تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816585377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
بيمه سامان چندين بيمه نامه جديد روانه بازار مي كند
مدير عامل بيمه سامان با اشاره به فعاليت مستمر بيمه سامان براي شناسائي نيازهاي بيمه اي جامعه و ارائه راه حل براي اين نيازها، از ارائه قطعي چندين بيمه نامه جديد از جمله اندوخته تحصيلي، بازنشستگي انفرادي، مستمري و چتر سپيد طي ماه هاي آينده خبر داد.علي ضيائي با تاكيد بر اينكه در بيمه سامان سه هدف، شامل ارائه بهترين و مناسب ترين خدمات و ايفاي تعهدات حتي فراتر از آنچه در بيمه نامه آمده و نيز ارائه محصولاتي جديد كه پاسخگوي نيازهاي جامعه مي باشد را دنبال كرده و خواهد كرد، گفت: در حالي كه سعي مي كنيم به صورت مستمر ارائه خدمات خود را با به كار گيري آخرين و پيشرفته ترين امكانات فني بهبود بخشيم، در زمينه ايفاي تعهدات هم مستمرا فراتر از تعهدات رفته و در اين راستا ورود اعتماد عمومي را به صنعت بيمه عمر افزايش دهيم.

جرايم و تخلفات رانندگي در بانك ملي الكترونيك پرداخت مي شود
پرداخت الكترونيك صورت وضعيت جرايم و تخلفات رانندگي(خلافي) در بانك ملي،امكان پذير است.با استفاده از اين سرويس ، دارندگان وسايل نقليه بدون نياز به مراجعه حضوري به شعب بانك ملي، امكان پرداخت صورت وضعيت جرايم و تخلفات رانندگي را دارند. لازم به ذكر است، پيش از اين دارندگان وسايل نقليه براي پرداخت جرايم مذكور مي بايست از طريق شعب بانك ملي اقدام مي كردند كه در حال حاضر علاوه بر اين روش، پرداخت از طريق تلفنبانك، اينترنت بانك (سبا) و دستگاه هاي خودپرداز بانك ملي نيز صورت مي گيرد .

امسال100 هزار بازنشسته تامين اجتماعي وام مي گيرند
ابتكار-تا پايان امسال حداقل 100 هزار نفر از بازنشستگان تامين اجتماعي وام قرض الحسنه پنج ميليون ريالي دريافت مي كنند. پيمان نوري مديرعامل بانك رفاه كشور افزود: در مرحله نخست پرداخت تسهيلات فوق، 100 هزار نفر از بازنشستگان براساس قرعه كشي و بر مبناي حروف الفبا انتخاب شده و اسامي آنها از سوي شعبات بانك رفاه اعلام خواهد شد. به گفته وي، كارمزد وام هاي قرضه الحسنه فوق سه درصد بوده و بازپرداخت آن 24 ماهه خواهد بود ضمن اينكه براي اعطاي آن هيچ سندي به جز فيش حقوقي بازنشستگان لازم نيست. نوري اضافه كرد: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي سال آينده نيز تعداد300 هزار نفر از بازنشستگان تامين اجتماعي خواهند توانست از وام هاي ياد شده استفاده كنند.

استقبال از حضور بانك اقتصادنوين در چهارمين جشنواره كارآفرينان صنعتي
ابتكار-حضور بانك اقتصادنوين در چهارمين جشنواره كارآفرينان صنعتي، با هدف معرفي فرصت هاي كارآفريني، الگوسازي و نمايش ظرفيت و پتانسيل هاي كارآفريني مورد استقبال بازديدكنندگان قرار گرفت. به گزارش روابط عمومي بانك اقتصادنوين، در غرفه اين بانك خدمات متنوعي از جمله موبايل بانك، كيوسك هاي خدمت رسان، پايانه هاي فروش به بازديدكنندگان ارائه شد، ضمن اينكه جزييات طرح هاي ويژه بانك اقتصادنوين (عقيق، رويش، فيروزه و ...) و پايانه هاي فروش نوين در كشور امارات نيز در اختيار بازديدكنندگان قرار گرفت. با توجه به اينكه چهارمين جشنواره كارآفرينان صنعتي در محل دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد خدمات نوين و دستاوردهاي بانك اقتصاد نوين در حوزه هاي مختلف بانكي از جمله بانكداري الكترونيكي مورد استقبال بازديدكنندگان خصوصا اعضاي هايت علمي، فارغ التحصيلان و دانشجويان واقع شد.

جرايم ديركرد وام تشديد مي شود
حسين قضاوي قائم مقام بانك مركزي در خصوص علت عدم اجراي حذف جريمه ديركرد از سوي بانك ها اظهارداشت: بخشي از اين آيين نامه هم اكنون در حال اصلاح است كه به موجب آن عدم اخذ جريمه ديركرد منتفي خواهد بود. قائم مقام بانك مركزي با تاكيد بر اين كه بانك ها ملزم به دريافت جريمه ديركرد از مشتريان خود هستند اظهارداشت: بانك مركزي در صدد تشديد جرايم تاخير است تا بانك ها بتوانند براساس آن معوقات خود را زودتر وصول كرده و پاسخگوي مشتريان جديد خود باشند. قضاوي با بيان اين كه حذف جريمه ديركرد كه آيين نامه دولت بود از ابتدا نيز اجرا نشد گفت: بانك مركزي در صدد است با استدلال هاي كارشناسي خود كه در اختيار كميسيون اقتصادي مجلس و دولت قرار مي گيرد آن ها را قانع نمايد تا موافق ابلاغ اخذ جريمه ديركرد باشند. وي اخذ جريمه ديركرد را براي دريافت مطالبات معوق بانك ها الزامي اعلام كرد و افزود: بانك مركزي هم اكنون در فرايند رايزني با دولت و كميسيون اقتصادي است.وي با اشاره به اصلاح آيين نامه قبلي كه بر حذف جريمه ديركرد تاكيد داشت گفت: در شرايط حاضر بانك ها بايد جريمه تاخير 6 درصدي را از مشترياني كه اقساط خود را به موقع پرداخت نمي كنند دريافت نمايند.وي اختيار بخشش جرايم ديركرد را در حوزه اختيارات هيات مديره بانك ها اعلام كرد و افزود:هيات مديره بانك ها مي توانند بخشي يا تمام جرايم ديركرد بنگاه اقتصادي را كه بنا به دلايل اقتصادي قادر به پرداخت به موقع اقساط خود نيستند، ببخشند. وي با تاكيد بر اين كه بخشش جرايم ديركرد مي تواند كلي يا جزيي باشد اظهارداشت: گاهي اوقات بخشش جرايم ديركرد مي تواند باعث فعاليت مجدد بنگاه هاي اقتصادي شود.

100 درصد سهام بانك رفاه به تامين اجتماعي واگذار مي شود
عضو شوراي عالي رفاه و تامين اجتماعي از واگذاري كل سهام بانك رفاه كارگران به سازمان تامين اجتماعي بابت تسويه بخشي از بدهي دولت به اين سازمان خبر داد. ولي الله داود آبادي عضو شوراي عالي رفاه و تامين اجتماعي از واگذاري كل سهام بانك رفاه كارگران به سازمان تامين اجتماعي بابت تسويه بخشي از بدهي دولت به اين سازمان خبر داد. عضو شوراي عالي رفاه و تامين اجتماعي اظهارداشت: در حال حاضر بيش از 94 درصد سهام بانك رفاه كارگران در اختيار سازمان تامين اجتماعي قرار دارد كه به زودي چند درصد سهم دولت نيز به اين سازمان واگذار مي شود. داودآبادي كل بدهي دولت به سازمان تامين اجتماعي را حدود 17 هزار ميليارد تومان اعلام كرد و افزود: بخشي از رقم ياد شده بالغ بر يك ميليارد و 300 ميليون تومان از سوي دولت پرداخت شده است.

تشكيل كميته ريسك در بانك سرمايه
شهرداري پتانسيل خوبي براي بانك سرمايه داشت اما ما موفق نشديم با شهرداري مراودات بانكي ايجاد كنيم. بها»الدين حسيني هاشمي، مدير عامل بانك سرمايه در گفت وگو با خبرنگار ايلنا با بيان اين مطلب و با اشاره به تاثير فروش سهام شهرداري در بانك سرمايه گفت: ما موفق نشديم مراودات بانكي با شهرداري ايجاد كنيم. شهرداري فقط سهامدار بود و هيچ گونه مبادلات بانكي با بانك سرمايه نداشت.وي افزود: شهرداري پتانسيل خيلي خوبي براي بانك داشت و مي توانست يك شانس خوبي براي توسعه بانك باشد ولي به هرحال شهرداري به هر دليلي براي اينكه بتواند تعاوني شهر را تبديل به موسسه مالي و اعتباري و نهايتا تبديل به بانك كند، اين سهام را رها كرد و با قيمت خوبي هم فروخت.مديرعامل بانك سرمايه خاطر نشان كرد: بودن شهرداري در بانك سرمايه مزايا و معايب مختلفي داشت ولي در هر حال بانك در حال رسيدن به نتايج خوبي بود و شهرداري هم مي توانست استفاده بيشتري ببرد.حسيني هاشمي با بيان اينكه بانك سرمايه بزرگ شده و 3 سالگي خودش را پشت سر مي گذارد، گفت: خوشبختانه بانك سرمايه توانسته است در اين مدت زيرساخت هاي مناسب براي بانكداري را ايجاد كند. در حال حاضرهمه نوع عمليات بانكي ارزي و ريالي، خدمات بانكي، پرداخت هاي الكترونيك، افزايش روابط با كارگزارها، همه اين ها به صورت موفق و با مهارت كافي در حال ارائه است.
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن