تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815444614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پیام های تبریک به اصغر فرهادی و گروهش همچنان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: به گزارش سینمانگار، در حالی که چهار روز از موفقیت کم نظیر و تاریخی فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به عنوان نماینده سینمای ایران در شصت و یکمین دوره جشنواره فیلم برلین گذشته است، همچنان صدور پیام های تبریک نهادها، گروه ها و صنوف مختلف سینمایی به اصغر فرهادی(کارگردان) و تیم بازیگران «جدایی نادر از سیمین» ادامه دارد و در جدیدترین واکنش ها، كانون كارگردانان، انجمن بازيگران و شوراي عالي تهيه.كنندگان سينماي ايران با صدور پیام های جداگانه، کسب این موفقیت را به سازندگان این فیلم تبریک گفتند.



پيام تبريک كانون كارگردانان سينماي ايران

سينماگر ارجمند، همكار گرامي جناب آقاي اصغر فرهادي، درخشش غرور آفرين شما و همكاران هنرمندتان در فيلم تحسين شده «جدايي نادر از سيمين» و فتح مهمترين جوايز جشنواره.هاي داخلي و خارجي كه با درخشش افتخار آفرين شما در جشنواره معتبر برلين تجلي يافت، تداوم حضور سينماي فرهنگي، پويا و جامع.نگر در ايران عزيز است كه به رغم تمامي مصائب و مشكلات همچنان مقتدرانه نفس مي.كشد و فرهنگ.هاي ديگر را به تماشا و قضاوت فرا مي.خواند.

كانون كارگردانان سينماي ايران دست.هاي خلاق و تواناي شما را به گرمي مي.فشارد و براي شما و سينماي اجتماعي و فرهنگي كشور، آرزوي فتح قله.هاي رفيع.تر را دارد.



پيام تبريک انجمن بازيگران سینمای ایران

توانمندي. بي.بديل هنر شكوهمند سينماي كشور بزرگمان دوباره در پهناي گسترده گيتي افتخاري نوين آفريد و اقتدار فرهنگ و هنر ملي ايران.زمين را به جهانيان اثبات كرد. چنان كه در اقدامي ناگزير هيئت داوران شصت. و يكمين جشنواره فيلم برلين خرس نقره.اي بهترين بازيگر زن و مرد را به گروه بازيگران فيلم سينمايي «جدايي نادر از سيمين» تقديم كرد.

انجمن بازيگران سينماي ايران اين پيروزي پرافتخار بازيگران سينماي كشورمان را به آقاي اصغر فرهادي كارگردان فيلم كه خود نيز موفق به دريافت خرس طلايي بهترين كارگرداني شد، خانواده بزرگ سينماي ايران، هموطنان هنردوست و همچنين خانم.ها و آقايان ليلا حاتمي، ساره بيات، سارينا فرهادي و مريلا زارعي، شهاب حسيني، پيمان معادي، علي.اصغر شهبازي، بابک كريمي بازيگران توانمند، برندگان و دريافت.كنندگان خرس نقره.اي بهترين بازيگر از جشنواره. فيلم برلين تبريک عرض نموده، شكوه و سربلندي روز.افزون سينما، فرهنگ و هنر كشورمان را آرزو مي.كند.



پيام تبريک شوراي عالي تهيه.كنندگان سینمای ایران

بي.گمان كسب جايزه ارزشمند خرس طلايي جشنواره فيلم برلين، يكي از دو جشنواره معتبر و مهم سينماي جهان، افتخاري ديگر براي سينماي ايران و سينماگران مستقل اين مرز و بوم است.

شوراي عالي همچنين لازم مي.داند بهترين شادباش.هاي خود را تقديم بازيگران زن و مردم فيلم نمايد كه توانستند با شايستگي تمام، هنر هنرمندان كشورمان را در معرض ديد جهانيان قرار دهند. اختصاص خرس نقره.اي بازيگران زن و مرد به فيلم «جدايي نادر از سيمين» بخش ديگري از ارزش.هاي والاي اين فيلم را شناساند.

شوراي عالي تهيه كنندگان سينماي ايران كسب جوايز ارزشمند را به هنرمندان عزيز سينماي ايران صميمانه تبريک و تهنيت مي.گويد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن