تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817018888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
توزيع 1000 تن خوراك دام در ابركوه‌

ابركوه - خبرنگار اطلاعات: مسئول امور دام جهاد كشاورزي ابركوه از توزيع يكهزار تن خوراك دام يارانه‌اي بين دامداران ابركوه خبر داد.‌

احمد حسيني بحران خشكسالي و جبران بخشي از كمبود و گراني علوفه و نهاده‌هاي دامي را علت اصلي اين توزيع دانست.

وي افزود: در اين شهرستان روزانه 45 تن شير توليد مي‌شود كه اين رقم نسبت سال قبل 25 درصد كاهش دارد.

او علت اين كاهش توليد را گراني علوفه و نهادهاي دامي و كمبود تسهيلات دانست.

معرفي بخشدار جديد چوار ايلام ‌

ايلام - خبرنگار اطلاعات: بخشدار جديد چوار در مراسمي با حضور فرماندار ايلام معرفي شد.‌

فرماندار ايلام در اين مراسم گفت: آغاز ساخت و بهره‌برداري از دهها طرح عمراني، خدماتي و... در چند سال اخير گواه بر انجام اقدامهاي مهم عمراني در استان ايلام و ديگر مناطق محروم و در حال توسعه است.

ارجمندي افزود: در چند ماه گذشته حدود 42 طرح عمراني در مناطق مختلف ايلام به بهره‌برداري رسيد كه با اجراي اين طرحها، زمينه اشتغال 278 نفر در شهرستان ايلام فراهم شد.

در اين مراسم سعيد شهبازي به عنوان بخشدار جديد چوار معرفي شد و از خدمات بخشدار سابق قدرداني به عمل آمد.

كاهش جرايم در استان ايلام‌

* فرمانده نيروي انتظامي استان ايلام با ارائه گزارشي درباره ميزان كشفيات اين نيرو در 6 ماه گذشته گفت: در اين مدت كشفيات مواد مخدر، ماهواره و سلاح و مهمات به ترتيب 94، 160، 4 و 19 درصد افزايش داشته و ميزان جرايم نيز نسبت به مدت مشابه سال پيش كاهش يافته است.‌

سرهنگ ميري اين موفقيت را حاصل تعامل، مشاركت و همكاري بين مردم استان ايلام و نيروي پليس دانست و تصريح كرد: وجود اين مهم در استان ايلام سبب شده كه اكنون اين استان در رديف استان‌هاي امن كشور قرار داشته باشد.‌

رئيس پليس استان ايلام افزود: استمرار اين تعامل منجر به افزايش احساس امنيت در بين مردم استان شده است، وي از مردم استان ايلام خواست همچنان نيروي انتظامي را در اجراي طرح‌هاي مختلف انتظامي در راستاي برقراري و استمرار امنيت مطلوب ياري كنند.‌

اين مسئول در ادامه از تلاش خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي در همكاري با نيروي انتظامي و برقراري امنيت تقدير كرد.

صدور 123 ميليون دلار كالا از مرز مهران به عراق‌

* 123 ميليون دلار كالا از طريق مرز مهران به عراق صادر شد.

سرپرست فرمانداري مهران گفت: اين ميزان كالاي صادر شده از طريق مرز بين‌المللي مهران شامل انواع مصالح ساختماني، لوازم خودرو، مواد غذايي و محصولات كشاورزي و تره‌بار است.

ملكي افزود: وزن اين ميزان كالاي صادر شده از طريق خروجي بين‌المللي مهران 340 هزار و 480 تن است.

وي گفت: علت افزايش صادرات محصولات كشورمان از طريق مرز بين‌المللي مهران به واسطه استقبال كشور عراق از محصولات ايراني و امنيت خروجي اين مرز بين‌المللي است.

سرپرست فرمانداري مهران گفت: خروجي بين‌المللي مهران يكي از مهمترين كانون‌هاي رفت و آمد زوار وصدور كالاي ايراني به كشور عراق است.

آسفالت و لكه گيري خيابان‌ها و كوچه‌هاي كاشان‌

كاشان - خبرنگار اطلاعات: بيش از 200 هزار مترمربع از كوچه‌ها و خيابان‌هاي شهر كاشان آسفالت و لكه‌گيري شد.

مدرس‌زاده، معاون خدمات شهري شهرداري كاشان، با بيان اين مطلب گفت:‌اين اقدام با هدف پاسخگويي به درخواست‌هاي مكرر شهروندان براي رفع مشكلات تردد در كوچه‌ها و خيابانها انجام شد.

پروژه سيستم نقل و انتقال املاك مكانيزه مي‌شود ‌

سرويس شهرستانها: معاون پشتيباني اداره كل امور مالياتي سيستان و بلوچستان گفت: تا پايان آبان ماه جاري، پروژه سيستم نقل و انتقال املاك در سطح اين استان مكانيزه مي‌شود.

محمدمهدي مقامي در گفتگو با خبرگزاري فارس در زاهدان با بيان اين كه اين پروژه تاكنون 70درصد پيشرفت فيزيكي داشته است، اظهارداشت: در اين طرح مراجعان مي‌توانند پاسخ لازم را در صورت داشتن مدارك مورد درخواست واحد خود، در مدت كمتر از يك ساعت دريافت كنند. ‌مقامي ادامه داد: از مهر ماه امسال همزمان با ساير استان‌هاي كشور، طرح ماليات برارزش افزوده در اين استان اجرايي شده است از واردكنندگان كالا و توليدكنندگان برابر قانون، ماليات مذكور اخذ مي‌شود. ‌

وي تصريح كرد: در پايان تير ماه امسال 95درصد اشخاص حقوقي و حقيقي نسبت به تسليم اظهارنامه و ترازنامه عملكرد سال گذشته اقدام كرده‌اند.

برداشت نباتات علوفه‌اي حجيم از مزارع خراسان جنوبي

بيرجند - خبرنگار اطلاعات: پيش‌بيني مي‌شود امسال 150هزار تن نباتات علوفه‌اي حجيم از مزارع خراسان جنوبي برداشت شود.

معاون بهبود توليدات گياهي سازمان جهادكشاورزي خراسان جنوبي با اعلام اين مطلب گفت: توسعه كشت نباتات علوفه‌اي با توجه به نياز كم به آب، كوتاه بودن طول دوره رشد و كاشت مكانيزه اينگونه محصولات، از اولويت‌هاي كاري اين سازمان است. ‌

مهندس محمدزاري با بيان اينكه امسال دو هزار و 400هكتار از اراضي استان به كشت محصولات علوفه‌اي حجيم اختصاص يافته است، متوسط عملكرد ذرت علوفه‌اي و سورگوم را 62 تن در هكتار عنوان كرد.

وي افزود: در راستاي توسعه نباتات علوفه‌اي حجيم، در سال زراعي جاري 35تن بذر يارانه‌دار بين كشاورزان توزيع شد.

وي گفت: به منظور ارتقاي دانش كشاورزان بيش از 30كارگاه آموزشي در سطح استان خراسان‌جنوبي برگزار شد.‌

نشست تخصصي بسيج و رسانه در تبريز

تبريز - خبرنگار اطلاعات: نشست تخصصي بسيج و رسانه با همكاري نمايندگان رسانه‌هاي گروهي در سپاه عاشورا برگزار مي‌شود.‌

سرهنگ رضا رضواني، مسئول تبليغات و روابط عمومي سپاه عاشورا گفت: نخستين نشست تخصصي اطلاع‌رساني بسيج و رسانه در سپاه عاشورا، اوايل هفته آينده در تبريز برگزار خواهد شد.‌

وي گفت: بسيج و رسانه دو بال توانمند‌سازي و نماد اقتدار و پايداري نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در برابر استكبار رسانه‌اي هستند.

تشكيل ستاد هفته كتاب در بناب‌

* ستاد هفته كتاب در بناب تشكيل شد.‌

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بناب در جلسه ستاد تشكيل هفته كتاب توجه به موضوع كتاب و تقويت كتابخواني را بيمه فرهنگي جامعه برشمرد.

حبيب صدقي با اشاره به آمارهاي مايوس‌كننده ميزان مطالعه در كشور، لزوم توجه بيشتر به اين بخش فرهنگي را يادآور شد و افزود: بايد دستگاه‌هاي فرهنگي كشور مسئول ايجاد بسيج كتابخواني باشند.

در اين جلسه برنامه‌هاي مختلفي براي هفته كتاب كه از 21 لغايت 28 آبان ماه برگزار مي‌شود، به تصويب رسيد كه مهم‌ترين آن‌ها برگزاري 55 نمايشگاه كتاب در مدارس، نمايشگاه كتاب در دانشگاه پيام نور، نمايشگاه كتاب در كتابخانه عمومي و افتتاح كتابخانه ديجيتالي در دانشگاه آزاد اسلامي و تقدير از استادان مولف كتاب در دانشگاه‌ها است.

معرفي برترين‌هاي جشنواره در اراك‌

اراك - خبرنگار اطلاعات: جشنواره با معرفي مقالات برتر در اراك پايان يافت.

106 مقاله از 22 استان كشور به دبيرخانه اين جشنوارهاراسال شد كه 90 مقاله به مرحله داوري راه يافت. از ميان اين تعداد مقاله ارائه شده، مهرنوش غلامي از استان گلستان، رضا وطن‌دوست از استان خراسان رضوي و شرف‌شاهي، از تهران به عنوان نگارندگان مقالات برتر معرفي شدند.

همچنين هيات داوران، مهسا فاضلي از استان مركزي را براي مقاله اصول و آداب مواجهي امام رضا(ع) با جريانات فكري زمان خود شايسته تقدير دانست.

ضرورت همكاري نهادهاي آموزشي با نيروي انتظامي براي سالم‌سازي جامعه‌

رشتخوار -‌ خبرنگار اطلاعات: فرمانده نيروي انتظامي رشتخوار همكاري نهادهاي آموزشي با نيروي انتظامي را براي سالم‌سازي جامعه ضروري دانست.

سرهنگ علي حيراني در جمع فرهنگيان و دانش‌آموزان دبيرستان فني دكتر توسلي گفت: پليس به دنبال اتخاذ رويكردي جديد براي مقابله با انحرافات و آسيبهاي اجتماعي است.

وي با اشاره به اين مطلب كه آموزش و پرورش و فرهنگيان نقش بسزايي در تحكيم شخصيت جوانان دارند، خواستار توجه بيشتر مسئولين اين نهاد و ديگر مراكز آموزشي در تقويت مباني اخلاقي و اعتقادي جوانان شد.

او مولفه اصلي پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي را آگاه‌سازي جوانان اعلام كرد و گفت: با تبديل تهديدها به فرصتها، بايد از توانايي‌هاي جوانان براي پيشرفت و توسعه كشور استفاده كرد.




 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن