تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817210974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از سياست


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه از سياست
سوال 11 نماينده از وزيرارشاد درباره توقيف "شهروند امروز"
گروه سياسي: يازده تن از نمايندگان به دليل توقيف هفته نامه "شهروند امروز" از سوي هيات نظارت بر مطبوعات از صفارهرندي; وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي طرح سوال كردند.يازده امضا كننده اين سوال در شرح سوالشان از وزير ارشاد آورده اند كه معاون امور مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و دبير هيات نظارت بر مطبوعات طي نامه اي به استناد بند ب ماده 7 قانون مطبوعات نسبت به توقيف هفته نامه شهروند امروز اقدام كرده است كه طبق نص صريح تبصره 12قانون مطبوعات نمي تواند نسبت به توقيف نشريات اقدام كند. لذا اين اقدام كاملا خلاف قانون و با شائبه محدود كردن فضاي آزادسازي در آستانه انتخابات رياست جمهوري است.تابش، انصاري، كواكبيان ، عليخاني، خبار، مقيمي، اسلامي پناه، يوسف نژاد ، سجاديان، سازدار و قنبري امضا» كنندگان سوال فوق هستند.
جلسه فراكسيون اقليت مجلس با محصولي
گروه سياسي: سخنگوي فراكسيون خط امام( ره) از حضور وزير پيشنهادي كشور در جلسه امروز اين فراكسيون خبر داد. داريوش قنبري ديروز در جمع خبرنگاران پارلماني با اشاره به اينكه صادق محصولي به دعوت اعضاي فراكسيون خط امام (ره) در جلسه فراكسيون حضور خواهد يافت، اظهار داشت: حضور وي به دليل ابهام زدايي از برخي مواردي است كه در خصوص وضعيت وي مطرح است.وي افزود: كميته سياسي فراكسيون اقليت در جلسه امروز(سه شنبه) جلسه صلاحيت وزير پيشنهادي كشور را بررسي كرد.به گفته وي، در نتيجه اين جلسه قرار بر آن شد تا فراكسيون اقليت پس از بررسي اظهارات صادق محصولي در جلسه امروز، نسبت به ارايه راي اعتماد به وي تصميم گيري كند.
معاون اول رييس جمهوري به الجزاير مي رود
گروه سياسي: معاون اول رييس جمهوري هفته آينده براي ديداري رسمي از الجزاير به الجزيره سفر مي كند. به گزارش ايرنا، پرويز داودي در اين سفر دو روزه كه از روز شنبه آغاز مي شود، با "عبدالعزيز بوتفليقه " رييس جمهوري، "احمد اويحيي" نخست وزير و رييسان مجالس ملي و سناي اين كشور جداگانه ديدار و گفت و گو خواهد كرد. مذاكره درباره آخرين تحولات منطقه اي و بين المللي و نيز بررسي راه هاي افزايش همكاري هاي دو كشور از محورهاي مهم ديدارهاي معاون اول رييس جمهوري ايران با مقامات الجزايري اعلام شده است.
باهنر: از تشكيل "شوراي داوري اصولگرايان" بي خبرم
گروه سياسي: نايب رئيس اول جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: از تشكيل شوراي داوري اصولگرايان اطلاع و خبري ندارم. محمدرضا باهنر در گفت وگو با فارس در پاسخ به سئوالي درخصوص تشكيل شوراي داوري اصولگرايان، تصريح كرد: من از اين موضوع اطلاع و خبري ندارم. در چند روز گذشته شايعه اي مبني بر تشكيل شوراي داوري اصولگرايان به عنوان "نخستين گام براي رسيدن به وحدت در انتخابات رياست جمهوري آينده" مطرح شده است كه هنوز كسي از طيف اصولگرايان آنرا تائيد نكرده است.
حذف ماده 23 لايحه حمايت از خانواد در كميسيون فرهنگي
گروه سياسي: مخبر كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جلسه ديروز اين كميسيون از حذف ماده 23 لايحه حمايت از خانواده در كميسيون فرهنگي خبر داد. ستارهدايت خواه ديروز در گفت وگو با مهر، يادآور شد: بعد از 3 ساعت بحث جدي درباره لايحه حمايت از خانواده كه در كميسيون فرهنگي به عنوان كميسيون فرعي مورد بحث قرار داشت ، اعضا به حذف ماده 23 اين لايحه راي دادند. نماينده مردم دنا و بوير احمد در مجلس همچنين از قرائت نامه علي لاريجاني رئيس مجلس به حداد عادل رئيس كميسيون فرهنگي در جلسه ديروز كميسيون فرهنگي خبر داد و گفت : لاريجاني در نامه خود خواستار اولويت بندي موضوعات كميسيون فرهنگي شده و براي چاره انديشي در زمينه شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان از كميسيون فرهنگي تقاضاي بررسي كرده است.
واشنگتن پست:اوباما درباره افغانستان با ايران مذاكره مي كند
گروه سياسي: روزنامه واشنگتن پست از تصميم رئيس جمهوري منتخب آمريكا مبني بر مذاكره با ايران به منظور يافتن راهكاري براي حل وفصل جنگ افغانستان خبر داد. به گزارش"ايلنا" به نقل ازخبرگزاري رويترز، روزنامه واشنگتن پست در شماره روز سه شنبه خود به نقل از مشاوران امنيت ملي "باراك اوباما"، رئيس جمهوري منتخب آمريكا گزارش داد كه اوباما براي يافتن رويكردي منطقه اي براي رسيدگي به بحران افغانستان در تلاش است ومذاكره با ايران بخشي از تلاش اوباما در راستاي برنامه فوق است.رئيس جمهوري منتخب آمريكا همچنين تصميم دارد با اعزام هزاران نيروي آمريكايي به افغانستان تمركز خود را روي دستگيري "اسامه بن لادن"، رهبر سازمان تروريستي القاعده افزايش دهد.يك مقام ارشد نظامي آمريكايي نيز بر لزوم همكاري ايران براي تدوين استراتژي جديد افغانستان تاكيد كرد.وي افزود: "وقتي به آينده نگاه مي كنيم، بهتر است براي دستيابي به اهداف مشترك، هم سخن و شريك داشته باشيم. ايران نيز به اندازه ما با روي كار آمدن سني هاي افراط گرا در افغانستان مخالف است."
 سه شنبه 21 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن