تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815675718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار آذربايجان غربي:آذربايجان غربي به بزرگترين پايانه صادراتي ايران به اروپا تبديل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار آذربايجان غربي:آذربايجان غربي به بزرگترين پايانه صادراتي ايران به اروپا تبديل مي شود
اروميه - خبرگزاري مهر: استاندار آذربايجان غربي با اشاره به ويژگي هاي منحصر به فرد استان به لحاظ هم مرز بودن با سه كشور خارجي گفت: اين استان در حال تبديل شدن به بزرگترين پايانه صادراتي كشور به اروپاست.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، رحيم قرباني شامگاه گذشته در جريان بازيد جمعي از خبرنگاران رسانه هاي گروهي كشور به منظور بازديد از روند اجرايي طرح ميانگذر شهيد كلانتري اروميه به استان، افزود: اين استان به دليل مسيرارتباطي ايران به اروپا پتانسيل بسيار مناسبي براي صادرات توليدات كشور به اروپا را دارد و هم اكنون تمامي زيرساخت ها براي اين امر در استان فراهم شده است.

وي با اشاره به تعدد پروژه هاي عمراني در دست اجراي استان بيان داشت: با تلاش بي وقفه مسئولان و همراهي مردم شاهد پيشرفت روزافزون استان در تمامي زمينه هاي مختلف به ويژه صنعت، كشاورزي وعمران هستيم.

قرباني ادامه داد: در حال حاضر چهار كارخانه بزرگ سيمان در استان در حال احداث است كه با بهره برداري از اين كارخانجات ميزان توليد سيمان در استان از يك ميليون و300 هزار تن فعلي به شش ميليون تن افزايش خواهد يافت.

اين مسئول خاطرنشان كرد: در سالهاي گذشته استان صادركننده سيمان بود ولي هم اكنون به دليل افزايش ساخت و سازهاي عمراني به يكي از واردكنندگان سيمان تبديل شده است.

استاندار آذربايجان غربي يادآورشد: با بهره برداري از كارخانجات سيمان، علاوه بر تامين سه ميليون تني نياز سيمان استان، سيمان مازاد توليد استان به كشورهاي مختلف دنيا صادر شود.

وي همچنين گفت: در حال حاضر مجتمع هاي بزرگ توليد فولاد در استان احداث مي شود كه بخشي از اين كارخانجات با ظرفيت توليد 500 هزار تني تا پايان امسال آماده بهره برداري مي شوند.

قرباني با تاكيد بر استفاده از روش هاي نوين از جمله استفاده از بتن به جاي آسفالت در راههاي ارتباطي استان بيان داشت: در بسياري از كشورهاي دنيا بتن به جاي آسفالت در معابر مورد استفاده قرار مي گيرد كه اين اقدام به صورت آزمايشي در استان اجرا مي شود.

استاندار آذربايجان غربي خاطرنشان كرد: اين استان با ساخت كارخانه سيمان آذرآبادگان خوي در مدت زمان بسيار كوتاه ركورد احداث كارخانجات سيمان كشور را به خود اختصاص داده است.

قرباني با اشاره به آماده شدن زيرساخت هاي توسعه در بخش حمل و نقل استان اظهار داشت: بيشتر جاده هاي استان در حال چهاربانده شدن است.

وي از توسعه شبكه حمل ونقل ريلي نيز خبر داد و گفت: هم اكنون احداث راه آهن مراغه به مياندوآب و مهاباد ادامه دارد و در مسير اروميه به نقده نيز كارهاي خوبي در اين زمينه انجام شده است.

وي در ادامه به اجراي مطالعات ايجاد راه آهن در مسير اروميه به شهرك صنعتي شماره سه اروميه يكي از بزرگترين شهرك هاي صنعتي كشور اشاره كرد و افزود: ادامه احداث خط ريلي از شهرك صنعتي شماره سه به سمت سلماس نيز جزو خواسته هاي استان در سفر دور دوم رياست جمهوري به استان خواهد بود.

استاندار آذربايجان غربي به توسعه صنايع غذايي در استان نيز اشاره و خاطرنشان كرد: دو سال متوالي است كه استان در بخش صنايع غذايي رتبه نخست كشوري را به خود اختصاص داده است.
 پنجشنبه 23 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن