تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816480355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پشت پرده توقیف دو هواپیمای ایرانی در ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: يك روزنامه تركيه روز سه شنبه نوشت: در پشت پرده ماجراي فرود دو فروند هواپيماي باربري ايراني عازم سوريه در خاك تركيه، آمريكا قرار دارد و كاخ سفيد به واسطه "ناتو" از آنكارا خواسته است محموله اين هواپيماها را مورد بازرسي قرار دهد.
به گزارش ايرنا، روزنامه "آكشام" با عنوان درشت "رمز محرمانه از آمريكا"، در صفحه نخست شماره روز سه شنبه خود نوشت: اسرار پشت پرده ماجراي فرود آورده شدن دو فروند هواپيماي باربري كه با استفاده از حريم هوايي تركيه از ايران عازم سوريه بود، دست آمريكا نهفته است.

اين روزنامه نوشت: آمريكا به واسطه ناتو به تركيه اطلاع داده است كه از محموله هواپيماي باربري ايراني كه عازم سوريه بوده، مشكوك مي باشد و گمان مي رود حاوي ملزومات و هسته اي باشد.

آكشام نوشت: دو هواپيماي باربري ايران در روزهاي 15 مارس و 20 مارس از ايران عازم سوريه بودند كه در فرودگاه دياربكر فرود آورده شده و مورد بازرسي قرار گرفتند.

اين روزنامه نوشت: به رغم توضيح آنكارا به واشنگتن مبني براينكه ايران در مورد مسير پرواز و محموله هواپيما پيشتر تركيه را مطلع ساخته است، آمريكا به خواسته خود اصرار ورزيد و مدعي شد، اطلاعاتي بدست آورده است كه اين هواپيماها حامل محموله مشكوك هسته اي هستند.

آكشام با تاكيد براينكه بازرسي هاي انجام شده از دو هواپيماي ايليوشين ايراني نشان داد اين هواپيماها حامل محموله هسته اي و يا هر محموله مشكوك ديگري نيستند، نوشت: بعد از تصميم 9 ژانويه 2010 شوراي امنيت سازمان ملل در خصوص تحريم ها عليه ايران، دهها فروند هواپيماي ايراني به تقاضاي آمريكا در خاك تركيه فرود آورده شده و مورد بازرسي قرار گرفته كه فقط دو مورد اخير به رسانه ها منتقل شده است.

چگونگي انتقال اخبار اين دو فروند هواپيما به برخي رسانه ها نيز بسيار مشكوك بوده است.

اين روزنامه با ادعاي اينكه ايران از بازرسي ها به ستوه آمده و چندين پرواز خود را نيز لغو كرده است، نوشت: با اينكه موضوع بازرسي از هواپيماهاي ايراني در تركيه به دفعات انجام شده و فقط دو مورد اخير به رسانه ها منتقل شده، اين نكته كه اطلاعات غلط از سوي آمريكا و همپيمانان آن در اختيار تركيه قرار داده مي شود قابل توجه است.

آكشام نوشت: درز اين موضوع به رسانه ها و توضيح وزارت خارجه تركيه در خصوص فرود آورده شدن هواپيماهاي ايراني در فرودگاه دياربكر با استناد به مصوبات شوراي امنيت سازمان ملل، به نوعي اقدامي از سوي آنكارا براي نشان دادن ناراحتي تركيه از موضع آمريكا در اين مساله ارزيابي مي شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن