تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813284704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدیركل هواشناسی استان تهران:تـــهـران ســردتـــر می شــود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مدیر كل هواشناسی استان تهران از ادامه كاهش دما از روز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده خبر داد.

مهندس محسن جباری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینكه سامانه بارشی كه تهران را فرا گرفته بود هم اكنون در حال خروج از پایتخت است گفت: بر این اساس تا پایان هفته بارش های پراكنده در تهران پیش بینی می شود.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از دو شنبه هفته آینده گفت: در عین حال نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد دمای هوا تا دوشنبه آینده همچنان رو به كاهش است.

جباری افزود: بر این اساس در روز پنجشنبه آسمان تهران نیمه ابری بتدریج ابری در بعضی ساعات با بارش باران در ارتفاعات بارش برف در اواخر وقت كاهش پدیده خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در این روز به ۲ و ۸ درجه سانتیگراد می رسد. همچنین در روز جمعه نیز آسمان تهران نیمه ابری در شهرهای شرقی بارش پراكنده در ارتفاعات بارش برف بتدریج صاف خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در این روز به یك و ۱۰ درجه سانتیگراد می رسد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی كشور نیز اعلام كرد: نقشه های پیش یابی بیانگر فعالیت سامانه بارشی در نیمه شمالی كشور در ۴۸ ساعت آینده می باشد كه به تناوب در این مناطق ابرناكی، بارش باران و وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

از اواخر وقت چهارشنبه در جنوب شرق كشور بتدریج بارش قطع و از مقدار ابرها كاسته خواهد شد ولی در نیمه شمالی كشور بارش ها تا روز جمعه نیز ادامه خواهد جنوب غرب كشور گرد و خاك رقیق پیش بینی می شود.

در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس مواج می باشد. از روز شنبه موجی دیگری از شمال غرب وارد كشور می شود كه باعث بارندگی در شمال غرب، غرب و به تدریج ارتفاعات البرز و سواحل شمالی كشور می شود






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن