تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821296086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به سينمايي‌هاي پايان هفته‌ي سيما پرهزينه‌ترين فيلم آسيايي در كنار فيلم‌هاي ترسناك و روانشناختي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نگاهي به سينمايي‌هاي پايان هفته‌ي سيما پرهزينه‌ترين فيلم آسيايي در كنار فيلم‌هاي ترسناك و روانشناختي


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

شبكه‌هاي تلويزيوني در آخرين روزهاي اين هفته 9 فيلم سينمايي و تلويزيوني را به روي آنتن مي‌برند كه از اين تعداد نزديك به نيمي از فيلم‌ها ايراني هستند؛ توجه به پخش آثار داخلي كه در ماه‌هاي اخير افزايش يافته، باعث شده است كه شبكه‌هاي اول، دو و سه سيما هركدام يك فيلم ايراني را در كنار يك فيلم خارجي پخش كنند.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در ميان فيلم‌هاي سينمايي كه پنج‌شنبه و جمعه به روي آنتن مي‌روند اثري كه در جشنواره‌هاي مطرح جهان عناوين ويژه‌اي را به خود اختصاص داده باشد به چشم نمي‌خورد. هرچند پخش فيلم «صخره سرخ» به‌عنوان پرهزينه‌ترين فيلم آسيايي براي علاقه‌مندان سينما مي‌تواند جذاب باشد.

«صخره سرخ» به كارگرداني جان وو را سينمايك پنج‌شنبه ساعت 22 پخش مي‌كند. اين فيلم كه در ژانر اكشن و حادثه‌اي قرار مي‌گيرد، محصول سال 2008 چين است.

تماشاي فيلم «كين» كه از برنامه سينما‌چهار پخش مي‌شود نيز براي علاقه‌مندان جذاب خواهد بود؛ اين اثر كه در جشنواره‌هاي متعددي چون تورنتو، نيويورك، كن، لندن، تسالونيكي و گوتنبرگ به نمايش در آمده است، در ژانر دلهره‌آور قرار مي‌گيرد. «كين» را لاج كريگان ساخته است و داستان آن درباره‌ي مردي است كه مبتلا به بيماري اسكيز و فرني است. او سعي مي‌كند با مساله دزديده شدن دخترش كنار بيايد.لاج كريگان، كه تا به‌حال سه‌فيلم را ساخته، براي ساخت «كين» عنوان چندان قابل توجهي را از جشنواره‌هاي معتبر دريافت نكرد. با اين حال او براي ساخت نخستين فيلمش بانام «تميز» اصلاح شده جايزه‌ي هيات داوران جشنواره ساندنس را دريافت كرد.

تكرار فيلم «جري»، گاس ون سنت از برنامه سينما چهار كه پنج‌شنبه ساعت 15‌و30 دقيقه اتفاق مي‌افتد، براي علاقه‌مندان سينماي هنري جهان جذاب خواهد بود. اين فيلم كه نخستين سه‌گانه اين كارگردان درباره‌ي مرگ است با فيلم‌هاي فيل و اخرين روزها ادامه پيداكرد.

شبكه دوسيما اين هفته يك فيلم ترسناك با نام «تسخير‌شده» را پخش مي‌كند. اين فيلم كه پنج‌شنبه ساعت 23‌و45 دقيقه به روي آنتن مي‌رود، توسط جان دي بونت كارگرداني شده است، دي بونت كه بيش از آنكه كارگردان باشد، فيلمبردار است، «تسخير‌شده» را براساس يك رمان ساخته و لي‌لي تيلور، ليام نيلسون و كاترين زنابونز درآن بازي كرده‌اند. دراين فيلم دكتري روانشناس كه در زمينه‌ ترس در انسان‌ها فعاليت‌هاي زيادي دارد، براي تحقيق خود از سه‌تن از بيمارانش مي‌خواهد كه به خانه‌اي به‌نام «هيل هاوس» بيايند و چند شب دور هم باشند.

«گشت مرزي» نام فيلم شبكه تهران است كه جمعه ساعت 13‌و30 دقيقه پخش مي‌شود. اين فيلم كه محصول سال 2008 مكزيك و آمريكا است توسط آيزاك فلورنتين كارگرداني شده است. دراين فيلم ژان كلود‌ون دام و استفان لورد بازي كرده‌اند و داستان آن درباره‌ي مامور پليسي است كه درحين عمليات عليه يك باند موادمخدر، دختر خود را از دست داده است. او براي ادامه كار به منطقه‌اي ديگر رفته اما رفتار غيرمتعارفش موجب اعتراض رييس پليس مي‌شود. «گشت مرزي» كه با هزينه 12 ميليون دلار ساخته شده جايزه‌اي را از جشنواره‌هاي جهاني كسب نكرده است. كارگردان اين فيلم از دهه 80 فيلمسازي را آغاز كرده و تا به حال 22 فيلم ساخته است؛ او قصد دارد در سال 2009 فيلم «نينجا» را كارگرداني كند.

«جزيره‌ي اسرا‌رآميز» كه فيلمي تلويزيوني است پنج‌شنبه ساعت 20‌و15 دقيقه از شبكه سه پخش مي‌شود. اين فيلم كه براساس رمان ژول‌ورن ساخته شده، در آكادمي فيلم‌هاي علمي – تخيلي آمريكا نامزد دريافت جايزه بهترين كارگرداني بوده است. كارگردان اين فيلم راسل مولكاي است و فيلم چند آمريكايي را نشان مي‌دهد كه در بحبوحه جنگ داخلي آمريكا، با بالن فرار مي‌كنند و به يك جزيره فرود مي‌آيند.

دنياي وارونه كه عصر جمعه از شبكه‌ي اول پخش مي‌شود، محصول سال 1376 است. اين فيلم توسط شهريار بحراني كارگرداني شده و حسين ياري، محمد كاسبي، مهتاب نصير‌پور، محمود پاك نيت و فرج‌الله سلحشور در آن بازي كرده‌اند.

«دنياي وارونه» تنها توانسته است در دوره دوم جشن خانه سينما جايزه‌ي بهترين عنوان‌بندي رادريافت كند.

تله فيلم «پرواز يك رويا»، جمعه ساعت 17‌و30 دقيقه از شبكه‌ي دوپخش مي‌شود. اين فيلم را فرهاد عليزاده آهي كارگرداني كرده است و ستاره اسكندري، بهرام ابراهيمي و فرشته ابراهيمي در آن بازي كرده‌اند. داستان فيلم درباره‌ الهه ساداتي، زن جواني است كه با پسر خود درمنزل مادرش زندگي مي‌كند. او داراي انرژي و نيروي اثربخش دعا درباره ديگران است و حال آنكه پسر خودش رضا بيماري قلبي دارد.

«دل ودشنه» فيلم شبكه سه سيما است كه جمعه ساعت 22‌و30 دقيقه در قالب برنامه صد‌فيلم پخش مي‌شود. اين فيلم به كارگرداني مسعود جعفري جوزاني درباره‌ي يك دكتر ايلاتي است كه تصميم گرفته به‌خاطر شهادت برادرانش در جنگ تحميلي، هفت‌سال سياهپوست باشد.

فيلم «مهمانخانه در برف» به كارگرداني سعيد سلطاني جمعه 24 آبان ساعت 10 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: سامان و آهو زوجي جوان كه براي مراسم ازدواج خود عازم كشور تركيه هستند در بين راه دچار تصادفي مي‌شوند كه مجبور به ترك خودرو خود مي‌شوند و ناچارا به يك مهمانخانه پناه مي‌برند كه در آن مكان زن مهمانخانه‌دار و مردي كه به نظر دستيار و كمك اوست به نظر آدم‌هاي عجيبي مي‌آيند. در آن مهمانخانه‌ اتفاق‌هاي ترسناكي رخ مي‌دهد كه زوج جوان را تحت‌تأثير قرار مي‌دهد.حسين ياري، يكتا ناصر، لاله اسكندري و هادي قميشي در فيلم‌ سينمايي «مهمانخانه در برف» به تهيه‌كنندگي مجيد مولائي بازي دارند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن