تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804810864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در هفته سوم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول همه نگاه ها به تبريز است


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: در هفته سوم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول همه نگاه ها به تبريز است
هفته سوم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه هاي ايران طي امروز و فردا(جمعه) با برگزاري 10 ديدار در شهرهاي مختلف كشور پيگيري مي شود.
در شرايطي كه بازي هاي ليگ برتر به خاطر ديدار تيم ملي با امارات با وقفه اي دو هفته اي روبرو شده بازي هاي ليگ دسته اول مي تواند به نوعي تنور فوتبال را همچنان داغ براي علاقه مندان به اين رشته نگه دارد.
طبق برنامه اعلام شده از سوي فدراسيون فوتبال قرار بود كه روز جمعه تيم هاي نساجي مازندران و شهرداري زنجان در ورزشگاه شهيد وطني قائمشهر به مصاف هم بروند كه اين ديدار به خاطر سفر رئيس جمهوري به استان مازندران لغو و به زمان ديگري موكول شد. اما در ساير ديدارهاي اين هفته امروز(پنج شنبه) تنها يك ديدار از گروه اول بين تيم هاي مقاومت بسيج فارس با شهرداري بندرعباس در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار مي شود. اين دو تيم در شرايطي به مصاف هم مي روند كه تيم ميزبان از دو بازي قبلي خود تنها يك امتياز كسب كرده و شهرداري بندرعباس با دو شكست پياپي و بدون امتياز در قعر جدول گروه اول جا خوش كرده است. عملكرد ضعيف نصرت ايراندوست در تيم شهرداري بندرعباس باعث شده تا مديران اين باشگاه به فكر فرد جايگزين براي سرمربي خود بيفتند. شايد تنها كسب پيروزي در شيراز بتواند مانع از بركناري ايراندوست از شهرداري بندرعباس بشود.
در ساير ديدارهاي اين هفته كه روز جمعه برگزار خواهد شد در حساس ترين بازي از گروه اول شهرداري تبريز ميزبان تيم استيل آذين است و كوثر لرستان در حضور پرشور تماشاگرانش از تيم سپاهان نوين اصفهان پذيرايي مي كند.
تيم هاي استيل آذين و شهرداري تبريز كه به ترتيب امسال با مربيگري نادر دست نشان و محمدحسين ضيايي پا به ميدان گذاشته اند طي چند هفته اخير عملكرد خوبي در جام حذفي داشته اند و توانسته اند به دور چهارم اين رقابت ها صعود و با تيم هاي ليگ برتري روبرو شوند. اما در رقابت هاي ليگ دسته اول شرايط فرق مي كند. استيل آذين با دو پيروزي پياپي و شش امتياز، پشت سر آلومينيوم سازي اراك كه با 7 امتياز در صدر جدول قرار گرفته حضور دارد و پيروزي در اين ديدار مي تواند اين تيم را به صدر جدول برساند. در مقابل شهرداري تبريز كه از دو بازي قبلي خود يك پيروزي و يك شكست بدست آورده به دنبال آن است تا با استفاده از ميزباني و كسب سه امتياز اين ديدار خانگي خود را به جمع تيم هاي بالانشين برساند.
ديدار تيم هاي كوثر لرستان و سپاهان نوين اصفهان هم كه هر دو چهار امتيازي هستند و به ترتيب مكان هاي چهارم و پنجم گروه اول را به خود اختصاص داده اند در نوع خود جذاب و ديدني خواهد بود. تيم كوثر لرستان كه توسط مصطفي قنبرپور هدايت مي شود در بازي هاي خانگي از حمايت بيش از 10هزار تماشاگر خونگرم خرم آبادي سود مي برد كه اين موضوع برگ برنده اين تيم مقابل حريفان محسوب مي شود. بايد ديد سپاهان نوين كه امسال مربيگري آن را «رالف» برزيلي برعهده دارد مي تواند همچنان خود را به عنوان يك مدعي، مطرح سازد يا...
در گروه دوم تيم پيام مخابرات فارس كه با شش امتياز در صدر جدول قرار دارد در ديداري حساس به مصاف تيم نيروي زميني تهران مي رود. نيروي زميني كه هفته گذشته با شكست خانگي مقابل شهرداري تبريز از گردونه مسابقات جام حذفي كنار رفت امسال در تلاش است تا پس از جدايي رحمان احمدي سرمربي موفق فصل گذشته خود بتواند روند صعودي خود را ادامه دهد. بايد منتظر ماند و ديد كه آيا اين تيم با اميري مربي جديد خود مي تواند اين راه را ادامه دهد يا نه. در ديگر ديدار مهم اين گروه هم تيم تراكتورسازي كه با يك پيروزي خارج از خانه و يك شكست خانگي تنها سه امتياز كسب كرده در تبريز به مصاف تيم داماش لرستان مي رود. حميد عليدوستي سرمربي سابق تراكتورسازي و فعلي تيم داماش از انگيزه هاي زيادي در اين ديدار برخوردار است و اين مهم مي تواند به حساسيت هاي اين ديدار بيفزايد. تيم داماش كه يك بازي معوقه دارد با يك شكست و بدون امتياز در كنار تيم هايي چون شاهين اهواز و ماشين سازي تبريز در قعر جدول گروه دوم قرار دارد.
برنامه كامل بازي هاي هفته سوم به اين شرح است:
پنج شنبه 87.8.23
گروه اول:
¤ مقاومت بسيج فارس- شهرداري بندرعباس(ورزشگاه حافظيه شيراز)
جمعه 87.8.24
¤ كوثر لرستان- سپاهان نوين(ورزشگاه تختي خرم آباد)
¤ شهرداري تبريز- استيل آذين(ورزشگاه تختي تبريز)
¤ گل گهر سيرجان- پتروشيمي تبريز(ورزشگاه امام علي سيرجان)
گروه دوم:
¤ مس رفسنجان- شموشك نوشهر(ورزشگاه شهداء نوش آباد)
¤ شاهين بوشهر- تربيت يزد(ساعت15-ورزشگاه بهشتي بوشهر)
¤ پيام مخابرات فارس- نيروي زميني تهران(ورزشگاه حافظيه شيراز)
¤ تراكتورسازي تبريز- داماش لرستان(ورزشگاه اختصاصي تراكتورسازي)
¤ شيرين فراز كرمانشاه- ماشين سازي تبريز(ورزشگاه آزادي كرمانشاه)
¤ شاهين اهواز- ديهيم اهواز(ورزشگاه تختي اهواز)
- تمام ديدارهاي فوق به جز ديدار شاهين بوشهر- تربيت يزد ساعت 14و30 دقيقه برگزار مي شود.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن