تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821238781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شكایت۳۰ زن از سایه شیطان


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: یك ماه قبل در خانه تنها بودم كه پسر جوانی زنگ زد. وقتی در را باز كردم او كه خود را محسن و از دوستان شوهرم معرفی كرد مدعی شد از همسرم چك دارد.
با این حال در جریان حرف ها وقتی مطمئن شد تنها هستم از من خواست برگه ای بیاورم تا شماره تلفنش را بنویسد.
وقتی به خانه رفتم ناگهان پسر قوی هیكل به طرفم حمله ور شد و طلاهایم را سرقت كرد. حال آن كه به خاطر وحشت از متهم سكته كرده و راهی بیمارستان شدم.»
ایران: همزمان با چاپ خبر دستگیری و عكس شكارچی زنان در روزنامه ایران ۱۵ زن دیگر نیز با شناسایی مرد شیطان صفت، جزئیات تازه ای از تبهكاری های او را فاش كردند.
پسر شرور، سرقت های سریالی اش را از دو سال قبل در ورامین آغاز كرد. او در نخستین سرقت سراغ زن بارداری رفت و با تهدید كارد ۲۰ هزار تومان سرقت كرد.
زن جوان كه در پی حمله پسر شیطان صفت جنینش بشدت آسیب دیده بود به بازپرس «كوهپایه» از شعبه دوم دادسرای ورامین گفت: «من و همسرم در یك ساختمان نیمه كاره زندگی می كنیم. روز حادثه پسر جوان به بهانه آوردن مصالح وارد ساختمان شد اما با تهدید ، پولم را سرقت كرد و گریخت».
پس از این شكایت تیمی از مأموران، تحقیق برای دستگیری پسر شرور را آغاز كردند اما هیچ ردی از او به دست نیامد. این در حالی بود كه چند زن دیگر نیز با مراجعه به پلیس از این تبهكار شكایت كردند.
بدین ترتیب مأموران با كمك شاكی ها به چهره نگاری از پسر شیطان صفت پرداخته و مشخصات او برای شناسایی در اختیار گشتی های پلیس قرار گرفت. اظهارات شاهدان نیز حاكی از آن بود پسر شرور كه با یك دستگاه پیكان و یا موتوسیكلت قرمز تردد می كرد به محض مقاومت طعمه هایش، آنها را بشدت مجروح می كرد.
سرانجام یكی از قربانیان با ارائه شماره پلاك خودروی پیكانی، كلید دستگیری پسر شیطان صفت را به پلیس داد. كارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی نیز با ردیابی های ویژه، سعید ۲۵ ساله – را در مخفیگاهش به دام انداختند.«سعید» پس از انتقال به اداره آگاهی منكر هرگونه جرمی شد اما پس از روبه رو شدن با چند تن از شاكی ها چاره ای جز اعتراف ندید.
در ادامه نیز ۱۵ زن با مراجعه به اداره آگاهی و دادسرای ورامین، «سعید» را شناسایی كردند.
با توجه به احتمال افزایش شكایت ها، بازپرس پرونده درخواست كرد عكس بدون پوشش متهم در روزنامه ایران چاپ شود.
همزمان با چاپ چهره متهم و خبر دستگیری اش، ۱۵ زن دیگر با مراجعه به پلیس علیه «سعید» شكایت كردند.
یكی از شاكی ها كه زن ۶۵ ساله ای است به قاضی «كوهپایه» گفت: «۱۳ فروردین سال گذشته پسر جوانی در خانه آمد و یك لیوان آب خواست، وقتی به آشپزخانه رفتم تا برایش آب بیاورم ناگهان او را در تعقیبم دیدم.
همان موقع می خواستم سروصدا كنم كه پسر ناشناس با كارد تهدیدم كرد. او هنگام سرقت گردنبندم مرا به زمین كوبید كه كمرم بشدت آسیب دید. تاكنون هم هفت میلیون تومان هزینه درمان كرده و مدتی را در بیمارستان بستری بودم. به محض مشاهده عكس او در روزنامه ایران، بلافاصله شناسایی اش كرده و برای طرح شكایت به دادسرا آمدم.»
یكی دیگر از شاكی ها نیز اظهار داشت: «یك ماه قبل در خانه تنها بودم كه پسر جوانی زنگ زد. وقتی در را باز كردم او كه خود را محسن و از دوستان شوهرم معرفی كرد مدعی شد از همسرم چك دارد.
با این حال در جریان حرف ها وقتی مطمئن شد تنها هستم از من خواست برگه ای بیاورم تا شماره تلفنش را بنویسد. وقتی به خانه رفتم ناگهان پسر قوی هیكل به طرفم حمله ور شد و طلاهایم را سرقت كرد. حال آن كه به خاطر وحشت از متهم سكته كرده و راهی بیمارستان شدم.»
رئیس شعبه دوم بازپرسی دادسرای ورامین در این باره گفت: در جریان شكایت های جدید مشخص شد متهم علاوه بر ورامین در شریف آباد، پیشوا، جمال آباد، قرچك و پاكدشت نیز مرتكب جرم شده است.
بنابراین با توجه به احتمال افزایش شاكی ها و ارتكاب جرم در شهرهای دیگر درخواست می شود عكس بدون پوشش او بار دیگر در روزنامه ایران منتشر شود تا سایر قربانیان نیز به اداره آگاهی یا شعبه دوم بازپرسی دادسرای ورامین مراجعه كنند.
به گفته وی، متهم در سرقت هایش سه زن را نیز با كارد مجروح كرده كه تحقیقات در این باره نیز ادامه دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن