تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821262110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پدر سنگدل دختر خود را زنده در آتش سوزاند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: پدر سنگدل دختر خود را زنده در آتش سوزاند
مرد سنگدل سارا كوچولو خود را زنده زنده در آتش سوزاند


به گزارش خبرنگار اجتماعي برنا، عصر روز گذشته وقوع يك آتش سوزي در يك ساختمان به ماموران آتش نشاني اطلاع داده شد . بلا فاصله اكيپي از ماموران ايستگاه 8 ميمنت به محل آتش سوزي در خيابان كميل رفتند. پس از اطفاي حريق در بررسي ها ماموران يك جسد سوخته پيدا كردند. با كشف جسد ، موضوع بلا فاصله به شهرياري بازپرس ويژه قتل پايتخت اطلاع داده شد.

پس از حضور ماموران كلانتري و پازپرس ويژه قتل پايتخت در محل در تحقيقات اوليه مشخص شد جسد متعلق به دختر 11 ساله اي به نام سارا است كه به صورت كامل سوخته است. در تحقيقات بيشتر مشخص شد آتش سوزي عمدي است. پس از روشن شدن موضوع بلا فاصله رضا پدر كودك مورد بازجويي قرار گرفت.

اعترافات تكان دهنده پدر سنگدل

رضا در بازجويي ها در مورد نحوه قتل به شهرياري گفت: حدود 4 سال پيش از مادر سارا جدا شدم. و وي پيش خاله اش زندگي ميكرد.

رضا دامه داد: پس از جدايي تصميم به قتل سارا گرفتم ،به همين علت يك اسلحه شكاري براي اين كار خريدم اما اعضاي خانواده ام از اين كار جلوگيري كردند. ولي او نبايد زنده مي ماند .

صبح امروز از بانك مرخصي گرفتم و به منزل خاله اش در خيابان شادمان رفتم. از فريبا خاله وي خواستم سارا را آماده كند تا او را به خانه ببرم. پس از 10 دقيقه سارا لباس پوشيده آماده رفتن شد. وقتي وي را به خانه آوردم از پشت بام يك گالن بزرگ نفت آوردم و روي سارا كوچولو ريختم و او را به بخاري اتاق چسباندم تا وي آتش گرفت و كاملا سوخت.

پس از اعترافات پدر سنگدل وي به كلانتري منتقل شد. خاله سارا كوچولو نيز به شهرياري گفت: پس از آمدن پدر سارا دچار شك شدم ولي با اميدواري دختر را به وي دادم. هنوز ساعتي از رفتن سارا نگذشته بود كه 3 پيام كوتاه از سارا مبني بر قصد پدرش براي قتل در يافت كردم. به شدت دچار ترس شدم و از خيابان شادمان خيلي سريع راه افتادم ولي متاسفانه دير رسيدم و سارا كوچولو در آتش خشم پدرش سوخت.

باپرس شهرياري پس از اظهار تاسف فراوان از اين حادثه گفت: رضا كارمند بانك است كه روز حادثه مرخصي گرفته و با بردن دختر خود به محل زندگي اش پس از ريختن نفت وي را زنده زنده در آتش سوزاند . وي در مورد محل و نحوه زندگي سارا كوچولو نيز گفت:آنها در خانه پدر بزرگ خود در خيابان كميل زندگي ميكردند كه پدر بزرگ سارا در طبقه دوم زندگي مي كند كه به علت كهولت سن متوجه ماجرا نشده است.

بازپرس ويژه قتل ادامه داد در صحنه حادثه چندين لوح تقدير سارا و عروسك نيمه سوخته وي كشف شد. شهرياري در پايان با تشكر از ماموران آتش نشاني حاضر در حادثه گفت: ماموران با توجه به ترافيك موجود پياده خود را كپسول به دست به محل حادثه رسانده و در طي بيست دقيقه آتش را اطفا كردند.

گفتني است در طي 10 روز اخير اين چهارمين قتل فرزند به دست پدران سنگدل است.

طبق ماده 220 قانون مجازات اسلامي اگر پدر يا جد پدري مرتكب قتل فرزند شوند مشمول قصاص نبوده و فقط به حبس از 3 تا 10 سال محكوم مي شوند.
 سه شنبه 21 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 296]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن