلال محكمي را كه ما بسته‌ايم، دوستان بتوانند به قهرماني و موفقيت برسانند.

فتح الله زاده با اشاره به تحول مثبتي كه در تيم فوتبال استقلال پس از جدايي او از اين تيم ايجاد شده است، گفت: زماني يك مديرعامل عوض مي شود و با نظر او كادر فني و بازيكنان نيز دستخوش تغيير مي شود. اما در تيم استقلال فقط مديرعامل باشگاه عوض شده و هيچ تغييري در جمع مربيان و نفرات تيم ايجاد نشده است. بازيكنان و مربيان استقلال همان‌هايي هستند كه زمان من بودند. روزي كه من از استقلال جدا شدم، اين تيم شش گل به استقلال اهواز زد. تيم در حال رشد بود اما به من اين مجال را ندادند كه ثمره تيم را ببينم.
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن