تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803716352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متلاشي شدن 5 باند زورگير و دستگيري سارقان مسلح در استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي استان هاي تهران و البرز در تشريح عملکرد طرح نوروزي از كشف 151 درصد جرايم ، كاهش 42 درصدي حوادث رانندگي و متلاشي شدن 5 باند زورگيري و دستگيري سارقان مسلح خبرداد.
به گزارش آريا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس،پليس استان هاي تهران و البرز به منظور برقراري امنيت و آرامش کامل براي شهروندان و مسافران نوروزي ، رزمايش نوروزي را از 26 اسفند ماه سال 89 تا 15 فروردين ماه سال 90 به اجرا گذاشت که در اين طرح نزديک به 13 هزار نفر پليس در قالب گشت هاي پياده ، موتوري و خودرويي سازماندهي شدند و بيش از 1860 گشت انتظامي و ترافيکي و تعداد 114 کانکس و 156 چادر و ايستگاه انتظامي ترافيکي راه اندازي شد .
در اين طرح نوروزي ، تعداد 3214 هميار و پليس يار جوان ، 1033 نگهبان محله و بيش از 1552 بسيجي با پليس استان تهران مشارکت داشتند که در سايه اين مشارکت و برنامه ريزي هاي انجام شده و تلاش شبانه روزي مأموران و سازمان هاي شرکت کننده در طرح و به ويژه همکاري مردم ، نتايج بسيار خوبي بدست آمد و طي نظر سنجي هايي که انجام شد مردم رضايت خود را از عملکرد پليس اعلام کردند و اين بهترين عيدي براي پليس بود .
سردار عليرضا اكبرشاهي گفت : در طرح نوروزي پليس که از 26 اسفند 89 تا 15 فروردين 90 در سطح استان هاي تهران و البرز اجرا شد مأموران هزارو 611 فقره جرم را در اين مدت كشف كردند كه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش چشمگيري را نشان مي دهد .
وي افزود: در مجموع سرقت هاي كشف شده در اين مدت ،890 سارق دستگير شدند ، 154 درصد سرقتها که وقوع برخي از آنها در سال گذشته بود با تلاش مضاعف منجر به كشف شد كه نسبت به مدت مشابه در سال قبل 27 درصد رشد داشته است و در كشف
سرقت هاي مهم نيز در طرح نوروزي شاهد رشد 25 درصدي بوديم.
فرمانده انتظامي استان هاي تهران و البرز خاطر نشان كرد : در طول اجراي طرح نوروزي پليس ، 8 فقره قتل در سطح دو استان به وقوع پيوست كه با تلاش مأموران ، عاملان اين جنايتها دستگير شده و راز قتل ها فاش شد .
كاهش 42 درصدي تصادفات رانندگي در طول اجراي طرح
وي ادامه داد : با وجود اينکه طي بررسي هاي به عمل آمده در نوروز 90 تردد در راه هاي مواصلاتي استان هاي تهران و البرز به ميزان 12 تا 15 درصد نسبت به نوروز سال گذشته افزايش داشته است ولي با اجراي تمهيداتي که از سوي پليس راه و راهور صورت گرفت در طرح نوروزي تصادفات درون و برون شهري در اين مدت 42 درصد ، مجروحان 45 درصد و تعداد تلفات 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش داشته است .
سردار اکبرشاهي با اشاره به اينکه بيشترين تردد در آزاد راه تهران- کرج با ميانگين روزانه 195هزار وسيله نقليه بوده است ، گفت : بيشترين تخلفات رانندگي مربوط به سبقت و سرعت غير مجاز ، انحراف به چپ و نبستن کمربند ايمني بود .
دستگيري سارق مسلح قبل از سرقت مسلحانه
سردار اكبرشاهي در ادامه از دستگيري يک سارق مسلح و کشف يک قبضه کلت کمري و يک خشاب با 5 تير جنگي و يک قبضه سلاح سرد از وي خبر داد و گفت : اين متهم از سوي مأموران پليس شهريار حين گشت زني شناسايي و دستگير شد .
متهم حين دستگيري با ايجاد درگيري مسلحانه با مأموران ، قصد فرار داشت که در عمليات ضربتي مأموران دستگير شد و دربازجويي هاي مأموران از اين سارق مسلح که داراي سابقه کيفري به جرم سرقت يه عنف و زورگيري و همچنين 7سال تحمل حبس بوده است ، مشخص شد که وي قصد سرقت مسلحانه از يک باب مغازه را داشت که با هوشياري مأموران و دستگيري او از رسيدن به هدف خود ناکام ماند .
متلاشي شدن 5 باند زورگيري و دستگيري 50 زورگير
سردار اکبر شاهي افزود : در طول اين مدت 5 باند زورگيري که در پوشش مسافربر ، مسافرنما و با استفاده از چاقو اقدام به زورگيري و سرقت به عنف از شهروندان مي کردند شناسايي ومتلاشي شد که در اين رابطه 50 زورگير نيز دستگير شدند .
وي با اشاره به کشف يک ميليارد و 853 ميليون ريال کالاي قاچاق افزود : در اين مدت دو طرح عملياتي كنترل محور هاي مواصلاتي براي جلوگيري و مبارزه با قاچاق كالا از سوي مأموران اداره آگاهي استان برگزار شد كه در مجموع يک ميليارد و 853 ميليون ريال انواع کالاهاي قاچاق کشف و در اين رابطه 57 متهم دستگير و 25 دستگاه خودرو سبک و سنگين نيز از قاچاقچيان توقيف شد.
سردار عليرضا اکبر شاهي همچنين از کشف 11 هزار و 991 دستگاه تجهيزات گيرنده ماهواره اي خبر داد و گفت : در طول اجراي طرح نوروزي چند مرکز ساخت و توزيع تجهيزات ماهواره اي در سطح استان هاي تهران و البرز شناسايي شد که در بازرسي از آنها در مجموع 11 هزار و 991 دستگاه تجهيزات گيرنده ماهواره اي کشف و ضبط شد .
فروش طلاهاي تقلبي به طلافروشان
وي در ادامه خاطرنشان كرد : فردي كه با فروش طلاهاي تقلبي در چند شهر حدود 12 ميليون تومان كلاهبرداري كرده بود در جريان تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي استان تهران دستگير شد . متهم به طرز ماهرانه اي گردنبندهاي بدلي را با روكش طلا به طلافروشان در شهرهاي تهران ، كرج ، شهر قدس ، ملارد و سرآسياب فروخته بود . در ادامه تحقيقات پليسي كارگاه توليد طلاهاي تقلبي در تهران شناسايي و پلمپ شد .
انهدام يك باند مواد مخدر وكشف130 كيلوگرم مواد مخدر
سردار اكبرشاهي در ادامه از انهدام يك باند مواد مخدر خبر داد و افزود : در پي دريافت گزارشي مبني بر حركت يك تريلر حامل مواد مخدر از جنوب كشور به سوي استان تهران ، مأموران مبارزه با مواد مخدر تحقيقات اطلاعاتي خود را آغاز كرده و با شناسايي خودروي مورد نظر ، آن را در موقعيت مناسب متوقف و اقدام به بازرسي كردند كه طي بازرسي به عمل آمده 99 كيلو و 300 گرم ترياك را كه به طرز ماهرانه اي در بدنه خودرو جاسازي شده بود را كشف و ضبط کردند .
وي با اشاره به كشف 130 كيلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان هاي تهران و البرز از دستگيري 121 قاچاقچي و يک هزارو 676 معتاد خبر داد .
وي ادامه داد : فردي كه توانسته بود با حك سايت ايرانسل در ورامين بيش از 46 ميليون ريال كارت شار...ژ را سرقت كند نيز از سوي مأموران پليس آگاهي شناسايي و دستگير شد .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن