تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815380461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توطئه سياه 6 ابليس بيابان


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: وطن امروز: 6 شیطان زن جواني را ربوده و او را تسلیم نیت شوم خود کردند.

سرهنگ حيدري، رئيس پليس آگاهي استان فارس در توضيح اين پرونده گفت: زن جوانی با مراجعه به پليس آگاهي اظهار كرد مدتي است با جوانی به نام «سياوش» آشنا شده.ام که او در اين مدت با حرف.هاي واهي و وعده وعيدهاي خيالي مرا اغفال کرده است. او روزی با چرب زباني مرا به خارج از شهر برد و در بيابان.هاي اطراف 5 نفر از دوستانش به او ملحق شدند و با توسل به زور مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند، براین اساس كارآگاهان رسيدگي به موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وي گفت: كارآگاهان ابتدا با انجام چهره.نگاري، چهره فرضي متهمان را ترسيم و با انجام اقدامات اطلاعاتي يكي از متهمان به هويت «سياوش» را شناسايي و دستگير كردند و براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي انتقال دادند.

رئيس پليس آگاهي فارس افزود: در بازجويي.هاي انجام شده متهم كه ابتدا منكر ارتكاب هر گونه ايجاد ضرب و شتم و تجاوز بود با توجه به دلايل و مدارك مستند ديگر راهي جز. بيان حقيقت نداشت و به بزه خود با همدستي 5 تن ديگر به نام.هاي «كيانوش»، «كورش»، «فرخ»، «اروج» و «داريوش» اعتراف كرد كه يكي از آنان دستگير شد.

حيدري افزود: با اعترافات متهمان، پرونده. تكميل و آنان با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند و تلاش براي دستگيري دیگر متهمان ادامه دارد.

وي با بيان اينكه مجرمان مي.دانند كه افراد از ترس آبرو كمتر به پليس مراجعه مي.كنند و به اعمال مجرمانه خود ادامه مي.دهند، گفت: حادثه.ديدگان بايد بدانند كه هرگونه اطلاعاتي را كه در اين زمينه به پليس ارائه مي.كنند، كاملا محرمانه باقي خواهد ماند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن