تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815384015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمله عجیب سایت استقلال به منقدان داوری


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: شبکه ایران - در شرایطی که اکثر کارشناسان داوری کشور تصمیم محسن ترکی در بازی حساس استقلال و پرسپولیس را اشتباه دانستند و اعلام کردند وی پنالتی پرسپولیس را نگرفت و دروازه.بان خاطی استقلال را اخراج نکرد، سایت رسمی باشگاه استقلال در واکنش به این اظهارات از قول عسکری سرپرست کمیته داوران نوشت:« قضاوت محسن ترکی ایده.آل بود و هیچ مشکلی نداشت.»
به نوشته سایت رسمی باشگاه استقلال، سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت شهرآورد هفتادم بین تیم.های پرسپولیس و استقلال را بدون نقص توصیف کرد.
وی در ادامه اعلام کرده است:« به نظر من قضاوت ترکی هیچ نقصی نداشت و عملکرد بسیار خوبی را از این داور شاهد بودیم. سرپرست کمیته داوران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص صحنه مشکوک خطای پنالتی محمد محمدی بر روی غلامرضا رضایی افزود: این صحنه از نظر من به هیچ وجه پنالتی نبود.»
اما نکته جالب توجه اینجا بود که مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال هم پس از انتقادات کارشناسان داوری از محسن ترکی در مقام دفاع از او برآمد و با انتقاد از کارشناسان گفت:برای برخی از اظهار نظرها پیرامون داوری دربی واقعا متاسفم، این در حالی است که آقای حسین عسگری صحت رای داور را به عنوان بالاترین مرجع تایید کرده است. امیدوارم همانند بازی رفت نمایش شجاعانه و قدرتمندانه استقلال توسط عده ای لوث نشود، هرچند هواداران واقع بین و محترم هردو تیم حقایق را به خوبی تمییز میدهند.
سررشته داری در انتها افزود: باید باخت و واقعیت را پذیرفت و از مسئولیت شانه خالی نکرد. به پرسپولیس و هواداران این تیم برای ارائه بازی جوانمردانه و با کیفیت امروز تبریک میگویم و برای آنها در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم.
بدون تردید این اظهارنظر عسکری و سررشته داوری با واکنش تند کارشناسان داوری و مسوولان باشگاه پرسپولیس رو به رو خواهد شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن