تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812968011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقشه علمي جامع كشور با توافق تمامي ذينفعان به تصويب مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نقشه علمي جامع كشور با توافق تمامي ذينفعان به تصويب مي رسد
معاون پژوهشي وزارت علوم،تحقيقات و فناوري گفت: نقشه علمي جامع كشور با توافق تمامي ذينفعان به تصويب مي رسد و تمامي وزارتخانه هاي كشور بايد احكام پيشنهادي خود را براي برنامه پنجساله پنجم توسعه به وزارت علوم بدهند.


به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، "منصور كبكانيان" روز سه شنبه در هفتمين همايش هيدروليك ايران كه در محل دانشگاه صنعت آب و برق (شهيد عباسپور ) برگزار شد، افزود: نقشه علمي جامع كشور عبارت است از مجموعه جامع، هماهنگ و پويا كه از اهداف ، سياست ها ،برنامه ها و الزامات برنامه راهبردي علمي ، فني و نوآوري كشور است.
وي تاكيد كرد: ضروري است نقشه علمي جامع كشور مبتني بر ارزش هاي اسلامي و آينده نگر باشد .
در اين همايش همچنين رئيس دانشگاه آب و برق گفت:صنعت آب،صنعت بسيار بزرگ و حساسي در كشور است و موضوع هاي متعددي دارد كه در پوشش همايش ملي مي تواند مورد بحث و تبادل نظر، قرار گيرد.
"سيد مجيد نيك روش" ارزش تاسيسات آبي كشور را بيش از 25 تريليون تومان ذكر كرد و اظهار داشت: آب علاوه بر موضوع هايي نظير بهره برداري، توسعه، طراحي، مسائل زيست محيطي، طرح هاي سدها و نيروگاه ها در مبحث اجتماعي مي تواند بسيار مورد توجه باشد.
وي با اشاره به فعاليت هاي دانشگاه صنعت آب و برق كشور گفت: دانشگاه يادشده در زمينه آموزش و تربيت متخصص در زمينه آب و برق كشور تلاش هاي ارزنده اي كرده است.
نيك روش يادآور شد: اين دانشگاه در زمينه آموزش هاي كوتاه مدت با شركت هاي خارجي تعامل مطلوبي دارد .سال گذشته 23هزار نفر در اين دانشگاه آموزش هاي لازم را در زمينه صنايع آب و برق كشور كسب كردند.
همايش هيدروليك ايران از 21 تا 23 آبان ماه جاري در دانشگاه صنعت آب و برق برگزار مي سود.
اقتصام ** 9123 ** 1557
 سه شنبه 21 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن