تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821109015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سكسكه يك ساله


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: سكسكه يك ساله
جام جم آنلاين: تقريبا همه افراد گاهي در زندگي خود دچار سكسكه شده‌اند. اما مردي در لوئيزويل، كنتاكي آمريكا زندگي مي‌كند كه از نوامبر گذشته سكسكه مي‌كند و وضعش روز به روز بدتر مي‌شود.
ميلتون بيتس مي‌گويد: سكسكه او از سال گذشته، جز چند روز در هر ماه، قطع نشده است. او مي‌گويد در اين مدت حدود 18 كيلو از وزن بدنش كاسته شده و بيكار شده است چون در محل كار از شدت سكسكه نفسش بند مي‌آيد.

پاتريشيا همسر او مي‌گويد: حالش چنان مي‌شود كه انگار دارد مي‌ميرد. نمي‌توانيد تصور كنيد چه صدايي مي‌دهد. خدا نصيب نكند مثل من شاهد رنج كسي باشيد كه دوستش داريد. انگار كاري از دست كسي برنمي‌آيد. ميلتون به هر دارو درمان خانگي و پزشكي عمل كرده و همسرش نيز در اينترنت دنبال چاره گشته است.

ميلتون مي‌گويد: پزشكان گفتند علت سكسكه تحريك اعصاب از مغز تا شكم است كه براي جراحي اعصاب به درمانگاه معروف مايو رفتم. وقتي پس از جراحي از كليولند به لوئيزويل برمي‌گشتم ، خيال كردم خوب شده‌ام اما وقتي به سين‌سيناتي رسيديم دوباره شروع شد. من به خدا ايمان و توكل دارم اما گاهي به همسرم مي‌گويم اگر قرار است تا آخر عمرم اين طور زندگي كنم ترجيح مي‌دهم بميرم چون واقعا سخت و آزاردهنده است.

او با نشان دادن انواع نسخه‌هاي پزشكان مي‌گويد: مي‌خواهد مشكلش مطرح شود شايد كسي يا پزشكي راهي بلد باشد كه وي تا حالا به آن متوسل نشده است.

گروه ترجمه
 سه شنبه 21 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن