تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815566061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زلزله 5.2ریشتری در فارس


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: در پي وقوع زلزله 2/5 ريشتري در منطقه مرزي باشت مابين شهرستان.هاي ياسوج و فارس، مديركل مديريت بحران استان فارس از اعزام گروه.هاي امدادي به مناطق حادثه ديده خبرداد.

امير تقي.زاده، مديركل مديريت بحران استان فارس در گفت وگو با ایسنا، با اعلام اينكه در پي زلزله 2/5 ريشتر در منطقه مرزي باشت، خساراتي به واحدهاي مسكوني چند روستا وارد شد گفت: براثر زمين .لرزه ساعت 14:54 ظهر شنبه، تعدادي از واحدهاي مسكوني قديمي و فرسوده در5 تا 6 روستاي حوالي كانون زلزله دچار خسارت شدند.

وي ادامه داد: براثر اين حادثه برخي از ديوار خانه.ها ترك خورد و سقف برخي از خانه.هاي روستايي نيز ريزش كرد اين درحالي است كه خوشبختانه تاكنون اين حادثه تلفات جاني در پي نداشته است.

مديركل مديريت بحران استان فارس خاطرنشان كرد: در حال حاضر گروه.هاي امدادي به مناطق حادثه ديده اعزام شده و در حال بررسي كامل منطقه هستند.

محمود مظفر، رييس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر در اين باره به ايسنا گفت: به دليل بزرگي اين زمين لرزه، تيم.هاي ارزياب اين جمعيت به منطقه اعزام شدند كه خوشبختانه و براساس گزارش.هاي ارسالي اين زمين.لرزه خسارتي در پي نداشته است.

مظفر افزود: براساس گزارش.هاي واصله در حين ارزيابي ميزان خسارات، سقف چند منزل در يكي از روستاها تخريب شد.

طبق اعلام موسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران، زلزله به بزرگاي 2/5 ريشتري و در عمق ? كيلومتري زمين، شنبه 14 اسفند، منطقه مرزي باشت مابين شهرستان.هاي ياسوج و فارس را لرزاند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن