تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815395256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرگذشت تلخ يك زن در دادگاه


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: قدس: زن جوان وقتي شرط نگهداري از فرزند معلولش را جدايي از همسرش ديد به دادگاه رفت و با بخشش تمام حق و حقوقش درخواست طلاق كرد.

زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده 2 با چشماني اشكبار به قاضي گفت: 8 سال قبل با يكي از همكلاسي.هايم در دانشگاه ازدواج كردم. از همان ابتداي زندگي مشتركمان با يكديگر پيمان بستيم تا براي يك زندگي خوب در كنار هم به بهترين شكل تلاش كنيم و هردو بر سر قول و پيمان خود مانديم. با تلاش و كار بسيار زندگي گرم و خوبي را ساختيم. به سختي كار كرديم و با خريدن سهام بورس درآمد خود را چندين برابر كرديم. با اين تلاش توانستيم ظرف مدت 5 سال به يك زندگي كامل دست پيدا كنيم.

زمانيكه وضع ماليمان خوب شد تصميم گرفتيم با داشتن فرزندي زنگيمان را شيرين.تر كنيم. يكسال بعد وقتي متوجه شدم فرزندي در راه دارم از خوشحالي در پوست خود نمي.گنجيدم. كم.كم خود را براي به دنيا آمدن فرزندمان آماده مي.كرديم كه ناگهان مسير زندگيمان به يك.باره عوض شد. مهيار كه گويا براي پا گذاشتن به اين دنيا كمي عجله داشت يك.ماه زودتر به دنيا آمد. پزشك معالجم كه معتقد بود فرزندم نارس است تجويز كرد تا براي رشد كامل، فرزندمان يك.ماه را در بيمارستان و در دستگاه مخصوص بماند.

با اينكه دوست داشتم هرچه زودتر فرزندم را در آغوش بكشم و با خود به كانون گرم زندگيمان ببرم اما مجبور به تحمل شرايط شدم تا فرزندي سالم داشته باشم. زن جوان آهي كشيد و گفت: اما هرگز تصور نمي.كردم پس از يك.ماه بخاطر نقص دستگاه بيمارستان و نرسيدن اكسيژن به مغز، فرزندي معلول كه از نعمت بينايي هم محروم شده باشد را همراه خود به خانه ببرم.

زن جوان اشك.هايش را پاك كرد و گفت: براي بهبود حال مهيار كوچولو به هر دري زدم اما بي.نتيجه بود. پزشكان اعلام كردند كه تنها در كشور آلمان براي چنين بيماري امكان درمان نسبي است كه در صورت انجام عمل نيز 10درصد احتمال بهبود در فرزندم وجود دارد.

زن جوان ادامه داد: آقاي قاضي پس از اينكه پزشكان جواب منفي براي درمان فرزندمان را دادند، همسرم بطور كامل نسبت به زندگيمان سرد شد و من را در اين راه سخت و دشوار تنها گذاشت. امروز يك.سال و 5 ماه از به دنيا آمدن مهيار مي.گذرد. اما دريغ از اينكه حتي يك.بار شوهرم من را براي راه.هاي درمان فرزندمان ياري كرده باشد. مدام اصرار دارد كه او را به بهزيستي بسپارم تا بتوانيم مثل قبل به زندگي گرم خود ادامه دهيم و فرزندي سالم داشته باشم.

زن جوان كه سيل اشك.هايش صورتش را خيس كرده بود به قاضي گفت: من يك مادر هستم و بخاطر فرزندي كه به خواسته ما به اين دنيا آمده است احساس مسووليت مي.كنم و هرگز حاضر نيستم كه پاره تنم را از خود دور كنم. حتي بخاطر فرزندم از كارم استعفا دادم تا بتوانم تمام وقت در كنار پسرم باشم اما شوهرم ديروز اعلام كرد كه اگر بخواهم با پسرم زندگي كنم بايد از او جدا شوم؛ زيرا با ديدن پسرمان در آن شرايط افسرده و پريشان مي.شود.

من كه تمام زندگي.ام به فرزندم وابسته است تصميم گرفتم تا با بخشيدن تمام حق و حقوقم از همسرم جدا شوم تا بتوانم به كودكي كه به خواسته ما پا در اين دنيا گذاشته رسيدگي كنم. قاضي عموزادي رييس شعبه 268 دادگاه خانواده تهران پس از شنيدن اظهارات زن جوان به دليل عدم حضور همسرش و رسيدگي مجدد اعلام كرد تا پس از شنيدن صحبت.هاي مرد حكم را صادر كند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن