تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821229642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد نصرالله از تحريف سخنان آيت الله خامنه اي


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: انتقاد نصرالله از تحريف سخنان آيت الله خامنه اي
دبيركل حزب الله خاطرنشان كرد تجربيات مقاومت در لبنان و همچنين سرنوشت عراق و افغانستان و فلسطين و مسئله ايران نشان داد كه هيچ قطعنامه بين المللي نمي تواند از هيچ كشوري به طور كامل دفاع و ان را از تجاوز در امان نگه دارد بنابراين لبنان براي دفاع از خود نياز به مردان مبارز و قدرتمند و شجاع دارد.
سيد حسن نصرالله دبيركل جنبش حزب الله لبنان در سخنراني خود به مناسبت روز شهيد كه به طور زنده از شبكه تلويزيوني الجزيره پخش شد، از ادامه تلاش ها براي آشتي ملي در لبنان حمايت كرد.

به گزارش واحد مركزي خبر ، دبيركل حزب الله تاكيد كرد: حفظ آرامش لبنان در آستانه انتخابات در اين كشور به نفع همه است.

وي گفت : به نفع همه است كه به ويژه پس از انتخاب رئيس جمهور و تشكيل دولت وحدت ملي، آرامش در لبنان حفظ شود.

سيد حسن نصرالله يكي از مهمترين شروط حفظ ارامش را خودداري از متشنج كردن اوضاع و تحريك افراد عليه يكديگر و انجام دادن فعاليت سياسي بدون صدمه زدن به ديگران و متشنج كردن اوضاع دانست و بر لزوم پايبندي به اصول اخلاقي و سياسي در نقد ديگران تاكيد كرد.

دبيركل حزب الله لبنان از برخورد برخي احزاب و رسانه هاي لبناني با طرح راهبرد دفاعي كه ميشل عون به سفارش ميشل سليمان رئيس جمهور لبنان تهيه كرده بود انتقاد كرد.

سيد حسن نصرالله گفت ما هم در خصوص اين راهبرد كه هنوز در نشست احزاب لبناني مطرح نشده است ملاحظاتي داريم ولي ان را در جلسات گفتگو مطرح خواهيم كرد.

دبيركل حزب الله از اين كه برخي رسانه ها اين طرح را به تمسخر گرفته اند انتقاد كرد.

به گفته سيد حسن نصرالله، در اين راهبرد بر لزوم تقويت ارتش لبنان و تجهيز ان به سلاحهاي جديد از جمله در بخش دفاع هوايي تاكيد شده است.

وي تاكيد كرد: ارتشي كه نيروي هوايي و زرهي نداشته باشد در واقع نيروي امنيتي است كه لباس ارتش را پوشيده است.

دبيركل حزب الله خاطرنشان كرد تجربيات مقاومت در لبنان و همچنين سرنوشت عراق و افغانستان و فلسطين و مسئله ايران نشان داد كه هيچ قطعنامه بين المللي نمي تواند از هيچ كشوري به طور كامل دفاع و ان را از تجاوز در امان نگه دارد بنابراين لبنان براي دفاع از خود نياز به مردان مبارز و قدرتمند و شجاع دارد.

دبيركل حزب الله لبنان از هماهنگي امنيتي بين لبنان و سوريه به گونه اي كه تامين كننده منافع و امنيت هر دو كشور باشد حمايت كرد.

دبيركل حزب الله همچنين از تجاوزات اخير نظاميان رژيم صهيونيستي به لبنان انتقاد كرد و مانورهاي ارتش اسرائيل براي ايجاد هماهنگي بين نيروهاي مختلف خود را تلاشي براي جلوگيري از تكرار شكستي دانست كه در جنگ ژوئيه 2006 متحمل شد.

دبيركل حزب الله تاكيد كرد: اسرائيل به فعاليتهاي جاسوسي در خاك و اسمان لبنان مشغول است و كشف اخير شبكه جاسوسي اين رژيم در لبنان موفقيت بزرگي براي ارتش لبنان محسوب مي شود.

وي هدف اسرائيل از فعاليت هاي جاسوسي را ترور رهبران مقاومت و همچنين ايجاد چند دستگي بين گروهها و احزاب لبناني از طريق اجراي ترورها دانست.

دبيركل حزب الله لبنان همچنين اسرائيل را به اجراي جنگ رواني عليه لبنان و جنبشهاي مقاومت متهم كرد و گفت برخي شبكه هاي اينترنتي و تلويزيوني عربي به اسرائيليها در اين جنگ كمك مي كنند.

وي افزود: اين كار از طريق وارد كردن اتهامات ساختگي براي مخدوش كردن وجهه مقاومت صورت مي گيرد.

دبيركل حزب الله لبنان تاكيد كرد: نيروهاي مقاومت لبنان از زمان پايان جنگ ژوئيه 2006 بيكار ننشسته اند و شبانه روز به تقويت خود مشغولند.

سيد حسن نصرالله تاكيد كرد: مقاومت لبنان در حال انجام دادن وظايف خود با جديت است.

وي گفت : مقاومت لبنان اكنون كه در پايان سال 2008 است قدرتمندتر از هر زماني و اماده تر از هر زماني در گذشته است و اگر اسرائيل به خود جرأت حمله به لبنان را بدهد دست اسرائيل را قطع خواهيم كرد.

سيد حسن نصرالله خاطرنشان كرد: تلاش مقاومت براي اماده نگاه داشتن و تقويت خود هيچگاه متوقف نشده است.

وي تاكيد كرد: ما از دشمن غافل نمانده ايم بلكه خود را براي مقابله با آن آماده مي كنيم.

دبيركل جنبش حزب الله لبنان تاكيد كرد مقاومت لبنان هراسي از جنگ رواني دشمن ندارد.

سيد حسن نصرالله تاكيد كرد: جنگ رواني دشمن به هيچ وجه نمي تواند مقاومت را بترساند يا مجبور به عقب نشيني كند. وي تاكيد كرد اسرائيل در جنگ ژوئيه 2006 بيش از كل جنگهايي كه با كشورهاي عربي داشت حملات هوايي انجام داد ولي نتوانست مقاومت را مجبور به عقب نشيني كن

دبيركل حزب الله لبنان بر شكست خوردن سياستهاي امريكا در منطقه از جمله در عراق و افغانستان تاكيد كرد.

به گزارش شبكه تلويزيوني المنار،سيد حسن نصرالله افزود: علت اين شكست امريكا ناتواني اين كشور يا كمبود تسليحات يا كمبود حاميان در منطقه نيست بلكه شكست امريكا ناشي از مقاومت ملت هاي منطقه است كه در برابر طرح هاي امريكا ايستادند.

دبيركل حزب الله با اشاره به تحريف اظهارات ايت الله خامنه اي در رسانه هاي لبنان گفت اين رسانه ها به نقل از ايت الله خامنه اي اعلام كردند كه "ما ،يعني ايرانيها، امريكا را در لبنان شكست خواهيم داد" در حالي كه ايشان گفته بود "طرح امريكا در لبنان شكست خواهد خورد".

وي تاكيد كرد ايران،‌ از لبنان براي به شكست كشاندن طرح امريكا در منطقه استفاده نكرده است.

دبيركل حزب الله درباره پيروزي باراك اوباما در انتخابات امريكا گفت، من نمي خواهم پيش داوري كنم ولي سياست در امريكا ارتباطي با رنگ پوست ندارد.

وي تاكيد كرد، منطقي نيست كه در برابر استكبار و حكومت ظالم دست روي دست گذاشت و به مرحمت او اميد بست ، نبايد منتظر تغيير ديگران نشست.

ملت زنده بايد هرچه در جهان بگذرد وحدت خود را حفظ و قدرت نظامي و سياسي و اقتصادي خود را تقويت كند. ملت زنده بايد قوي باشد تا جهان به ان احترام بگذارد.

دبيركل حزب الله به ملتهاي منطقه توصيه كرد كه به تغيير در امريكا دل خوش نكنند.

دبيركل حزب الله لبنان بر شكست خوردن سياستهاي امريكا در منطقه از جمله در عراق و افغانستان تاكيد كرد.

سيد حسن نصرالله افزود: علت اين شكست امريكا ناتواني اين كشور يا كمبود تسليحات يا كمبود حاميان در منطقه نيست بلكه شكست امريكا ناشي از مقاومت ملت هاي منطقه است كه در برابر طرح هاي امريكا ايستادند.

دبيركل حزب الله با اشاره به تحريف اظهارات آيت الله خامنه اي در رسانه هاي لبنان گفت: اين رسانه ها به نقل از آيت الله خامنه اي اعلام كردند كه : ما ،يعني ايرانيها، امريكا را در لبنان شكست خواهيم داد" در حالي كه ايشان گفته بود "طرح امريكا در لبنان شكست خواهد خورد".

وي تاكيد كرد : ايران،‌ از لبنان براي به شكست كشاندن طرح امريكا در منطقه استفاده نكرده است.

دبيركل حزب الله درباره پيروزي باراك اوباما در انتخابات امريكا گفت، من نمي خواهم پيش داوري كنم ولي سياست در امريكا ارتباطي با رنگ پوست ندارد.

وي تاكيد كرد: منطقي نيست كه در برابر استكبار و حكومت ظالم دست روي دست گذاشت و به مرحمت او اميد بست ، نبايد منتظر تغيير ديگران نشست.

ملت زنده بايد هرچه در جهان بگذرد وحدت خود را حفظ و قدرت نظامي و سياسي و اقتصادي خود را تقويت كند. ملت زنده بايد قوي باشد تا جهان به ان احترام بگذارد.

دبيركل حزب الله به ملتهاي منطقه توصيه كرد كه به تغيير در امريكا دل خوش نكنند.

دبيركل حزب الله لبنان از كشورهاي عربي و اسلامي خواست از شركت كردن اسرائيل در كنفرانس گفتگوي اديان جلوگيري كنند.

سيد حسن نصرالله تاكيد كرد: ما با گفتگوي اديان هيچ مشكلي نداريم ، در جهان يهوديان و علماي دين يهودي زيادي وجود دارند كه ارتباطي با صهيونيسم و اسرائيل ندارند و ما حاضريم با انها وارد گفتگوي اديان شويم.

سيد حسن نصرالله افزود: گفتگو با اسرائيليهايي كه دستشان به خون فلسطيني ها الوده است و خانه هاي فلسطيني ها را در قدس و كرانه غرب تخريب مي كنند اهانت به مسلمانان است.

دبيركل حزب الله تاكيد كرد جنگ رواني دشمن به هيچ وجه نمي تواند مقاومت را بترساند يا مجبور به عقب نشيني كند. وي تاكيد كرد اسرائيل در جنگ ژوئيه 2006 بيش از كل جنگهايي كه با كشورهاي عربي داشت حملات هوايي انجام داد ولي نتوانست مقاومت را مجبور به عقب نشيني كند.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن