تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819758948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با ولادت امام رضا(ع) صورت گرفت افتتاح طرح هاي جديد معاونت بازاريابي و فروش ايران خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: همزمان با ولادت امام رضا(ع) صورت گرفت افتتاح طرح هاي جديد معاونت بازاريابي و فروش ايران خودرو
گروه اقتصاد: به مناسبت سالگرد ميلاد خجسته ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع) طرح هاي متعددي با هدف افزايش رضايت مشتريان ايران خودرو در محل معاونت بازاريابي و فروش اين شركت افتتاح شده و به بهره برداري رسيد.
به گزارش خبرنگار ايكونيوز، دفتر پاسخگويي به مشتريان، پل هوايي مجهز به پلكان برقي، پاركينگ خودروهاي مشتريان و شعبه موسسه مالي و اعتباري مهر در ايران خودرو روز سه شنبه با حضور مجتبي شيواپور قائم مقام ارشد مديرعامل و تني چند از مديران اين شركت در معاونت بازاريابي و فروش افتتاح شد.
علي اصغر سرائي نيا معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو در خصوص افتتاح طرح هاي فوق گفت: يكي از پروژه هاي مهم اين معاونت كه در راستاي افزايش رضايت مشتريان بوده و از ماه ها پيش برنامه ريزي شده بود، ايجاد فضايي مناسب براي پاسخگويي به مشتريان ايران خودرو بود.
وي ادامه داد: با احداث اين جايگاه، كليه مشتريان از زمان ورود به شركت مي توانند فرايندهاي كار خود را يكجا سپري كرده و به نتيجه دلخواه و مطلوب برسند.
وي يكي ديگر از اقدامات اين معاونت را احداث پل هوايي مجهز به پلكان برقي خواند و تصريح كرد: مشتريان اين شركت در ماه هاي گذشته مشكلات عديده اي براي عبور از جاده قديم كرج داشتند كه به همين منظور معاون بازاريابي و فروش تصميم به احداث و راه اندازي پل هوايي مجهز به پلكان برقي در اين مسير گرفت.
سرائي نيا خاطر نشان ساخت: از ديگر فعاليت هاي انجام شده در زمينه رضايتمندي مشتريان احداث پاركنيگ براي خودروهاي آنان بوده است.
وي همچنين يكي ديگر از مهمترين طرح هاي اين شركت را راه اندازي شعبه موسسه مالي و اعتباري مهر دانست و خاطر نشان ساخت: با احداث اين شعبه همه كاركنان و مشتريان مي توانند با افتتاح حساب در اين موسسه، از مزاياي آن بهره مند شوند.
سرائي نيا در عين حال ابراز اميدواري كرد با توجه به توانمندي هاي موسسه مالي و اعتباري مهر، ايران خودرو در آينده نزديك تعامل بيشتري با اين موسسه داشته باشد.
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو با بيان اينكه در روزهاي گذشته دو بار ركورد توليد اين شركت شكسته شده است اذعان داشت: به همين منظور كاركنان سازمان فروش با تحويل حدود پنج هزار دستگاه خودرو به مشتريان كاري بس بزرگ انجام داده اند.
سرائي نيا تصريح كرد: ميزان شكايات مشتريان در ماه هاي اخير به حدود 4 درصد رسيده است.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن