تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813124017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

10 خودروي برتر مدل 2011 معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:




مجله كانسامر ريپورتس در تازه.ترين گزارش خود 10 خودروي برتر مدل 2011 را در گروه.هاي مختلف اعلام كرد. در فهرست سال 2011 نام شش مدل خودروي جديد ديده مي.شود.
خودروهايي از ژاپن، كره.جنوبي و آمريكا فهرست سال جاري را قبضه كرده.اند.
فهرست 10تايي امسال همچنين شامل هشت برند مي.شود كه نشان.دهنده افزايش رقابت.پذيري در بازار خودروي جهان است. تويوتا تنها برندي است كه بيش از يك مدل در فهرست امسال دارد.
فهرست 10تايي منتشر شده از سوي كانسامر ريپورتس به خودروهايي تعلق دارد كه در گروه.هاي خود از جميع جهات بيشترين امتيازات را گرفته.اند. اين خودروها از ميان بيش از 270 مدل خودرو انتخاب شده.اند.
نكاتي مانند ايمني، راحت بودن رانندگي، نمره تست تصادف و هزينه بيمه خودرو از جمله فاكتورهايي بوده كه در تعيين نمره نهايي هر خودرو در اين رده.بندي تاثير داشته است.
فهرست 10تايي خودروهاي برتر در گروه.هاي مختلف به شرح زير است:

خودروهاي كوچك

در گروه خودروهاي كوچك، هيونداي الانترا به عنوان بهترين خودرو انتخاب شد. قيمت اين خودرو 18 هزار و 445 دلار است. مصرف سوخت اين خودرو در اتوبان 6 ليتر در 100 كيلومتر و در مسير تركيبي 8.1 ليتر در 100 كيلومتر است.

خودروهاي بودجه.اي

در گروه. خودروهاي بودجه.اي، هوندا فيت توانست بيشترين نمره را بدست آورد. قيمت اين خودرو بين 16 هزار و 20 تا 16 هزار و 730 دلار است. مصرف سوخت اين خودرو در حال تركيبي و دنده اتوماتيك 7.8 ليتر در 100 كيلومتر است كه در حالت دنده دستي اين مصرف به 7.1 ليتر در 100 كيلومتر مي.رسد.

خودروهاي سدان

در گروه خودروهاي سدان، خانواده نيسان آلتيما رتبه اول را بدست آورد. قيمت اين خودرو بين 23 هزار و 970 تا 30 هزار و 335 دلار است. مصرف سوخت اين خودرو در حالت تركيبي بين 6.5 تا 9.8 ليتر در 100 كيلومتر بنا به نوع موتور آن است. ورژن هيبريدي اين خودرو مصرف سوختي معادل 7.4 ليتر در 100 كيلومتر دارد.

خودروهاي دوديفرانسيلي كوچك

در گروه. خودروهاي دوديفرانسيلي كوچك، تويوتا rav4 صدرنشين شد. اين خودرو در پنج سال گذشته چهار بار در فهرست ده.تايي.هاي برتر قرار گرفته است. قيمت اين خودرو بين 25 هزار و 405 دلار تا 31 هزار و435 دلار است. ورژن چهار سيلندر اين خودرو بهترين ميزان مصرف سوخت را در ميان هم.رديفهاي خود دارد. مصرف سوخت اين خودرو از مدلهاي مشابه آن مانند فولكس.واگن و كاديلاك كمتر است.

خودروهاي سبز

در گروه خودروهاي سبز، تويوتا پريوس اول شد. با وجود عرضه خودروهاي متعدد هيبريدي به بازار جهاني، اما پريوس همچنان در اين عرصه صدرنشين است. قيمت اين خودرو 26 هزار و 750 دلار است و مصرف سوخت آن در حالت تركيبي به 5.3 ليتر در 100 كيلومتر مي.رسد. پريوس پرفروش.ترين خودروهاي هيبريدي جهان است.

خودروهاي دوديفرانسيلي خانواده

در گروه خودروهاي دوديفرانسيلي خانواده، كيا سورنتو صدرنشين شد. اين خودرو بين 26 هزار و590 دلار تا 32 هزار و 390 دلار قيمت دارد. مصرف سوخت تركيبي اين خودرو 11.7 ليتر در 100 كيلومتر است. مدل 2011 دوباره طراحي شده اين خودرو از مدلهاي قبلي آن داراي امكانات بيشتري بوده و مي.تواند هفت نفر را جابه.جا كند.
در گروه خودروهاي اسپورت، فورد موستانگ رده اول را به خود اختصاص داد. قيمت اين خودرو بين 28 هزار و 880 دلار تا 43 هزار و 880 دلار است. مصرف سوخت اين خودرو در حالت تركيبي 9.8 ليتر در 100 كيلومتر است.

خودروهاي سدان اسپرت

در گروه خودروهاي سدان اسپرت، اينفينيتي g37 توانست رتبه اول را بدست آورد. قيمت اين خودرو 37 هزار و 225 دلار است. مصرف سوخت اين خودرو به 9.8 ليتر در 100 كيلومتر مي.رسد. اين خودرو داراي يكي از بالاترين امتيازها در ميان خودروهاي سدان است و براي پنجمين سال پياپي در فهرست ده.تايي.هاي برتر قرار گرفته است.

خودروهاي ون خانواده

در گروه خودروهاي ون خانواده، تويوتا سيه.نا اول شد. قيمت خودرو بين 35 هزار و 810 دلار تا 38 هزار و 201 دلار است. در طول پنج سال گذشته اين خودرو سه بار در فهرست ده.تايي.هاي برتر قرار گرفته است. ميني.ون پرطرفدار تويوتا مي.تواند هشت نفر را جابه.جا كند.

خودروهاي باركش پيكاپ

در گروه خودروهاي باركش پيكاپ، محصولي از شركت شورولت با نام آوالنچه اول شده است. قيمت اين خودرو 47 هزار و 435 دلار است. اين خودرو توان حركتي بالايي نسبت به خودروهاي هم.رديف خود داشته و يكي از بالاترين امتيازارت را در اين گروه كسب كرده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن