تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815209760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امید ایران فردا به مصاف قرقیزستان می رود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: تیم فوتبال امید ایران از روز چهارشنبه(فردا) شمارش معكوس برای پایان دادن به انتظار ۳۶ ساله مردم ایران را آغاز می كند.
فوتبال ایران از سال ۱۹۷۶ كه در المپیك مونترال حضور پیدا كرد،تا به حال موفق به صعود به المپیك نشده است و اگر بتواند جواز صعود به المپیك ۲۰۱۲ لندن را به دست آورد،این انتظار بعد از ۳۶ سال به پایان خواهد رسید.
تیم فوتبال امید ایران برای پایان دادن به این انتظار طولانی مدت،از روز چهارشنبه بازی های خود در مرحله مقدماتی المپیك را آغاز می كند. این تیم ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه آزادی تهران اولین بازی خود را مقابل تیم امید قرقیزستان انجام می دهد. تیم امید ایران به همین منظور طی چند هفته اخیر اردوهای مقطعی برگزار كرده و آخرین اردوی خود را نیز برای حضور در این بازی از دو روز قبل آغاز كرده است. این البته در حالی است كه سرمربی این تیم مشخص نیست و هومن افاضلی عضو كمیته فنی فدراسیون فوتبال، به عنوان سرمربی موقت با كمك بیژن طاهری و هادی طباطبایی دستیاران سابق غلام پیروانی،هدایت این تیم را مقابل قرقیزستان به عهده خواهد داشت. او به این منظور ۲۵ بازیكن را به اردو فراخوانده كه البته حمیدعلی عسگر بازیكن تیم پرسپولیس به خاطر آسیب دیدگی از بین نفرات دعوت شده به اردو كنار گذاشته شد تا حسن جعفری بازیكن تیم ملوان جایگزین او شود.
تیم فوتبال امید ایران در چند روز گذشته دو جلسه تمرین برگزار كرده و امروز عصر نیز در ورزشگاه آزادی،آخرین تمرین خود را برگزار خواهد كرد. تیم قرقیزستان نیز كه روز دوشنبه به ایران آمد و یك جلسه تمرین در كمپ تیم های ملی انجام داد امروز در ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود را برگزار خواهد كرد تا برای بازی حساس روز چهارشنبه مقابل ایران آماده شود.

داوران تایلندی ایران قرقیزستان را قضاوت می کنند
بازی تیم های فوتبال امید ایران و قرقیزستان در مرحله سوم مسابقات مقدماتی المپیک لندن را داوران تایلندی قضاوت خواهند کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا "چایا عالی مهاپاپ" از تایلند به همراه دو کمک داور تایلندی را برای قضاوت این بازی انتخاب كرده است. از سوی afc همچنین "شنکر" از هند و "یونگ چن" از چین به عنوان ناظر داوری و ناظر این مسابقه معرفی شده اند.
دیدار تیم های امید ایران و قرقیزستان از مرحله سوم مقدماتی المپیک لندن ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. دیدار برگشت دو تیم روز ۱۸ اسفند در بیشکک قرقیرستان برگزار خواهد شد.

نحوه صعود تیم های آسیایی به المپیك
قرعه كشی مسابقات فوتبال مقدماتی المپیك لندن روز ۲۸ مهرماه سال جاری برگزار شد تا تیم های حاضر در این مسابقات حریفان خود را بشناسند. طبق تصمیم كمیته بین المللی المپیك، برای آسیا در المپیک لندن سه و نیم سهمیه در نظر گرفته شده كه ۳۵ تیم برای رسیدن به آن با هم رقابت می كنند. کمیته بین المللی المپیک از جمع این ۳۵ کشور، ۱۳ تیم را که عملکرد خوبی در چند دوره اخیر المپیک و مراحل مقدماتی آن داشته اند، جدا کرده که تیم ملی امید ایران به خاطر عملکرد ضعیف در این دوره ها در جمع سیزده تیم مذكور قرار نگرفته و باید در مرحله حذفی كه با حضور ۲۲ تیم انجام می شود،حضور پیدا كند.
این ۲۲ تیم در دو بازی رفت و برگشت در تاریخ های ۴ و ۱۸ اسفند دیدار خواهند کرد و تیم های برنده به دور دوم صعود می كنند و ۱۱ تیم شکست خورده در مرحله حذفی، كنار خواهند رفت.طبق تصمیم كنفدراسیون فوتبال آسیا ۱۱ تیم برنده با قرعه کشی به مصاف ۱۳ تیم دیگر خواهند رفت و باز هم با دو بازی رفت و برگشت تعداد تیم ها از ۲۴ تیم به ۱۲ تیم می رسد که این دو بازی رفت و برگشت هم در تاریخ های ۲۳ خرداد و ۲ تیر سال ۹۰ خواهد بود.
به این ترتیب ۱۲ تیم به دور نهایی صعود می كنند و به ۳ گروه ۴ تیمی تقسیم می شوند که بازیهایی را به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار خواهند كرد. این رقابتها از ۳۰ شهریور تا ۲۳ اسفند سال آینده برگزار می شود و تیم های اول هر گروه به المپیك ۲۰۱۲ لندن صعود خواهند کرد . سپس ۳ تیم دوم هر گروه در مرحله بعدی به صورت دوره ای از ۵ تا ۹ فروردین ۱۳۹۱ بازی خواهند کرد و تیم اول این گروه سه تیمی با نماینده آفریقا به صورت پلی آف بازی خواهد کرد که برنده این رقابت رفت وبرگشت نیز به المپیک صعود خواهد کرد.

طبق قرعه كشی انجام شده،مسابقاتی كه قرار است در تاریخ های ۴ و ۱۸ اسفند برگزار شود به شرح زیر است:
تایلند – فلسطین
اردن – چین تایپه
یمن – سنگاپور
كویت – بنگلادش
مالزی – پاكستان
امارات – سری لانكا
هند – میانمار
عمان – تاجیكستان
اندونزی – تركمنستان
ایران – قرقیزستان
هنگ كنگ – مالدیو
۱۳ تیمی که به عنوان تیم های با عملکرد خوب معرفی شده اند شامل کره جنوبی ، کره شمالی ، ژاپن ، عربستان ، عراق ، چین، قطر، ازبکستان ، سوریه ، استرالیا ، بحرین ، لبنان و ویتنام هستند كه از مرحله بعدی در مسابقات حاضر خواهند شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن