تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821024671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به مهمترين عناوين مطبوعات روز سه شنبه سوييس


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نگاهي به مهمترين عناوين مطبوعات روز سه شنبه سوييس
سياسي. خارجي. مطبوعات . سوييس
وين-روزنامه‌هاي روز سه شنبه سوييس مهمترين موضوعات خود را به مسائلي چون ازسرگيري مذاكرات بين اتحاديه اروپا و روسيه ، مخالفت چين با استقلال تبت و اعتراض شديد مردم با ترانزيت زباله‌هاي اتمي در آلمان اختصاص دادند روزنامه سوييسي نوي زوريخرسايتونگ مي‌نويسد: اتحاديه اروپا مي‌خواهد مذاكرات درباره پيمان جديد همكاري و مشاركت با روسيه را از سر گيرد.

اين روزنامه افزود:در گردهمايي روز گذشته وزراي خارجه اتحاديه اروپا در بروكسل بيشتر كشورها موافقت خود را با پيشنهاد كميسيون اتحاديه اروپا و فرانسه به عنوان رييس دوره‌اي اتحاديه اروپا درباره ادامه اين مذاكرات اعلام كردند.

نوي زوريخر مي‌نويسد: وزراي خارجه انگليس و سوئد در يك نشست مطبوعاتي اعلام كردند كه از اين شروع جديد حمايت مي‌كنند.هدف از اين پيمان همكاري هاي اقتصادي و سياسي با روسيه است.

روزنامه تاگس انسايگر با اشاره به اينكه چين بار ديگر استقلال تبت را غيرممكن اعلام كرد، نوشت : دولت چين مي‌گويد گشايش هر نوع شكلي از استقلال تبت هيچ گاه مطرح نبوده است.

به نوشته اين روزنامه، دالي لاما رهبر مذهبي تبت از برگزاري يك كنفرانس ويژه در شمال هند خبر داد. اين كنفرانس كه از‪ ۱۷‬تا ‪۲۲‬نوامبر در هند برگزار مي‌شود درباره خط مشي سياسي در قبال چين تصميم خواهد گرفت.

اعتراضات شديد مردم آلمان با يازدهمين ترانسپورت زباله‌هاي اتمي آغشته به مواد راديو اكتيو در آلمان از ديگر موضوعات مهم اين روزنامه بود.

تاگس انسايگر نوشت : اين ترانسپورت با ‪ ۹۰‬ساعت تاخير و با محافظت صدها پليس آلمان وارد اين كشور شد.

عمليات انتحاري يك جوان ‪۱۳‬ساله در عراق ، اختلافات شديد بين اسلواكي و مجارستان ، انفجار بمب در گرجستان از ديگر موضوعات مهم روزنامه‌هاي روز سه شنبه سوييس بود.
 سه شنبه 21 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن