تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805884449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

11 فيلم سينمايي، آخر هفته از تلويزيون پخش مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: 11 فيلم سينمايي، آخر هفته از تلويزيون پخش مي شود
فيلم‌هاي سينمايي "صخره سرخ"، "دنياي وارونه"، "تسخير شده"، "پرواز يك رويا"، "جزيره اسرارآميز"، "مهمانخانه‌اي در برف"، "دل و شنه"، "جري"، "كين"، "پيتربل" و "گشت مرزي" در روزهاي پاياني هفته پنجشنبه و جمعه 23 و 24 آبان ماه از شبكه‌هاي سيما روي آنتن مي‌رود.


شبكه يك سيما
------------------
به گزارش روابط عمومي سيما، فيلم سينمايي "صخره سرخ" ساخته "جان وو" پنجشنبه شب ساعت 22 از برنامه "سينما يك" پخش مي‌شود.
فيلم بر اساس رمان مشهور چيني "سه امپراطوري"، نوشته لونوگوان جونگ ساخته شده است. ماجراي فيلم در اواخر دوره سلسله هان چين در سال 208 روي مي‌دهد. نخست وزير تانو تانو از امپراطور شينن درخواست مي‌كند تا به او اجازه لشكركشي و حمله به فرماندهان ليو بي و سون چوان در چين جنوبي را بدهد. امپراطور در ابتدا مردد است، ولي تانو تانو با صحبت درباره فداكاري‌ها و وفاداري‌هايش به سلسله هان مانند نجات امپراطور در زماني كه در تبعيد بود و متحد كردن چين شمالي، او را قانع مي‌كند.
لئونگ چيو واي، تاكشي كانشير و جانگ فنگ يي به عنوان بازيگران اصلي در پرخرج‌ترين فيلم تاريخ سينماي آسيا، توليد سال 2008 كشور چين به ايفاي نقش پرداخته اند.
عصر جمعه ساعت 15 و 40 دقيقه فيلم سينمايي "دنياي وارونه" به كارگرداني شهريار بحراني و تهيه‌كنندگي سيداحمد ميرعلايي از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.
در اين فيلم با بازي محمد كاسبي، حسين ياري، مهتاب نصيرپور، محمود پاك‌نيت، فرج‌ا... سلحشور و ابراهيم آبادي، مي‌بينيم كه رييس يك موسسه توليد مواد دفع آفات نباتي از مهندس مسئول آزمايش مي‌خواهد كه مواد غير استاندارد را تاييد كند، اما مهندس قبول نمي‌كند و با همدستي مسئول فني هواپيماهاي سمپاشي به جاي مواد سمي، آب وارد مخزن هواپيما مي‌كنند، آنها بعد از مدتي متوجه مي‌شوند كه گاز مواد غيراستاندارد باعث شده كه آنها نتوانند دروغ بگوند و در برخورد با همه از جمله رييس، راستگو مي‌شوند و همين امر موجب اخراج هر دو از شركت مي‌شود.

شبكه دو سيما
-----------------
فيلم سينمايي "تسخير شده" به كارگرداني جان دي بونت، پنجشنبه شب ساعت 23 و30 دقيقه از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده: دكتر ديويد روانشناس و محقق معروفي است كه در زمينه ترس و عوامل موثر بر آن در انسان‌ها فعاليت‌هاي زيادي دارد. او در تازه ترين كار تحقيقاتي خود سه نفر از بيماران خاص خود را كه هر كدام از نوعي بيماري رنج مي‌برند، به بهانه‌هاي مختلفي دعوت مي‌كند تا به خانه‌اي به نام هيل هاوس بيايند و چند شب را در آن مكان دور هم باشند. دكتر قصد دارد با ترساندن اين سه نفر واكنش‌هاي آنها را ثبت و سپس در محل مورد تجزيه و تحليل قراردهد.
لي‌لي تيلور، ليام نيسون، كاترين زتاجونز و اون ويلسون در فيلم سينمايي "تسخير شده" به تهيه‌كنندگي سوزان آرنولر محصول سال 1999 آمريكا ايفاي نقش كرده اند.
فيلم سينمايي "پرواز يك رويا" به كارگرداني فرهاد عليزاده آهي و تهيه‌كنندگي محمدرضا تخت‌كشيان جمعه 24 آبان ماه ساعت 17 و 50 دقيقهذ از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
داستان درباره زن جواني به نام الهه ساداتي است كه صاحب يك پسر پنج ساله مي‌باشد و در خانه قديمي مادربزرگ مريض احوالش زندگي مي‌كند. اطرافيان، همسايه‌ها و زن‌هاي غريبه معتقدند الهه داراي انرژي و نيرويي است كه دعايش در حق ديگران مستجاب مي‌شود و از همين رو بسيار به او توجه مي‌كنند. اما با وجود اين مساله، رضا پسر كوچك الهه از بيماري قلبي رنج مي‌برد و توسط اكسيژن و ماسك در شرايط سخت زندگي مي‌كند. رضا تنها كسي است كه الهه نمي‌تواند در حق او دعدا كند يا چيزي از خداوند بخواهد. الهه در يك مطب سونوگرافي كار مي‌كند و زن‌هاي زيادي به خاطر نفس گرم و دعا و نيايش او به آنجا مراجعه مي‌كنند. در اين بين به وي خبر مي‌دهند كه براي رضا قلبي پيدا شده است.
ستاره اسكندري، بهرام ابراهيمي، فرشته سرابندي، دانيال نوروش، ساقي زينتي، منظر لشكري، پروانه احمدي، مينو شيخيان و علي بحرالعلومي فيلم سينمايي "پرواز يك رويا" محصول سال جاري گروه فيلم و سريال شبكه دو سيما ايفاي نقش كرده اند.

شبكه سه سيما
------------------
فيلم سينمايي "جزيره اسراسرآميز" ساخته راسل مولكاي پنجشنبه ساعت 20 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
فيلم بر اساس داستان جزيره اسراسرآميز اثر "ژول ورن" و برداشتي ديگر از اين داستان ساخته شده است.
در خلاصه داستان فيلم آمده: چند آمريكايي در بحبوحه جنگ داخلي آمريكا با يك بالن فرار مي‌كنند و بطور اتفاقي در جزيره‌اي مرموز فرود مي‌آيند كه داراي شرايط خطرناك با حيواناتي عجيب و غول پيكر است و فردي به نام كاپيتان نيمو كه يك مخترع است در آنجا زندگي مي‌كند و با كشيدن يك ديوار عظيم به دور خانه خود، خودش و خدمتكارش جوزف را در منطقه امني قرار داده است. كاپيتان نيمو از كاپيتان سايروس اسميت يكي از گمشدگان جزيره مي‌خواهد به او در تمام كردن طرح‌هاي علمي و ساخت يكي از سلاح‌هاي خطرناكش كمك كند، ولي اسميت نمي‌پذيرد و نيمو هم او و دو دوستش را در جزيره رها مي‌كند.
كيل مك لالن، دانيل انور و پاتريك استيوارت در فيلم سينمايي "جزيره اسرارآميز" به ايفاي نقش پرداخته اند.
فيلم سينمايي "مهمانخانه در برف" به كارگرداني سعيد سلطاني جمعه 24 آبان ساعت 10 صبح از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده: سامان و آهو زوجي جوان كه براي مراسم ازدواج خود عازم كشور تركيه هستند، در بين راه دچار تصادفي مي‌شوند كه مجبور به ترك خودرو خود مي‌شوند و به ناچار به يك مهمانخانه پناه مي‌برند كه در آن مكان زن مهمانخانه‌دار و مردي كه به نظر دستيار و كمك اوست به نظر آدم‌هاي عجيبي مي‌‌آيند. در آن مهمانخانه اتفاق‌هاي ترسناكي رخ مي‌دهد كه زوج جوان را تحت تاثير قرار مي‌دهد.
حسن ياري، يكتا ناصر، لاله اسكندري و هادي قميشي در فيلم سينمايي "مهمانخانه در برف" به تهيه‌كنندگي مجيد مولاني بازي كرده اند.
جمعه 24 آبان ماه ساعت 22 و 30 دقيقه فيلم سينمايي "دل و دشنه" ساخته مسعود جعفري جوزاني از برنامه "صد فيلم" شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
در اين فيلم با بازي شهرام زرگر، ساغر باصري، محمد متوسلاني و فردوس كاوياني مي‌بينيم: گروهي تبهكار به رهبري ريش قرمز، براي دست يافتن به اشياي باستاني راهي منطقه‌اي ايلاتي مي‌شوند. مراسمي در محل برپاست به نام "سپاه بردارون"، كه در آن مراسم قرار است دختري به‌نام سحر بانو پس از هفت سال سياه پوشيدن براي برادران مقتولش با خواستگاران خود كه فرد مورد علاقه او يعني "سياوش" نيز در ميان آنها است به رقابت مي‌پردازد.

شبكه چهار سيما
-------------------
فيلم سينمايي "جري" به كارگرداني گاس ون سنت پنجشنبه 23 آبان ماه ساعت 15 و 30 دقيقه از شبكه چهار سيما پخش مي شود.
در خلاصه داستان اين فيلم 103 دقيقه‌اي آمده: دو مرد كه هر دو يكديگر را جري صدا مي‌زنند، در اثر خراب شدن اتومبيلشان در بيابان، بي آب و غذا، ماشين را رها مي‌كنند و حال بايد با تلاش و كمك به يكديگر مسيري طولاني را در بيابان بپيمايند تا راهي براي نجات پيدا كنند. مت ديمون و كيسي افلك بازيگران اصلي اين فيلم هستند كه در سال 2002 توليد شده است. فيلم سينمايي "جري" محصول مشترك آمريكا و آرژانتين مي‌باشد.
فيلم سينمايي "كين" محصول سال 2004، جمعه 24 آبان ماه ساعت 20 و 30 دقيقه از برنامه "سينما 4" پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان اين فيلم سيناميي 90 دقيقه‌اي آمده: "كين" مردي جوان است كه به تنهايي در مسافرخانه زندگي مي‌كند و سرگردان و آشفته در شلوغي شهر به دنبال دختر گمشده‌اش مي‌گردد و بر سر عابران و ماشين‌ها فرياد مي‌كشد و سراغ دخترش را مي‌گيرد. براي او لباس و عروسك مي‌خرد. او دچار شوك‌هاي عصبي و رواني است تا اينكه يك روز متوجه مي‌شود در اتاق مجاوز مسافرخانه زني به نام "لن بديك" با دختر كوچكش سكوت دارند كه با مشكلات مالي بسياري روبرو هستند.
ديمين لوييس، ابيگيل برسلين و امي رايان در فيلم سينمانيي "كين" به كارگرداني و نويسندگي لوج مريگان به ايفاي نقش پرداختنه اند.

شبكه تهران سيما
---------------------
فيلم سينمايي "پيتر بل" ساخته ماريا پيترز، 40 دقيقه بامداد از شبكه تهران پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده: پيتربل پسر بچه‌اي بازيگوش است كه شيطنت‌هايش در محله و مدرسه باعث دردسرهاي كوچكي مي شود. اما پدر پيتر نسبت به رفتارهاي بازيگوشانه پيتر ديد مثبتي دارد و آن را برخاسته از روح پاك و بي‌آلايش كودكانه وي مي‌بيند، هرچند اين مخالف با نظر معلم مدرسه، ژوزف است كه مرد بداخلاق، خسيس و حسودي است كه به خواهر پيتر، مارتا علاقه‌‌مند است و قصد دارد با وي ازدواج كند. پيتر به خاطر شيطنت‌هايش مورد توجه خبرنگار روزنامه‌اي قرار مي‌گيرد و از اين به بعد عناوين صفحه اول اين روزنامه به شيطنت‌هاي بل اختصاص داده مي‌شود و باعث مي‌شود روزنامه از ورشكستگي درآمده و فروش خوبي داشته باشد. اما اين موفقيت طولي نمي‌كشد وقتي كه ژوزف شروع به خرابكاري‌هايي مثل واژگون كردن يك ترامواي شخصي مي‌كند.
كوئنتين شرام، فرنج دي گروت، اسجورد متز و جوردي مال در فيلم سينمايي "پيتر بل" محصول سال 2002 آلمان و هلند ايفاي نقش كرده اند.
عصر جمعه ساعت 13 و30 دقيقه فيلم سينمايي " گشت مرزي" از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود.
در اين فيلم با بازي ژان كلود ون دام، استفان لورد، ناتالي جي راب و گري‌مك دونالد مي‌بينيم: جك مامور پليسي است كه سال‌ها پيش حين عملياتي عليه يك باند مواد مخدر دختر خود را از دست داده و اكنون به گشت مرزي منتقل شده است، اما رفتار غيرمتعارف او مثل درگيري‌هاي فردي و نگهداري يك خرگوش موجب اعتراض رييسش مي‌شود. ماموريت عمده ديويد به همراه گروه پليس گشت مرزي تعقيب گروهي است كه به شكل گسترده‌اي اقدام به پخش مواد مخدر كرده‌اند و از جانب سناتورها و سياستمداران شاخص با پشتوانه‌هاي قوي حمايت مي‌شوند.
فيلم سينمايي "گشت مرزي" محصول سال 2007 مكزيك و آمريكا است.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن