تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813185132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرفروش های نوروزی هفت سال اخیر چه فیلم هایی بوده اند؟


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:












نگاهی به فیلم های پرفروش در جریان اکران نوروزی هفت سال اخیر نشان می دهد این کمدی ها هستند که در روزهای عید تماشاگران را به سالن های سینما می آورند.










نگاهی به فیلم های پرفروش در جریان اکران نوروزی هفت سال اخیر نشان می دهد این کمدی ها هستند که در روزهای عید تماشاگران را به سالن های سینما می آورند.

به گزارش خبرآنلاین، پیشتازان فروش نوروزی سینماها از سال ۱۳۸۴ تاکنون همچنان کمدی هایی هستند که در رقابت با آثار جدی موفق تر عمل کرده اند.

«شاخه گلی برای عروس» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در سال ۱۳۸۴، «زیر درخت هلو» به کارگردانی ایرج طهماسب در سال ۱۳۸۵، «اخراجی ها» ساخته مسعود ده نمکی در سال ۱۳۸۶، «دایره زنگی» به کارگردانی پریسا بخت آور در سال ۱۳۸۷، «اخراجی ها۲» ساخته مسعود ده نمکی در سال ۱۳۸۸ و «اخراجی ها۳» به کارگردانی ده نمکی در سال ۱۳۹۰، فیلم های کمدی پرفروش این سال ها محسوب می شوند.

البته در سال ۱۳۸۹ نیز یک فیلم کمدی بیشترین فروش روزانه را به دست آورد، اما در مجموع «تسویه حساب» به کارگردانی تهمینه میلانی بود که در صدر پرفروش های نوروز آن سال قرار گرفت. کمدی «پوپک و مش ماشالله» به کارگردانی فرزاد موتمن از روز یازدهم فروردین ۱۳۸۹ به نمایش درآمد و در دو روز ۶۰ میلیون تومان فروخت که این نشانگر موفقیت بالای آن در فروش روزانه نوروز ۸۹ بود.













خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن