تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816427293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نهايي شدن قرارداد آزادراه تهران - شمال


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: نهايي شدن قرارداد آزادراه تهران - شمال
احمدي نژاد گفت: در سفر اول به اين استان تصميمات مهمي در دولت گرفته شد كه بخشي از انها اجرا شده و بخشي هم هنوز اجرا نشده است.
رييس جمهوري كشورمان با بيان اينكه قرارداد طرح احداث آزادراه تهران - شمال نهايي شده است گفت: براي كاهش بار ترافيكي استان مازندران آزادراهي در همه سواحل اين استان احداث خواهد شد.
آقاي احمدي نژاد در جمع مردم استان مازندران افزود: در سفر اول به اين استان تصميمات مهمي در دولت گرفته شد كه بخشي از انها اجرا شده و بخشي هم هنوز اجرا نشده است.
رييس جمهور با بيان اينكه مصوبات اجرانشده را امشب در كارگروه هاي تخصصي رسيدگي خواهيم كرد، گفت: اگر من به اين نتيجه برسم كه در اجرانشدن اين مصوبات كسي كوتاهي كرده است برخورد خواهم كرد زيرا با كسي تعارف ندارم.
آقاي احمدي نژاد افزود: طرح كك سازي و البرز مركزي جزو اين مصوبات اجرا نشده است كه امشب تكليفش روشن خواهد شد.
وي گفت: پالايشگاه و خودروسازي بابل نيز در كش و قوس كارهاي اداري تاكنون به سرانجام نرسيده است كه در اين باره نيز امشب تصميم گيري خواهد شد.
رييس جمهور افزود: از ديگر مصوباتي كه هنوز كاري درباره آن انجام نشده نساجي مازندران است كه در اين باره نيز تصميم نهايي گرفته خواهد شد.
آقاي احمدي نژاد در ادامه با بيان اينكه كارهاي خوبي نيز در اين استان انجام شده است گفت: بالاخره اين استان، استاني زرخيز است، نه فقط به خاطر بهترين زمين هايي كه دارد بلكه به لحاظ برخورداري از بزرگترين همت ها و شجاعت ها.
رييس جمهور افزود: مرحله يك بندر اميرآباد تكميل شده است و درخصوص بنگاههاي زودبازده نيز كارهاي خوبي انجام شد منتها مدتي متوقف گرديد كه از اين پس فعال خواهد شد.
آقاي احمدي نژاد گفت: بخشي از آزادسازي سواحل انجام شده است و مابقي نيز انجام خواهد شد.
رييس جمهور از تشكيل شش كارگروه تخصصي خبر داد و افزود: اين كارگروه هاي تخصصي در بخش كشاورزي، صنعت، اشتغال، آب، مسكن مهر، مسكن استان و گاز استان به طور جزء به جزء مسايل و مصوبات دولت را پيگيري خواهند كرد.
وي با بيان اينكه تصميمات خوبي براي اشتغال استان مازندران گرفته خواهد شد گفت: چون در گذشته در صنعت استان سرمايه گذاري لازم انجام نشده است سعي داريم سي و پنج طرح بزرگ صنعتي و معدني را در جلسه هيئت دولت كه فردا تشكيل خواهد شد به تصويب برسانيم.
رييس جمهور افزود: احداث راه آهن از گرگان به رشت از ديگر مصوبات هيئت دولت در استان مازندران خواهد بود.
آقاي احمدي نژاد گفت: در همه شهرهاي استان مازندران مشكل تردد وجود دارد به ويژه وقتي كه مسافران به اين استان زيبا سفر مي كنند.
رييس جمهور با بيان اينكه طبق مطالعات انجام شده سالانه بيش از سي ميليون گردشگر وارد اين استان مي شوند افزود: با اين وضع تردد با توجه به اينكه قرارداد آزادراه تهران - شمال هم نهايي شده است با اين حال همواره دچار مشكلاتيم.
وي اضافه كرد: به همين خاطر دولت تصميم دارد موضوع قطار و نيز احداث آزادراهي در همه سواحل مازندران را پيگيري كند تا راهبندان هايي كه در پشت پلها و جاده ها ايجاد مي شود كاهش يابد.
آقاي احمدي نژاد با بيان اينكه زيباترين مناطق گردشگري در استان مازندران وجود دارد، گفت: در سفر قبلي به اين استان شصت منطقه را به عنوان منطقه گردشگري معرفي كرديم كه در حال حاضر بخشي از آنها در حال اجراست و مابقي هم در مسير اجرا قرار دارد.
رييس جمهور افزود: در اين سفر هم 56 منطقه گردشگري به تصويب دولت خواهد رسيد.
وي درخصوص ورزش استان مازندران با بيان اينكه اين استان يكي از استانهاي قهرمان خيز كشور است گفت: ايجاد پنجاه فضاي ورزشي در اين استان در جلسه هيئت دولت به تصويب خواهد رسيد به شرط آنكه نيمي از آن متعلق به دخترخانم هاي مومن و نيم ديگر متعلق به آقاپسرهاي انقلابي باشد.
رييس جمهور در پايان افزود: از مردم مازندران به خاطر دلاوري هايشان در صحنه هاي انقلاب و نيز لطف و محبت به خادم و فرزند خود تشكر مي كنم.

متن كامل سخنراني رئيس جمهور در جمع مردم مازندران
رئيس جمهور در حمع مردم استان مازندران گفت : قلب هر ايراني به عشق اهل بيت پيامبر (ص) مي تپد و مازندران مهد ولايت علوي است.
واحد مركزي خبر:آقاي احمدي نژاد افزود:مازندران نشانه اي از بارش رحمت حق بر ملت مسلمان ايران و سرزمين زيباييهاي كم نظير و بي نظير است.
وي گفت:علم زيباست و مازندران سرزمين علم و ادب است؛ عالمان برخاسته از اين سرزمين ايران را با چراغ دانش و معرفت و عرفان روشن كرده اند.
آقاي احمدي نژاد افزود: محبت و عشق زيباست و مردم مازندران و ساري مظهر عشق و محبت هستند چرا كه ذريه رسول خدا (ص)‌ را در دامان خود ميزباني مي كنند.
رئيس جمهور گفت: جاي جاي سرزمين مازندران بوي عشق و محبت مي دهد، ديار مازندران از نخستين مناطقي بوده كه درخت طوباي ولايت در آن شاخ و برگ يافته است.
آقاي احمدي نژاد با بيان اينكه محبت شاخه اي از ولايت علوي است افزود: مازندران مهد شهامت ، شجاعت ، حماسه و سرزمين لاله هاي سرخ و مردان و زنان شجاع و با استقامت و سرزمين زيباييها و رحمت الهي است.
رئيس جمهور گفت: سلام خدا بر دلهاي پاك و مالامال از عشق مردم مازندران و مردم ساري باد.

همه اعمال بر محور عدالت باشد
رييس جمهور گفت: همه اركان و اجزاي دولت و حركت آن بايد به سمت اجراي عدالت باشد.
آقاي احمدي نژاد افزود: سلام بر شهيدان ، جانبازان، آزادگان و ايثارگران، سلام بر استادان و فرهنگيان، معلمان، دانشجويان و دانش آموزان مازندران.
رييس جمهور تصريح كرد: سلام بر دستان پربركت كشاورزان، دامداران، صيادان، كارگران، بازاريان و همه اصناف و بالاخره سلام بر جوانان سرافراز مازندران، دختران عزيز و پسران شجاع مازندران.
آقاي احمدي نژاد اضافه كرد: خدا را سپاسگزارم در ايام ولادت امام رضا عليه السلام به زيارت شما عزيزان نائل شدم و در محضر شما سه مطلب را عرض مي نمايم.
رييس جمهور افزود: نخست پيرامون وظايف دولت اسلامي، دوم نگاهي به شرايط امروز جهان و سپس درباره سازندگي و كارهايي كه بايد در مازندران سرافراز انجام شود سخن خواهم گفت.
آقاي احمدي نژاد با اشاره به سفر خود به استان گلستان در ادامه بحث دولت اسلامي اضافه كرد: در آنجا گفتم دولت اسلامي مردمي ، برخاسته از بطن مردم و در خدمت مردم و ولايت است.
وي افزود.. دولت اسلامي مسئوليتهاي مهمي دارد كه اولين مسئوليت آن بايد بر محور عدالت باشد كه مهمترين ركن در جامعه اسلامي به شمار مي رود و هنگامي كه عدالت اسلامي در جامعه جاري شود امنيت محقق مي شود و برادري و برابري استقرار خواهد يافت.
رييس جمهور تصريح كرد: همه امور بايد بر محور عدالت انجام شود، همه برنامه هاي دولت، كارگزاران و اجزاي آن بايد بر ركن عدالت باشد. همچنين تنظيم روابط بايد براساس عدالت باشد حتي نصب مديران هم بايد براساس عدالت باشد.
وي اضافه كرد عدالت يعني فراهم كردن امكانات به ميزان مساوي براي همه يعني همه قشرهاي گوناگون از امكانات به يك اندازه برخوردار شوند.
آقاي احمدي نژاد گفت: دولت بايد حتي وقت خود را به طور عادلانه بين مناطق مختلف كشور تقسيم كند. دولت بايد همه همت خود را وقف برداشت فاصله ها و محروميت ها كند.
رييس جمهور افزود: عزيزان ، خادمان شما در دولت همه توان خود را بسيج كرده اند كه در جهت عدالت قدم بگذارند.

اجراي عدالت سخت ترين مرحله حاكميت اسلامي
رئيس جمهور با تاكيد براينكه اجراي عدالت سخت ترين مرحله پياده شدن حاكميت اسلامي است گفت: در اجراي عدالت مقاومت ها از نزديكترين افراد به مدير تا دورترين نقطه هاي كشور آغاز مي شود.
رئيس جمهور در ادامه افزود:گروهها و افرادي كه عادت كرده اند با يك تماس تلفني كار خود و بستگان را راه بيندازند، از فرصتهاي ويژه و انحصاري استفاده كنند و هميشه بالا بنشينند و مردم را به حساب نياورند در مقابل اجراي عدالت مقاومت مي كنند.
آقاي احمدي نژاد گفت: وقتي مي گوييم سهام كارخانه هاي دولتي بايد عادلانه ميان قشرهاي مختلف مردم توزيع شود با مقاومت در اين كار و توجيحات گوناگون سعي دارند از اجراي عدالت جلوگيري كنند.
رئيس جمهور مهمترين محور طرح تحول اقتصادي دولت را اجراي عدالت دانست و افزود: ما نميتوانيم بپذيريم كه بيش از 70 درصد امكانات كشور به طور آسان و انحصاري فقط در اختيار كمتر از 30 درصد مردم باشد و 70 درصد مردم حتي از 30 درصد امكانات كشور بهره مند نباشند.
آقاي احمدي نژاد اضافه كرد: ما نمي توانيم بپذيريم يك گروه ، حزب يا باند با نفوذ و اعمال نظر بتواند از منابع سنگين و ارزان قيمت صدها ميلياردي استفاده كند اما جوانان مازندران ، ساري و اطراف آن براي 10 يا 15 ميليون تومان پول گروي اين اداره و آن اداره باشند.
رئيس جمهور گفت: در طرح تحول اقتصادي به فضل الهي و با كمك شما بايد همه مقررات ضد عدالت و همه افراد و گروههايي كه مانع از اجراي عدالت هستند از برابر راه ملت برداشته و كنار گذاشته شوند.
رئيس جمهور با اشاره به تلاش دولت براي اجراي عدالت افزود: تاكنون بيش از 22 و نيم ميليون نفر از سهام عدالت استفاده كرده اند و اين رقم تا پايان امسال به 42 ميليون نفر خواهد رسيد.

تغييرحقوق بازنشستگان تامين اجتماعي هم انجام ميشود
رئيس جمهور گفت:تغييرحقوق برخي از بازنشستگان انجام شده است وانشاء الله تغيير حقوق بازنشستگان تأمين اجتماعي هم انجام خواهد شد.
آقاي احمدي نژاد افزود: سفرهاي استاني براي استقرارعدالت است و در طول سه سال بيش از صدهزار طرح عمراني در سراسر كشور به پايان رسيده است.
آقاي احمدي نژاد گفت: در طول اين سه سال تلاش شد ساخت مسكن روستايي و مسكن مهر افزايش يابد و در حقوق كاركنان و طبقات محروم جامعه تغييراتي ايجاد شود.
رئيس جمهور با بيان اينكه وظيفه دولت اسلامي حفظ عزت ملت است، افزود: در زندگي يك انسان حقايقي وجود دارد كه انسان هاي كمال يافته همه هستي و جان خود را براي حفظ آن حقيقت قرباني مي كنند كه ازجمله اين حقايق عزت است.
آقاي احمدي نژاد گفت: خداي متعال همه ما را عزيز خواسته است؛ بايد عزت و كرامت جامعه محفوظ باشد و در بالاترين سطح ممكن از آن پاسداري شود.
رئيس جمهور افزود: ملت مؤمن ايران بايد عزيز باشند، ما نمي توانيم بپذيريم انسان هاي زورگو و تجاوزگر در كاخ هاي خود بنشينند و خيال كنند از ملت ايران بالاترند و مي توانند با تهديد و تحريم و تبليغات ملت ايران را از رسيدن به قله هاي سعادت محروم كنند.
آقاي احمدي نژاد با تأكيد بر اينكه ملت ايران از عزت خود پاسداري مي كند، تصريح كرد: هر قدرتي كه بخواهد در مقابل ملت ايران بايستد، ملت او را زير گام هاي خود له خواهد كرد و بر دهان او خواهد زد.
رئيس جمهور گفت: عزت بالاترين سرمايه يك ملت است، اگر بخواهيم كشور خود را بسازيم و در جهان حرفي براي گفتن داشته باشيم بايد سربلند زندگي كنيم و سربلندي و عزت به اين است كه در صحنه هاي جهاني با نشاط، علم و منطق حاضر شويم.
آقاي احمدي نژاد افزود: جهان بايد بداند ملت ايران ملتي مؤمن است و ملت ايران مي داند عزت ازآن مؤمنان است نه انسان هاي فاسد و تجاوزگر.
رئيس جمهور گفت: خداي متعال نمي پسندد كه يك ملت بزرگ مثل ملت ايران عزيز نباشد و در دنيا ندرخشد.

تغيير ظاهري حكومتها براي ما تفاوتي ندارد
رئيس جمهور در ادامه سخنانش در جمع مردم ساري گفت: با همت ، وحدت و ايستادگي ، امروز ملت ايران عزيزترين ملت هاي جهان است.
آقاي احمدي نژاد با اشاره به موضوع هسته اي كشورمان، عزت ملت ايران را مهمتر از فناوري ، علم و منافع اقتصادي فناوري هسته اي دانست.
رئيس جمهور با بيان اينكه در صورت لگد مال شدن عزت يك ملت هيچ شأن و امري از حقوق آنان باقي نخواهد ماند افزود: بدخواهان جمهوري اسلامي در صدد بودند به بهانه هاي گوناگون عزت ملت ايران را لگد مال كنند.
آقاي احمدي نژاد تصريح كرد: آناني كه عزت خود را زير پا گذاشته اند اكنون مستكبران در منازلشان آمده اند و هيچ آبرو و حيثيتي براي آنان قائل نيستند.
وي با اشاره به روي كارآمدن رئيس جمهور جديد آمريكا گفت: براي ما تفاوتي ندارد كه چه كسي مي رود و يا مي آيد.
آقاي احمدي نژاد خاطر نشان كرد: تغيير ظاهري حكومتها براي ما تفاوتي ندارد بلكه رفتار آنهاست كه زير ذره بين ملت ايران و ملتهاي جهان است.
رئيس جمهور گفت: هر كس بخواهد با بي ادبي و غرور با ملت ايران صحبت كند پاسخ ملت ايران روشن است.
آقاي احمدي نژاد افزود: اگر روزي ملت ايران در مظلوميت و فشار قدرتها بود و هيچ بلندگويي فرياد آنان را منعكس نمي كرد امروز اگر قدرتي بخواهد كوچكترين جسارتي به ملت ايران كند، براي منكوب كردنشان، جوانان ساري كفايت مي كنند.
رئيس جمهور گفت: خداوند را سپاسگزارم كه ملت ايران را از عزيزترين و محبوبترين ملتها در جهان قرار داده است.
وي افزود: برخي مي پندارند كه عزت و محبوبيت ملت ايران به ملتهاي اسلامي منحصر است اما هر جا كه آزادگي و شرف وجود دارد ملت ايران در آنجا مي درخشد و دلهاي ملتها به سوي ملت ايران است.
آقاي احمدي نژاد گفت: مردم ساري و مازندران از پيشگامان عزت ملت ايرانند و تا زماني كه ملت ايران به صورت متحد در راه خدا و پيوسته با ولايت حركت كنند عزيز و سربلند هستند و هيچ قدرتي نمي تواند ذره اي از عزت و كرامت آنان كم كند.

ضرورت اصلاح نظام مالياتي كشور
رييس جمهور بر اصلاح نظام مالياتي كشور در چارچوب طرح تحول اقتصادي دولت تاكيد كرد و گفت:ماليات حق عمومي است كه دولت بايد با جمع آوري آن فاصله ها را كم، نيازها را تامين، امنيت عمومي را برپا و عمران و آباداني ايجاد كند و آموزش و بهداشت را توسعه دهد.
رييس جمهور با تاكيد بر لزوم جمع آوري عادلانه ماليات افزود: اكنون قانون و ساختار ماليات كشور مناسب نيست و درحالي كه قشرهاي ضعيف شامل كارگران، كارمندان و حقوق بگيران ساده ماليات خود را به طور منظم و روزآمد پرداخت مي كنند افرادي كه از اقتصاد ، بهره هاي سنگين مي برند و ثروت هاي بسيار انباشته مي كنند هنوز از دايره پرداخت ماليات واقعي به دور هستند.
آقاي احمدي نژاد اضافه كرد: اگر ماليات كشور به درستي جمع آوري شود بسياري از فاصله هاي طبقاتي، درآمدي و برخورداري از ميان خواهد رفت.
رييس جمهور گفت: سال گذشته با همه تلاشهاي دولت كه بخش مهمي از ماليات هاي مربوط به قشرهاي ثروتمند و برخي شركتهاي دولتي دريافت شد مجموع ماليات ها به بيست هزار ميليارد تومان نرسيد درحاليكه اگر فقط پنج درصد ماليات كلان را بگيريم به تنهايي بيش از سي هزار ميليارد تومان است.
آقاي احمدي نژاد با اشاره به خسارات ناشي از دريافت نشدن ماليات هاي واقعي افزود: از طرفي اين ماليات به جيب ملت نمي رود تا صرف آباداني بيشتر و حذف فاصله ها شود و از طرفي موجب فاصله طبقاتي و در جيب شماري خاص انباشته مي شود.
رييس جمهور گفت: براساس گزارش پرونده اي كه به من ارائه شد دو فعال اقتصادي با ميزان كار مشابه و درآمد مساوي در طول يكسال رقم هاي متفاوت سيصد ميليون توماني و دو ميليون توماني ماليات پرداختند.
آقاي احمدي نژاد افزود: اين درحالي است كه فردي كه فقط دو ميليون ماليات پرداخت كرده ، شاكي و طلبكارانه در پي آن است كه سال آينده همان دو ميليون تومان ماليات را نيز نپردازد.
رييس جمهور گفت: براساس طرح تحول اقتصادي و اصلاح نظام مالياتي كشور افرادي كه درآمدشان ناچيز و در حد حداقل زندگي جامعه است و نيز افرادي كه اشتغال و توليد واقعي ايجاد مي كنند و پايه هاي كشور را مي سازند بايد معاف شوند اما كساني كه با كمترين كار و بيشترين سود، بهره هاي كلان مي برند بايد ماليات پرداخت كنند.

هرفرد بايد به اندازه مشاركت خود ازمنابع بهره مند شود
رئيس جمهور گفت: طبق عقود اسلامي هر شخص بايد به اندازه پول ، كار و مشاركت خود از منابع بانكي بهره مند شود.
آقاي احمدي نژاد در ادامه با بيان اينكه اقتصاددانان كشور تلاش مي كنند با پاسخگويي به سؤالات ، به دولت در حل مشكلات كمك كنند گفت: زماني مسائل اقتصادي به طور ريشه اي حل مي شود كه عموم مردم به اقتصاد فكر كنند و اقتصاد خارج از پيچيدگي هاي كاذب به طور ساده در متن زندگي مردم جريان داشته باشد.
وي به يكي از سؤالات خود از اقتصاددانان اشاره كرد و گفت: اگر كسي از بانك تقاضاي 80 ميليارد تومان وام داشته باشد 10 ميليارد تومان نيز آورده وي باشد و 10 ميليارد تومان نيز كار و تلاش انجام شود در مجموع ارزش اين اقدام 100 ميليارد تومان خواهد بود.
احمدي نژاد افزود: اگر به محض بهره برداري از اين طرح ارزش آن 300 ميليارد تومان شود و فرد بخواهد وام خود را با 20 درصد سود به بانك پس بدهد به علاوه سود واقعي، اين فرد در مجموع بايد 20 ميليارد سود بدهد كه با محاسبه اصل ميزان پول در نهايت 180 ميليارد تومان باقي مي ماند.
رئيس جمهور گفت: ما اين سؤال را مطرح كرديم كه اين ارزش اضافي متعلق به كيست و بايد سهم كساني كه در بانك پول گذاشته اند نيز داده شود.
آقاي احمدي نژاد گفت: اين مسئله به اين معني است كه نظامات اقتصادي ما به طور صحيح كار نمي كند و اگر كسي بتواند 80 ميليارد تومان وام بگيرد فاصله خود را با آحاد جامعه بسيار زياد خواهد كرد.
وي با بيان اينكه بايد تلاش كنيم منابع،عادلانه توزيع و پايه هاي اقتصاد در كشور اصلاح شود گفت: دولت هر سال 60 تا 80 هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري مي كند و بانكها نيز سالانه 80 تا 90 هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري دارند اما حاصل آنها نزد عده اي خاص متمركز مي شود در حاليكه حاصل اين سرمايه گذاري ها بايد به طور عادلانه در كشور توزيع شود.
رئيس جمهور با بيان اينكه برخي از افراد از پرداخت ماليات واقعي فرار مي كنند گفت: ماليات بايد عادلانه ، شفاف ، با روال معين و متناسب با درآمدها و نيازها باشد و در آن سليقه شخصي اعمال نشود.
آقاي احمدي نژاد گفت: دولت در صدد است اين مسائل را سازماندهي كند.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن