تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821088096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سعيدلو در آستانه سفر هيئت دولت به مازندران:سفرهاي استاني كم‌كاريهاي گذشته را برملا كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سعيدلو در آستانه سفر هيئت دولت به مازندران:سفرهاي استاني كم‌كاريهاي گذشته را برملا كرده است
خبرگزاري فارس: معاون اجرايي رئيس‌جمهور گفت: دولت پاسخگو و قانونمدار دقيقاً در مسيري گام نهاده تا احيا كننده ارزش اصيل انقلابي و ولايتمداري باشد كه اين مهم، نيمه پنهان كم‌كاريهاي گذشته را برملا كرده است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست‌جمهوري، علي سعيدلو معاون اجرايي رئيس‌جمهور در آستانه سفر رئيس‌جمهور و هيات دولت به استان مازندران گفت: دولت نهم در مسير حركت خود توانست گفتمان امام و انقلاب را در ميدان عمل احيا نمايد و ارزش هاي اصيل اسلامي را زنده كند.
وي افزود: مردم سالاري ديني را بدون شك مي‌توان در سياست هاي راهبردي دولت مشاهده كرد كه اين همگرايي، پيوند و همدلي مردم و اعتماد عمومي را بيش از پيش به نمايش گذاشته است.
معاون اجرايي رئيس‌جمهور با بيان اينكه دولت نهم با تلاش پيوسته و مستمر به دنبال عمران و آباداني كشور است، يادآور شد: سفرهاي استاني هيات دولت و تشكيل جلسات كابينه و كارگروه‌ها در استانها، بيانگر نگاه خدمت بر پايه عدالت است.
سعيدلو خاطر نشان كرد: دولت پاسخگو و قانون‌مدار دقيقاً در مسيري گام نهاده تا احيا كننده ارزش اصيل انقلابي و ولايتمداري باشد كه اين مهم نيمه پنهان كم‌كاريهاي گذشته را برملا كرده و همين ويژگي و پركاري دولت، اسبابي براي آماج حملات مخالفان را فراهم كرده است.
وي با بيان اينكه دولت به دنبال جامعه ايده آل و مطلوب است تا آرزوهاي ديرينه بر زمين مانده اقشار مختلف مردم و اهداف متعالي نظام اسلامي محقق شود، اضافه كرد: دولتي كه مأخذ تحولات و پاك دستي باشد پيوسته مورد حمله قرار مي گيرد و امروز حملات از سوي دشمنان تابلودار نظام و دنباله‌هاي آنان در داخل كشور با هدف تخريب صورت مي گيرد.
معاون رييس جمهور در امور اجرايي گفت: دولت در سفرهاي استاني تاكنون صدها مصوبه را تصويب و عملياتي كرده و به دليل برخي جاماندگي‌هاي تاريخي، بخشي از مناطق همچنان با مطلوب‌ها فاصله دارند و سعي شبانه‌روزي دولت و مديران فراهم كردن ايده‌آل‌ها است.
وي افزود: آنچه دولت به عنوان وعده براي مردم مطرح كرده، به آن عمل نموده و نمونه آن بيش از هشت هزار مصوبه در سفرهاي استاني است كه براساس زمان بندي بخش اعظم آنها به بهره برداري رسيده و مابقي در دست اجرا است.
سعيدلو با تبيين برخي سياه نمايي ها و القاء ناصواب از سوي برخي ها تصريح كرد: مخالف خواني ها بيرون از دايره مردم و بيشتر مربوط به گروه ها و جريانات تابلوداري است كه اقدامات دولت را زنگ خطري براي حاشيه امن خود مي دانند.
وي گفت: سفرهاي استاني هيات دولت بسترهاي پيشرفت و آباداني متناسب و متوازن و همگون همه مناطق را فراهم كرده و اين حضور در عرصه تصميم گيري و اجرا توانسته است در ميدان عمل، تحرك و پويايي را در بدنه اجرايي كشور احياء نمايد.
معاون رييس جمهور اضافه كرد: سفرهاي استاني با جديت ادامه دارد و تلاش بر اين است كه تمامي مصوبات اجرايي و شاهد شكوفايي ايران اسلامي باشيم.
سعيدلو افزود: رئيس‌جمهور و هيات دولت در سفر به استان مازندران، علاوه بر پيگيري روند اجراي مصوبات دور نخست سفرها و تشكيل كارگروه هاي صنعت و معدن، اشتغال، مسكن و... ده ها مصوبه براي شكوفايي استان تصويب خواهد كرد.
وي گفت: ديدار عمومي با مردم استان، بازديد از پروژه ها، بازديد از محله هاي محروم و ديدار چهره به چهره از ديگر برنامه سفر رئيس‌جمهور به اين استان است.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 21 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن