تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819647534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سارقان حرفه اي در مرند و بناب گرفتار شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سارقان حرفه اي در مرند و بناب گرفتار شدند
تبريز- رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي از دستگيري سارقان حرفه اي در شهرستان هاي مرند و بناب در هفته جاري خبر داد.


سرهنگ " قنبرمداحي" روزپنجشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: به دنبال شكايت يكي ازشهروندان بنابي از شخصي به هويت " حسن " به اتهام سرقت و ساكن يكي از روستاهاي اين شهرستان موضوع در دستور كار پليس آگاهي بناب قرار گرفت.
وي افزود: پس از تحقيقات و بررسي هاي به عمل آمده و اثبات وقوع سرقت منزل شاكي توسط وي ، سارق دستگير و با تشكيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شد.
وي اضافه كرد: متهم درتحقيقات بعدي اعتراف كرد كه از ديوار منزل شاكي بالا رفته و طلاو جواهرات و 18ميليون ريال پول نقد وي را به سرفت برده است.
سرهنگ " مداحي" اظهارداشت : ماموران پليس آگاهي شهرستاند مرند نيزموفق به دستگيري سارقي به هويت "محمدرضا. ح " شدند كه پيش ازاين به جرم ارتكاب سرقت تحت تعقيب پليس بود.
وي يادآور شد : سارق دستگير شده درتحقيقات به عمل آمده به ارتكاب 14فقره سرقت از داخل خودرو ، منزل و مغازه اعتراف كرده و با تشكيل پرونده به مراجع قضايي تحويل داده شد.
وي همچنين از دستگيري سارق معروف دسته چك در مرند خبر داده و گفت: نامبرده به هويت " بهزاد م " اقدام به سرقت تعدادي دسته چك از بازار اروميه اين شهرستان كرده بود كه با هوشياري پليس دستگيرو در تحقيقات پليسي به جرم خود اعتراف كرد.
وي افزود: سارق ياد شده پس ازسرفت دسته چك هاي شهروندان اقدام به كلاهبرداري و خريد تلفن گوشي همراه با چك هاي سرقتي در شهرستان سراب و اروميه كرده بود.
رييس پليس آگاهي فرماندهي آذربايجان شرقي خاطرنشان كرد: با هوشياري ماموران آگاهي مرند همدست اين سارق به هويت " محرم الف " و مال خر آنان به هويت " وحيد ج " نيز دستگير شدند.
586/518 / 546
 پنجشنبه 23 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن