تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816517614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متلاشي شدن باند زورگيران مسافربرنما در پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: يک گروه از سارقان زورگير كه با روش.هاي خشن در پوشش مسافرکشي اقدام به سرقت و زورگيري از مسافران مي کردند، توسط پليس آگاهي تهران بزرگ متلاشي شد.
به گزارش سرويس«حوادث»خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، ماموران تجسس كلانتري 119مهرآبادجنوبي در ساعت 21 نوزدهم بهمن.ماه امسال در حين گشت زني در بزرگراه فتح، فردي را با حالت پريشان و مضطرب مشاهده کردند که از مردم درخواست کمک مي کرد، با توقف مأموران و بررسي موضوع مشخص شد که اين فرد توسط سرنشينان يک دستگاه خودروي پرايد نقره.اي مورد زورگيري قرار گرفته است.
مالباخته در اظهارات خود به مأموران گفت: به عنوان مسافر سوار يک دستگاه خودروي پرايد نقره اي رنگ با چهار سرنشين جوان شدم و پس از طي مسافتي کوتاه ناگهان دو سرنشين عقب و سرنشين صندلي جلو با نشان دادن چاقو و تهديد به مرگ مجبورم کردند تا تمامي پول هاي همراه خود را در اختيار آنها بگذارم. در حاليکه تيغه چاقو توسط يکي از سرنشينان صندلي عقب در کنار گلويم قرار داشت ، همدست ديگر او در عقب خودرو اقدام به خالي کردن جيب هاي من كرد و 170 هزار تومان وجه نقد و گوشي تلفن همراهم را سرقت کرد و پس از آن مرا از خودرو به بيرون پرتاب کرده و به سرعت از محل متواري شدند.
مالباخته در ادامه اظهاراتش گفت: زماني که مرا از داخل خودرو به بيرون پرتاب کردند ، در يک لحظه نگاهم به پلاک خودرو انداخت و توانستم شماره آنرا به طور کامل به خاطر بسپارم.
در ادامه با اعلام موضوع به مرکز فوريت هاي پليسي و اجراي طرح مهار، شناسايي و توقف خودروي پرايد نقره اي و دستگيري سرنشينان آن را در دستور کار مأموران قرار گرفت و درطول يک ساعت از زمان اجراي طرح مهار عوامل تجسس کلانتري که مالباخته نيز به همراه آنها حضور داشت در محدوده ميدان آزادي موفق به شناسايي خودروي مورد نظر شده و نسبت به متوقف کرن خودرو اقدام کردند اما سرنشينان پرايد با پاي پياده اقدام به فرار از محل کردند .
زماني كه سرنشينان پرايد اقدام به فرار كردند، يك تن از آنها توسط مالباخته به عنوان زورگير صندلي عقب خودرو مورد شناسايي قرار گرفت و عوامل تجسس در تعقيب و گريز اين متهم به نام«اشكان»22ساله را دستگير كردند.
ماموران در بازرسي از خودروي پرايد نقره اي، 12 دستگاه گوشي تلفن همراه و مقاديري موادمخدر از نوع ترياک را كشف كردند اين درحالي بود كه در بازرسي بدني از متهم نيز يک قبضه چاقو با دسته چوبي و تعدادي عابر بانک متعلق به افراد غير بدست آمد.
متهم پس از انتقال به کلانتري 119 لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف صريح به زورگيري از مالباخته ، ديگر همدستان متواري شده خود را نيز معرفي کرد .
عوامل تجسس کلانتري با بررسي ارکان هويتي خودرو و با مراجعه به سيستم جامع پليس اطلاع پيدا کردند که اين خودرو چند روز پيش در محدوده هشتگرد مورد سرقت و زورگيري دو جوان قرار گرفته است در نتيجه با شناسايي مالک خودرو و تماس مأموران با اين فرد، وي در 19بهمن ماه به کلانتري مراجعه و ضمن شناسايي «اشکان» به عنوان يکي از زورگيران به مأموران گفت: از مقابل ايستگاه متروي فرديس ، دو جوان به عنوان مسافر و به مقصد قزوين سوار ماشين شدند ؛ هنوز مسافت زيادي را طي نکرده بودم که يکي از مسافران با اظهار اين موضوع که حالت تهوع پيدا کرده از من خواست تا خودرو را در کنار بزرگراه متوقف کنم و به محض توقف ، ناگهان اين متهم به همراه يک جوان ديگر با چاقو و مشت و لگد مرا مجبور کردند تا از خودرو پياده شوم و پس از آن نيز ، به سرعت از محل متواري شدند.
با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور هاشميان ، داديار شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران ، عوامل تجسس کلانتري 119 مهرآباد جنوبي مأمور شناسايي و دستگيري ديگر همدستان اشکان و دستگيري آنها شدند.
ماموران كلانتري در ادامه اقدامات خود، با شناسايي سه متهم متواري به اسامي«عليرضا» ( 21 ساله )، «محمود» ( 19 ساله ) و «شهرام» (20 ساله) شناسايي مخفيگاه و دستگيري اين سه متهم را در دستور کار قرار دادند .
با شناسايي مخفيگاه متهمان در منطقه دولت آباد و شهرک مارليک ، مخفيگاه و محل تردد هر سه متهم تحت مراقبت هاي پليسي عوامل تجسس قرار گرفت و سرانجام هر سه نفر آنها در24 بهمن.ماه دستگير شدند .
با دستگيري متهمان ، آنها جهت انجام تحقيقات تخصصي و شناسايي ديگر مالباختگان در اختيار کارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند .
کارآگاهان پنجم در ادامه تحقيقات خود با شناسايي تعدادي از مالباختگاني که عابر بانک ها و ديگر مدارک هويتي آنها در بازرسي از مخفيگاه متهمان کشف شده بود، تعدادي از مالباختگان را شناسايي كردند.
به گزارش ايسنا،. سرهنگ علي اکبر اسدي، رييس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ در ادامه اعلام اين خبر به خشونت بالاي متهمان اشاره كرد و گفت: با شناسايي تعداد ديگري از مالباختگان و مراجعه آنها به پايگاه پنجم پليس آگاهي ، تعدادي از اين افراد در حاليکه اسناد و مدارک پزشکي قانوني را به همراه داشتند به کارآگاهان عنوان داشتند که متهمان با وجود سرقت اموال و وجوه نقد همراه آنها و تنها به منظور ايجاد رعب و وحشت و قدرت نمايي در مقابل مالباختگان با استفاده از سلاح سرد اقدام به زخمي کردن آنها از ناحيه صورت و دست و پا کرده بودند.
ويبا اشاره به تعدادي از مناطق ارتکاب سرقت افزود: از جمله مناطقي که متهمان در آنها اقدام به سرقت و زورگيري کرده بودند،بزرگراه فتح، شهيد دوران، يادگار امام، تهرانپارس، استخر، اتوبان آزادگان، پيروزي، نوبنياد، حکيميه، اتوبان تهران ـ کرج، افسريه، خاوران و کرج بوده است.
رييس پايگاه پنجم پليس آگاهي با دعوت از مالباختگان جهت حضور در پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: از کليه مالباختگاني که توسط سرنشينان يک دستگاه خودرو پرايد نقره اي رنگ در مناطق مختلف تهران ، بويژه در طول دو ماه گذشته ، مورد سرقت و زورگيري قرار گرفته اند دعوت مي شود تا جهت شناسايي متهمان و پيگيري و طرح شکايات خود به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 313]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن