تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813178119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فوتبال جوانان آسيا - عربستانبهترين بازيكن مسابقات امشب مشخص مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فوتبال جوانان آسيا - عربستانبهترين بازيكن مسابقات امشب مشخص مي شود
"كوجا چئول" و "چو يونگ چئول" دو جوان تيم كره جنوبي به همراه "راشد عيسي" از امارات در كورس رسيدن به عنوان بهترين بازيكن رقابت‌هاي جوانان آسيا يا عنوان عبدالله الدبال هستند.

به گزارش خبرگزاري مهر و به نقل از پايگاه خبري فوتبال آسيا، " كو" كاپيتان كره جنوبي يكي از سه بازيكني است كه در تمام ديدارهاي تيمش حضور داشته و هافبكي كليدي براي مربي‌ كره بود. " چو" متخصص توپ‌هاي مرده هم چهره اثرگذار كره جنوبي بود كه در پيروزي‌هاي اين تيم مقابل سوريه و امارات نقش مهمي داشت. او در بازي يك چهارم نهايي مقابل ژاپن نيز گل دوم تيمش را زد تا در صعود به نيمه نهايي نام ماندگاري پيدا كند.

"عيسي" اگرچه هنوز نتوانسته توري را تكان دهد اما بازيكني موثر بوده است. او سازنده تنها گل بازي برابر عربستان در يك چهارم نهايي بود و " طايب انور" را در شرايط خوبي براي باز كردن دروازه ميزبان قرار داد.

رقابت براي بدست آوردن عنوان بهترين گلزن بازيها اما كمي آسان تر است. "كنسوكه ناگاي" عليرغم حذف ژاپن همچنان با چهار گل زده پيشتاز است. "همدان اسماعيل فاوزي" از امارات و "ميشل نيكولز" از استراليا با دو گل زده و البته شانس بيشتر براي بازيهاي بعدي مي توانند رقيبي جدي براي ناگاي ژاپني باشند.

كره جنوبي و امارات در وضعيت بهتري نسبت به بقيه براي گرفتن بازي جوانمردانه هستند. كره‌اي‌ها فقط 6 كارت زرد گرفته اند و امارات و ژاپن با 8 كارت در رده دوم قرار دارند.

با اين وجود تا روز جمعه و بازي فينال همه چيز مشخص خواهد شد و نفرات و تيم‌هاي برتر جوايز خود را دريافت خواهند كرد. فينال اين رقابتها امروز بين تيم هاي امارات و ازبكستان در شهر دمام عربستان برگزار خواهد شد.
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن