تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812754448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين جشنواره اقوام ايران زمين در گرگان گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دومين جشنواره اقوام ايران زمين در گرگان گشايش يافت
گرگان - خبرگزاري مهر: دومين جشنواره بزرگ اقوام ايران زمين با حضور 40 سفير كشورهاي خارجي و شماري از مسئولان كشوري و استاني شامگاه پنجشنبه در تالار فخرالدين اسعد گرگاني گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، در اين جشنواره بزرگ، هنرمندان، گروههاي مختلف هنري و اقوام هفت استان كشور از مازندران، گلستان، تهران، خراسان رضوي، قزوين، گيلان و سمنان و گروههاي هنري شركت دارند.

همچنين سفراي كشورهاي آلمان، سوئيس، قزاقستان، قرقيزستان، مالزي، برونئي و جمعي از مسئولان و فعالان بخش گردشگري كشور نيز در اين جشنواره شركت دارند.

سرپرست سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان در اين مراسم گفت: رشد گردشگري از شاخص هاي امنيت ملي و از پديده هاي ارزشمند ملي است.

فريدون فعالي در اين مراسم افزود: بسياري از كشورهاي جهان ابعاد گسترده صنعت گردشگري را از نظر اشتغال درك كرده و به گسترش ان پرداختند.

وي اظهار داشت: ايران به دليل داشتن جاذبه هاي مختلف فرهنگي، طبيعي و تاريخي همواره مورد توجه جهانيان است و گلستان نيز استاني است كه همانند ستاره اي درخشان در آسمان تابناك ايران مي درخشد.

وي خاطرنشان كرد: وجود جاذبه ها و موهبت هاي فراوان نظير جنگل هاي سبز و رنگارنگ، ترنم چشمه ساران و طبيعت زيبا موقعيتي خاص و وصف ناپذير در اين استان ايجاد كرده است.

به گفته فعالي، امنيت، آرامش، زيبائيهاي طبيعي، پارك هاي ملي، بناهاي تاريخي نظير بزرگترين برج آجري جهان (برج قابوس) از جمله جاذبه هاي مهم بخش گردشگري در اين استان به شمار مي آيد.

دبيرمجمع نمايندگان استان گلستان در مجلس نيز در اين جشنواره گفت: گلستان نمادي از قوميت هاي مختلف كشور است كه عقايد و زبان و مذاهب ديني مختلف به صورت مسالمت آميز در كنار يكديگر به سر مي بردند.

اسدالله قره خاني افزود: امنيت و ضريب بالاي امنيت از ديگر مولفه هايي است كه در جدب گردشگر در اين استان موثر است.

وي بيان داشت: وجود ذخاير طبيعي و جغرافيايي نظير سواحل زيباي خزر، تالابها، كوههاي البرز و دشتهاي وسيع تركمن روند استقبال از سرمايه گذاري در اين استان را دوچندان كرده است.

وي خاطرنشان كرد: تعامل و هماهنگي بين مديران استاني از ديگر مسائلي كه فرصتهاي مناسب سرمايه گذاري در اين استان گردشگرپذير فراهم كرده است.

به گفته قره خاني، گردشگري و توريست دربرنامه چهارم و چشم انداز 20 ساله كشور جايگاهي ويژه دارد و مجلس نيز اهميت اين مسئله را به خوبي درك كرده است.

اين نماينده مجلس از سفراي خارجي خواست تا زمينه هاي سرمايه گذاري در اين منطقه را فراهم كنند زيرا موقعيت در اين استان مهيا است.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم افتتاحيه اين جشنواره برنامه هاي مختلف فرهنگي و هنري از سوي اقوام و گروههاي شركت كننده اجرا شد.

اين جشنواره شامل بخش هايي نظير همايش علمي طبيعت گردي، جشنواره اقوام كشور و نمايشگاه صنايع دستي و سوغات كشور است. همچنين گروه هاي موسيقي محلي از نقاط مختلف كشور اجرا خواهند داشت.

همايش علمي "طبيعت گردي، سرمايه گذاري، چالش ها و فرصت ها"، معاونت سرمايه گذاري و طرح هاي سازمان با عنوان "سرمايه گذاري و كارآفريني در بخش طبيعت گردي" از ديگر بخشهاي اين جشنواره است.

يا استقرار واحدهاي سيار شبكه راديويي و شبكه تلويزيوني مركز گلستان در محل جشنواره، اين جشنواره به صورت مستقيم از شبكه استاني پخش شد.

دومين جشنواره بزرگ اقوام ايران زمين از 23 الي 26 مهرماه در تالار فخرالدين اسعدگرگاني برگزار مي شود.
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن