تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816461272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه پاياني دانشجويان دانشگاه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: تجمع اعتراض.آميز دانشجويان دانشگاه تهران در محكوميت جنايات آل خليفه و آل سعود در كشتار مردم مظلوم بحرين با صدور بيانيه.اي پايان يافت.
به گزارش ايسنا، در اين بيانيه آمده است: اين بار بانگ اسلام.گرايي و نداي هل من ناصر ينصرني از حلقوم مردم مسلمان بحرين به گوش مي.رسد. دوباره يزيديان زمان بر طبل.هاي تو خالي ادعاي خويش مي.كوبند و در تلاشند تا صداي حق و حقيقت در ميان هياهوهاي تبليغاتي به گوش جهانيان نرسد. در اين ميان كشورهاي دست نشانده غرب و آمريكا سرگرم بازي.هاي احمقاه شده.اند و در حالي قهقهه مستانه سر داده.اند كه ادعاي مسلماني سر مي.دهند و ديدگان سياه خود را بر خون.هاي به ناحق ريخته شده مسلمانان بحرين بسته.اند و آن سوتر سازماني به ادعاي دفاع از حقوق ملت.ها همچنان نداي آزاديخواهي سر مي.دهد ولي گوش.هاي خود را بر فريادهاي مادران داغدار و خواهران گريان بحرين بسته است و نمي.شنوند نداي مردمي را كه مظلومانه به خاك و خون كشيده مي.شوند؛ هر چند، چه انتظار است از نهادهايي كه آغاز كارشان با مكر شيطان صفتان بوده است و در ادامه مسيرشان هدفي جز به خفت كشاندن كشورها نداشته.اند.
بسيار دشوار است شنيدن فريادهايي كه از حلقوم به خون نشسته خواهران و برادرانمان بلند است و جانگداز است ديدن تلالو نور حقانيت در ميان سيلاب خون، ليكن با ديدگاني خون گريسته بر اين همه مظلوميت، گوش به فرمان جهادي ولي امرمان داريم تا با همه توان به پا خيزيم تا اين خواب خوش را بر شيطان صفتان و حراميان تلخ كنيم.
و اينك خطابمان به آل.سعود و آل.خليفه است: اي مدعيان مسلماني واي عاملان به اسلام آمريكايي، امروز مسلمانان جهان آغشته شدن دستان پليد شما به خون هزاران بي.گناه را شاهدند و چه سنگين است اين داغ برادركشي براي مسلمانان و چه سخت است كه پول حجاج بيت.الله الحرام و مدينه النبي سرب داغي شود در ميان پيكرهاي مقدس مسلمانان.
روي ديگر سخن با مسئولين آمريكايي، اروپايي و نهادهاي بين.المللي است:
آيا نمي.بينيد خون.هايي كه تاكنون به ناحق ريخته.ايد و حقوقي كه با زور و تزوير از مظلومان عالم ستانده.ايد پايه.هاي حكومت.تان را به لرزه درآورده است و آه مظلومان، بنيان.هاي فكري شما را به چالش كشيده است. اكنون اندكي بينديشيد و به مردمان خود اجازه دهيد كه حقيقت عالم را آنگونه كه هست ببينند نه آنگونه كه شما برايشان ترسيم مي.كنيد.
و حال روي سخن با موحدان عالم است، اي پيروان ابراهيم و عيسي، .اي فرزندان موسي، مپنداريد كه آنچه امروز شاهد آن هستيم مسلمان.كشي است. بلكه آن چيزي كه امروز در خاورميانه و شمال آفريقا به وقوع مي.پيوندد آغاز نقشه پليد اهريمنان و شيطان پرستان براي حذف يگانه.پرستان و آزادي خواهان حقيقي عالم است و وظيفه شماست كه در هر كجاي عالم اين نداي حقيقت و مظلوميت را مي.شنويد به پا خيزيد و عليه بنيان.هاي كفر و نفاق قيام كنيد و آرام ننشينيد.
اينك ما دانشجويان با اتكا بر قدرت لايزال الهي و تبعيت از آرمان.هاي بلند انقلاب اسلامي و بنيان.هاي عظيم فكري خميني كبير (ره) و تبعيت از رهنمودهاي رهبري فرزانه انقلاب اسلامي حمايت قاطع خود را از قيام و انقلاب اسلامي ملت بحرين اعلام كرده و ضمن محكوم كردن نسل.كشي فجيع در بحرين مطالبات خود را اعلام مي.كنيم.
1-از دبيركل سازمان ملل و كميسارياي عالي حقوق بشر مي.خواهيم ضمن به رسميت شناختن حق آزادي بيان و حقوق انساني مردم مسلمان بحرين كه همان حق انتخاب حاكمان خويش است، نسل.كشي آشكار دژخيمان آل.خليفه و آل.سعود را محكوم كنند.
2-از سازمان كنفرانس اسلامي درخواست مي.شود نسبت به موضوع نسل.كشي مردم مسلمان بحرين و يمن و ليبي و اردن واكنش جدي و موثري از خود نشان دهد.
3-ما دانشجويان و اساتيد دانشگاه تهران از سازمان ملل و شوراي امنيت خواستاريم تا با كنار نهادن رويه هميشگي خود كه همانا تبعيض و دفاع از ظالم است، با رعايت عدالت ايفاي حقوق ملت مظلوم بحرين را در دستور كار آن شورا قرار دهد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن