تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816346859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برترین ابزارهای فناورانه سال2010


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: نشریه تایم به رسم سال.های گذشته در روزهای پایانی سال میلادی، 500 مورد از برترین.های سال 2010 را در دسته.بندی.های مختلف معرفی کرده است که محصولات اپل در لیست برترین ابزارهای فناورانه بیشترین جایگاه.ها را دریافت کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر، علاوه بر اینکه عنوان فرد اول سال مجله معتبر تایم به «مارک زاکربرگ» بنیانگذار یکی از مشهورترین شبکه.های اجتماعی جهان اختصاص پیدا کرده، این نشریه با پایان سال میلادی به رسم هر سال لیستی از برترین.های سالی که گذشت را منتشر کرد.
در بخش برترین ابزارهای فناورانه سال 2010 عنوان اول به محبوب.ترین محصول شرکت اپل یعنی آی-پد اختصاص پیدا کرد. با وجود اینکه آی.-.پد اولین رایانه تمام لمسی تاریخ رایانه جهان نیست، اما مي.توان به جرات گفت موفق.ترین آنها است، زیرا تنها در ماه.های اول عرضه این محصول بیش از سه میلیون آی-پد در جهان به فروش رسید.
گوشی هوشمند «گالاکسی» شرکت سامسونگ رتبه دوم برترین ابزارهای فناورانه سال 2010 را کسب کرده است. مي.توان گفت سال 2010 در زمینه تلفن.های همراه هوشمند سال آندروید گوگل بوده است زیرا در سه ماه سوم سال این نرم افزار گوگل بر روی بیش از 9 میلیون تلفن هوشمند نصب شد. این به آن معنی است که در حدود 44 درصد از تمامي.تلفن.های هوشمند جدید تحت سیستم عامل آندروید هستند، در حالی که این میزان در سال گذشته تنها پنج درصد بوده است. یکی از برترین تلفن.های آندرویدی سال 2010 نیز گالاکسی سامسونگ بوده است که مهم.ترین ویژگی در این گوشی نمایشگر درخشان و شفاف آن عنوان شده است.
رتبه سوم تایم باز هم به یکی دیگر از محصولات پرطرفدار اپل اختصاص یافته است. مک بوک ایر به عنوان یکی از سبک وزن.ترین لپ.تاپ.های جهان با وزنی برابر یک کیلوگرم، با وجود قیمت نسبتا بالایی که دارد از طرفداران متعددی برخوردار است.
تلویزیون گوگل که در سال جاری عرضه شد قدمي.مثبت و رو به جلو در راستای ارائه تلویزیون.های اینترنتی به شمار مي.رود. تلویزیون
Logitech Revue Box که در میان برترین.های تایم رتبه چهارم را به دست آورده است مي.تواند امکان جست.وجوی تصاویر ویدئویی بر روی اینترنت، انتخاب تصاویر و پخش آنها بر روی دستگاه را به وجود آورد.رتبه پنجم برترین ابزارهای فناورانه سال 2010 نیز در اختیار شرکت گوگل و اولین تلفن همراه ویژه این شرکت یعنی گوشی «نکسوس یک» قرار گرفته است. این گوشی که گوگل از آن به عنوان یک ابرگوشی یاد مي.کند به اندازه.ای که این شرکت انتظار داشت، با موفقیت مواجه نشد با این حال توجه تایم را برای انتخاب در لیست برترین.هایش برانگیخت. با این حال به نظر مي.رسد شرکت اپل با در اختیار گرفتن رتبه ششم و اختصاص آن به گوشی آی-فن 4 تلاش.های شرکت گوگل را برای به انحصار درآوردن برترین محصولات جهان با شکست مواجه کرده است. در سه روز اول فروش آی-فن 4 در حدود 7/1 میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند به فروش رسید. ویژگی غیر قابل رقابت این گوشی وضوح نمایشگر 960 در 640 پیکسلی آن است که تاکنون بیشترین وضوح تصویری ایجاد شده در نمایشگری 5/3 اینچی بوده است.
تایم رتبه هفتم لیست خود را نیز به تلویزیون شرکت اپل اختصاص داده است که به گونه.ای تلاشی در راستای ایجاد تغییر در مالکیت محتوی رسانه.ها به شمار مي.رود. این ابزار در واقع تنها جریان اطلاعات را در اختیار کاربران قرار مي.دهد و دانلود کردن یا مالکیت دائمي.بر روی اطلاعات در آن مفهومي.ندارد.
لپ.تاپ لیبرتتو شرکت توشیبا با داشتن دو نمایشگر لمسی انحصار شرکت.های اپل و گوگل را در لیست برترین.های سال 2010 شکسته و رتبه هشتم را به دست آورده است. این لپ تاپ با داشتن دو نمایشگر هفت اینچی و تمام لمسی در تعدادی محدود ساخته شده و با قیمت هزار و 100 دلار به فروش رسید. مي.توان از این لپ.تاپ به صورت عمودی به عنوان یک کتاب و به صورت افقی به عنوان یک لپ.تاپ معمولی استفاده کرد.
شرکت مایکروسافت نیز در نهایت رتبه.ای را در میان برترین.های تایم از آن خود و محصول «کینکت» کرد، بازی که برای انجام آن نیاز به ابزار خاصی نخواهد بود و تنها با کمک حرکات بدن مي.توان آن را کنترل کرد. در واقع کنترل اصلی این بازی که رتبه نهم لیست تایم را به خود اختصاص داده، بدن کاربر آن است، ویژگی که مي.تواند این بازی را به مرور زمان به بازی محبوب.تر از Wii تبدیل کند.
بر اساس گزارش تایم ابزار «نوک کالر» نام کتابخوان الکترونیکی شرکت «بارنز اند نوبل» است که مشابه آی-پد از نمایشگر لمسی برخوردار بوده و تمام رنگی است. در واقع این کتابخوان اولین کتابخوان تمام رنگی با وضوح تصویری بالا است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن